Bambi,kom jij maar even lekker klagen hoor. Iedereen is t wel eens zat, zwanger of niet zwanger.Het is toch een gewicht wat je mee moet torsen. Ik ben toen 16 kilo afgevallen, nou, zet jij maar s 16 pakken suiker bij elkaar en til dat eens op...
Nog ef doorzetten en je hebt straks een mooi kindje
Ik heb hier ook raar gedroomd. Ik was aan het reizen met de trein en onderweg kwam ik allemaal oud klasgenoten tegen. En naarmate de reis vorderde miste ik de trein, raakte ik de weg kwijt, enz....soms heb je van die rare dromen
Sjeetje, ben nog helemaal in schok van Linda haha. Linda, hoe kwam je erbij om te testen?
Ik dacht nog vanmorgen. Stel dat iedereen zwanger is, behalve ik, dan weet ik niet of ik nog wel op het forum blijf hangen. sja, je bent dan toch maar 'alleen' over. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Oke, zover is het nog niet, maar die gedachten gaan wel eens door me heen.
Ik dacht eraan om te gaan rennen vanmorgen, eigenlijk niet zo een zin. Ik zie wel.
Heb gister trouwens een paar vakantieboeken van Italie gehaald, eens even doorsnuffelen.
Iemand nog tips voor Italie? ben er nog nooit geweest. Behalve dan waar nu die rotzooi met die vuilnis is haha