klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Meiden, ben naar mn werk ............tot later. Sterretje ben zoooooooo benieuwd en linnie ben zoooooooo blij voor je !!!!!

Kus happy

Bambi, klaag jij maar lekker ff hoor meis....Kan me best voorstellen dat het soms irritant is !!! Ben blij dat het na het nieuws van lin al wat beter ging hahaha. Bij mij ook hoor, stond ook niet zo zonnig op maar door dit nieuws gaat het een stuk beter. geeft ons ook weer een beetje meod he dat het na 14 rondes ook nog kan. Fijne dag lieverd, rustig aan

Liefs happy

Ik kwam eigenlijk om te kijken of Sterretje al bevallen was, maar zie opeens heel ander goed nieuws....

Linda is zwanger!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!. jeetje, wat onerwachts. Ik bedoel, je NOD staat pas voor volgende week. Echt toppie meis, lang geduurd maar nu dan toch eindelijk. Geeft hoop voor de mens.
Geniet er maar van!!!!

Bambi,kom jij maar even lekker klagen hoor. Iedereen is t wel eens zat, zwanger of niet zwanger.Het is toch een gewicht wat je mee moet torsen. Ik ben toen 16 kilo afgevallen, nou, zet jij maar s 16 pakken suiker bij elkaar en til dat eens op...
Nog ef doorzetten en je hebt straks een mooi kindje

Ik heb hier ook raar gedroomd. Ik was aan het reizen met de trein en onderweg kwam ik allemaal oud klasgenoten tegen. En naarmate de reis vorderde miste ik de trein, raakte ik de weg kwijt, enz....soms heb je van die rare dromen

Sjeetje, ben nog helemaal in schok van Linda haha. Linda, hoe kwam je erbij om te testen?

Ik dacht nog vanmorgen. Stel dat iedereen zwanger is, behalve ik, dan weet ik niet of ik nog wel op het forum blijf hangen. sja, je bent dan toch maar 'alleen' over. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Oke, zover is het nog niet, maar die   gedachten gaan wel eens door me heen.

Ik dacht eraan om te gaan rennen vanmorgen, eigenlijk niet zo een zin. Ik zie wel.

Heb gister trouwens een paar vakantieboeken van Italie gehaald, eens even doorsnuffelen.
Iemand nog tips voor Italie? ben er nog nooit geweest. Behalve dan waar nu die rotzooi met die vuilnis is haha

Ha ha, ik kom ook al eventjes kijken of er al nieuws van Sterretje is, nog niet dus! Oh ik ben zo benieuwd.

Maar wat lees ik, Linda is ZWANGER, echt super gaaf zeg. Gefeliciteerd en geniet lekker van dit mooie moment.
Ik dacht ook dat je nog helemaal niet op de roze wolk stond, maar ik lees dat je eigenlijk pas op dag 22 zit. Een vroege eisprong gehad waarschijnlijk, echt geweldig hoor.

Hoe voel je je nu, dringt het al een beetje door?
Een dikke  van mij
April

zo is pas half 10 en ben al uren wakker hahaha,nomaal kom ik er pas uit ofzo. ff bedenken wat ik ga doen. denk ff stofzuigen.

bieb tja vaag he die rare dromen.
wat betreft dat alleen over blijven. kijk hoop het voor niemand maar meestal is toch altijd iemand de laatste die zwanger word. eigelijk hoop ik dat als er nog maar 2 babes zwanger moeten worden dat die dezelfde maand dan zwanger worden. maar goed we hebben het niet voor het zeggen he.

happy werkse weer vandaag.

april, goed geslapen ? hoe voel je je vandaag ? ja erg he op van de zenuwen zijn we of sterretje al bevallen is. me man zei nog ja daarom heb je slecht geslapen he, je zat met je hoofd bij sterretje hahaha.

nou kom zo weer buurten, ga ff schoonmaken/

xx bambi

WAT GAAF!!! LINDA IS ZWANGER!!!
Ik dacht, kom even kijken of sterretje al nieuws heeft achtergelaten, lees ik dit geweldige nieuws!!!

Ben zo onwijs blij voor je! Ik zit er gewoon ook van te trillen!!!!
Meid, geniet er van! Het is je gegunt!!!

Ga weer even aan t werk!

Liefs Jacqy

goeiemorgen,
ik kwam even snel kijken of er al nieuws van sterretje is, nog niks.
maar ik lees ander heeeeeeeel goed nieuws!!!!

LINNIE IS WEER ZWANGER!!!!!!!
joooeeeepppieieiieieieieie de poepieeeeeee.
meis ontzettend gefeliciteert, oh wat gun ik het je ook!!!!!
zolang die gore rommel geslikt en nu toch eindelijk zwanger.
meis, een ongelofelijk mooie tijd gewenst en geniet ervan!
wanneer ben je ongeveer uitgerekent? Januari?

ohhhhh wat een goed nieuws, ben helemaal blij, nou beter kan de dag niet beginnen!
alleen vandaag nog goed nieuws van sterretje horen, dat ze een gezonde baby heeft gekregen.
we wachten nog even af.......

fijne dag allemaal!
dikke kus kruimels

Terug
Bovenaan