Rimke; misschien last van de warmte? doe maar lekker rustig aan, heerlijk met je voetjes in een koud water
April; moet dus om half 4 naar arts, en misschien daarna boodschapjes doen, verder niets gepland. Alleen van t zonnetje genieten
Ik hoop wel dat de makelaar iets wordt, ik vindt t heerlijk thuis nu, maar ik hoop toch wel voor 1 juni iets te vinden. Financieel natuurlijk, en ik bouw zo ook geen dagen op voor mijn vakantie haha
Ik had net wat leuks bedacht. Ik twijfel of ik morgen naar mijn broertje ga, hangt er vanaf of mijn vriendje moet werken. Maar anders dacht ik met hem met de trein naar Zandvoort te gaan, lekker dagje strand, en dan daarna rond uur of 4 trein naar Zaandam, naar broertje, en dan gewoon s avonds met trein terug. geen gezeik met file en ze hebben nu die actie, 39,- voor zijn 2-en een dagtrip. dan nemen we trein al om half 8 ofzo, en dan zijn we rond 10 uur in Zandvoort. maarja, ik zal me er maar niet op verheugen want mijn vriend kennende zal hij wel morgen gaan werken. Ik heb m net maar sms-je gestuurd dat ik morgen iets van plan ben.
En anders moet ik misschien toch maar alleen met trein gaan.
he, ik herinner me dat mijn zwager gister zei dat hij nog treinkaartjes van 10,- had, toen gekocht met actie Kruidvat. Misschien kan ik die wel overnemen.....
trouwens nog geen bericht van Pipstip