klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ha ha iets leuks Sterrtje, ik ben de kamer aan het dweilen, leuk genoeg?

Ja, ik heb de adressen nu dus ook in de computer, wel handig he.
Slaap ze.

April

Bieb; Succes in het ziekenhuis, ik ben benieuwd. En ik zou ook gewoon einde middag met die makelaar bellen.....

Ga je nog iets leuks doen vandaag?

April

goedemorgen,

Was hier gezellig vanmorgen!
nou ja, vooral een speurtocht naar onze kruimeldief.................raar.
Pip is inderdaad Ilona!

April: lekker gedweild meid??
Sterretje: steken in je rug.........tja, die heb ik nu ook wel eens. Geen zinnig woord over te zeggen! Gewoon maar afwachten dus...........
Linnie werkze!

Ik voel me belabberd..........gisteravond al. Gewoon opgezet, mijn handen, voeten en voor mijn gevoel zelfs mijn gezicht. Ik heb ook een raar hoofd, alsof ik teveel gezopen heb.........en dat is niet zo! Ook werd ik vanmorgen weer wakker met een heel zere rug......dus ik heb de VK maar even gebeld, die belt vanmiddag terug. Ik ga vandaag dus hetzelfde doen als gister.................ik bivakkeer de hele dag onder de parasol.........tot later!!!

Rimke; misschien last van de warmte? doe maar lekker rustig aan, heerlijk met je voetjes in een koud water

April; moet dus om half 4 naar arts, en misschien daarna boodschapjes doen, verder niets gepland. Alleen van t zonnetje genieten

Ik hoop wel dat de makelaar iets wordt, ik vindt t heerlijk thuis nu, maar ik hoop toch wel voor 1 juni iets te vinden. Financieel natuurlijk, en ik bouw zo ook geen dagen op voor mijn vakantie haha

Ik had net wat leuks bedacht. Ik twijfel of ik morgen naar mijn broertje ga, hangt er vanaf of mijn vriendje moet werken. Maar anders dacht ik met hem met de trein naar Zandvoort te gaan, lekker dagje strand, en dan daarna rond uur of 4 trein naar Zaandam, naar broertje, en dan gewoon s avonds met trein terug. geen gezeik met file en ze hebben nu die actie, 39,- voor zijn 2-en een dagtrip. dan nemen we trein al om half 8 ofzo, en dan zijn we rond 10 uur in Zandvoort. maarja, ik zal me er maar niet op verheugen want mijn vriend kennende zal hij wel morgen gaan werken. Ik heb m net maar sms-je gestuurd dat ik morgen iets van plan ben.
En anders moet ik misschien toch maar alleen met trein gaan.
he, ik herinner me dat mijn zwager gister zei dat hij nog treinkaartjes van 10,- had, toen gekocht met actie Kruidvat. Misschien kan ik die wel overnemen.....

trouwens nog geen bericht van Pipstip

net gesproken met die kut van t makelaarskantoor, en dit is echt het salaris wat ze kunnen bieden, ze zitten er al boven...jaja, dan verdienen ze bar weinig, want zoveel vraag ik niet. Ik heb natuurlijk wel 50,- meer gevraagd maar dan zit ik er nog 100,- onder.
Sjonge, wat moet ik nu weer doen. Het is natuurlijk ook nog werken op zaterdag, dus eigenlijk meer betaald ook nog

godverdomme, waarom loopt nou nooit eens iets goed. Nu sta ik echt op t punt om te janken, van kwaadheid, onmacht en wat ik nu moet doen.....

Shit Bieb dat is wel balen zeg! Hebben ze al wel aangegeven dat die 50 euro kan, of weten ze dat nog niet? En hoe zit het met de secundaire arbeidsvoorwaarde, vrije dagen, ATV, evt bonus, 13e maand? Is dat allemaal het zelfde als bij je vorige werkgever?

April

Rimke; Balen dat je je zo opgeblazen en belabberd voelt. Goed dat je de VK hebt gebeld, ik ben benieuwd wat ze zegt.
Zit je lekker in de schaduw?

April

Terug
Bovenaan