klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@april: Jij zit nu toch op 35 of 36 weken, hè? ik was trouwens vanaf week 37 ook steeds toe aan een dutje in de middag. Maar dat doet een mens toch goed.

Sterretje; Ik ben nu ruim 35 weken. Ik ben volgens mij zo moe omdat ik de laatste nachten zo slecht slaap.
Krijgt jullie kindje eigenlijk een tweede of derde naam?

Nee, gewoon 1 naam. En jullie een dubbele naam of een doopnamen?
Ach ja, je slaapt ook nog slecht. sorry had ik niet bij stil gestaan.

Nou, niets te hoge bloeddruk........................zelfs een iets te lage...........vandaar mijn trek in zout dus.............want dat heb ik zelden gehad tijdens mijn zwangerschap, trek ik chips............grappig dat je lichaam daar dus om vraagt.
Ook hou ik teveel vocht vast vindt ze, daar doe je niet zoveel aan, maar idd wel chips minderen..........hahahaha!!!!
Ook heeft onze frutsel een groeispurt gemaakt en ligt het inenen twee en een halve week voor op schema..............huh??? Vandaar al die pijnen in mijn buik en rug dus.....
De concentratie problemen en zicht stoornissen zijn echte zwangerschaps problemen en komen veel vaker voor.
Al met al vindt ze dat ik te veel doe en dat mijn werk te zwaar is en adviseert dus om halve dagen te gaan werken....................dat gaan ze niet leuk vinden!!!!

Sterretje, ik smijt wat m&m's die kant op!!!! En ik heb ook split-ijsjes...........mjammie!!!

Sterretje; Wel gewoon 1 roepnaam, maar als het een jongetje wordt dan een tweede naam, venoemt naar de opa's en bij een meisje een tweede naam vernoemt naar de oma's.

Rimkel Fijn dat de VK is geweest, jeetje een groeispurt................. Die kleine geniet ook van jou lekkers, ha ha.
Tja je werkgever zal niet blij zijn, maar het klinkt cliche, maar je gezondheid gaat voor............ Dus als de VK het zegt, dan is dat niet voor niks, toch?

Doe mij die split trouwens maar, ha ha

@rimke: oh nou dan mag je wel wat chips. En een groeispurt, nou die kleine heeft het niet verkeerd daarbinnen. Wat t werk betreft, jammer dan, dit had je niet kunnen voorzien. ijs, mjammie, eigenlijk ook wel zin in. Ik ga meteen naar de keuken, ik krijg honger van jullie 2 eh rimke en april bedoel ik dus niet de inhoud, hihi

Is ook zo, dat weet ik wel.............maar toch! Ik ga dinsdag mijn bedrijfsarts even bellen en dan overleg ik even met hem............
Verder dus rustig aan doen, maar ja, als fons weg is wie kookt er dan en doet de boodschappen, het huis en de was enzo.......................??? NIEMAND!!!!!

April: ook een splitje komt jouw kant op, vangen!!!! Pas op dat Sterretje hem ondertussen niet vangt, want die woont daar dus ook................whahahaha!!!

Terug
Bovenaan