Happy; weet precies hoe je je voelt. En je moet naar je eigen gevoel luisteren, als je nog niet toe bent aan de MM moet je dat gewoon niet doen. Ik voel me er wel prettig bij, uiteindelijk is er toch een reden uitgekomen waarom het evt niet lukt. Maar wat ik wel vervelend vindt is dat ik elke keer terug moet rond de eisprong, op zich is die er wel, maarja het hoort erbij.
Meis, het gaat zeker nog wel een keer lukken, maar het wachten elke maand duurt zo lang.....elke maand duurt gem. 30 dagen, waarom niet 15 ofzo....
sterretje; steek in de rug...hmmm...je maakt t maar spannend voor ons.en ook voor jezelf haha
Wie is er eigenlijk tijdens de bevalling aanwezig? je mannetje of ook je moeder ofzo
Ik denk dat ik graag ook mijn moeder erbij zou willen hebben
Linda; eczeem dus. Zal je altijd zien dat t minder is als je bij de dokter bent.
Het wordt nu toch wel raadselachtig rond kruimeltje. Het klopt dat ze zich vorige week niet zo lekker voelde.....
vandaag geen zin in huishoudelijke klusjes. Wilde groencontainer flink boenen, maar vond dat die er nog prima uitzag haha, geen made te zien (bah!). Is vanmorgen geleegd vandaar
Wel eten al voorbereid. Vandaag broccoli, aard. in oven en voor vriendje mini schnitzels en voor mij stukje kipfilet.
Heb nog geen mailtje van makelaar gehad.Ze is zelf pas na 12 uur aanwezig, maar durf eigenlijk ook niet te bellen, bang voor teleurstelling. Denk dat ik anders laat in de middag bel. Moet half 4 naar ziekenhuis (weer voor eitje meten), en dan kijk ik snel voor die tijd in de mailbox)
ik denk dat ik vanavond moet spoelen, ben benieuwd of t allemaal lukt. Lekker romantisch ook haha:
schat, ik ga effe spoelen, ga over uurtje maar klaarliggen..;-)))
bah, vanmorgen sloeg ik de Telegraaf open, hele pagina met zwangere bn-ers. Nou en!!! wij willen alleen zwangere klusbabes!!!