KLUSBABES 25

He!

Met mij alles goed! Drukke dag gehad!
Ik ga zondag naar mijn oma, want die is dinsdag thuis gekomen! Jippie!!
En morgen de normale dingen, boodschappen, wassen...

Grappig dat je het patroon van sterretje volgt! Is ons voorbeeld he!

Liefs Jacqy

he nummer 25 alweer. poepoe

hahah klaasje snapte ff niks van dat lijstje van april, maar je heb ze op volgorde van datum gezet, nu zie ik het hahah. domme ik.

jacqy ach zie jij je mannetje zo weinig. sneu hoor. krijgen jullie daar binnenkort nog verandering in?

april. och jee toch teveel gedaan. ken het hoor. loop mezelf ook te vaak en te snel voorbij. en denk ach nog 7 hele weken. maar dan denk ik whaaaa nog maar 7 weken. gut wat gaat het snel. over 4 weken mag ik ook thuis bevallen en dat maakt het net wat enger en voel me de laatste dagen wat droevig omdat ik denk niet alles op tijd geregeld te hebben. gelukkig ben jij klaar en kan je als de baby nog ff op zich laat wachten de komende weken relaxen ipv stressen hahaha

oef last van darmen. ff naar de wc.

xx bambi

He bambi,

Last van de darmen meis?
Gelukkig komt er inderdaad wel verandering in. Vanaf morgen!! jippie! Ik zie mijn mannetje weer!!!
hhahaa

Hoe is het verder met je?

Liefs Jacqy

he jac,

ja nu gaat het wel ff, maar dat kan over een uur al weer anders zijn. de hormonen vliegen door me lijf. en heb de poeperietes geloof ik, blijf naar het toilet gaan.
al met al ben ik het voor het eerst echt een beetje zat aan het worden. word zo beperkt in me doen en laten momenteel.
ik geniet nog elke minuut van ons wondertje hoor, maar het geeft wel wat mee vooral de laatste lootjes.

fijn dat jij en je mannetje straks meer tijd samen hebben. is toch wel zo fijn he,

snap best wel dat zo op t eind het best zwaar word! Je hebt aardig wat mee te tillen hoor!
Maar fijn dat het nu wel aardig gaat! Het word ook weer warmer dit weekend he! Hoop dat je er niet te veel last van krijgt!

Ben ook erg blij dat ik morgen weer ff tijd met mijn mannetje heb. wel weer zo gezellig. en alshet mee zit, is de ongesteldheid dan echt weg., kunnen we weer lekker klussen1!!!

Meiden ik ben er vandoor, even lekker met de beentjes omhoog liggen. Jacqy, fijn dat je oma thuis is, veel plezier.

April

lieve schatten,

ik moet alles nog bijlezen maar dat wordt morgen pas, ik heb visite , ik heb straks nog een test gedaan en binnen 2 minuten 2 dikke strepen, dus ik ben echt zwanger hahaha

meiden   morgen reageer ik overal op,
Zou sterretje ondertussen al bevallen zijn?? ik zit een hele dag aan haar te denken

meiden fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan