KLUSBABES 25

AHHHHHHHHH lin, daar ben je weer! En weer twee dikke strepen! Wat maak je me toch gelukkig!
Fijne avond!

Liefs Jacqy

hihihihi!
Jullie waren erg enthousiast met het nieuwe topic......!
Lekker aan de klets geweest met zijn allen vandaag! En het weekend is begonnen!
Ik moet morgen van 15 tot 19 uur  werken..........valt ook wel mee dus.

Ik duik zo even achter de tv en dan kom ik morgen weer buurten!

Bambi: hou je kalm! Vallen de frietjes wat verkeerd?
April: hou je kalm! Ga je echt aan de administratie beginnen???? Heb ik nog nooit gedaan maar ben benieuwd als ik op het punt van bevallen sta of ik dan ook zin krijg om de administratie te gaan doen...............
Jacq: fijn weekend meisje! Ga er lekker van genieten, het wordt nog best lekker weer!
Happy: fijn weekend, veel plezier met de toppers he! (was toch dit weekend??)
Linnie: hihihihi, echt positief! Veel plezier met de visite!

Ik ga even bitterballen voor mezelf maken..........tot morgen!!!

Leuk, 5 topics met klusbabes 235. haha die andere meiden zullen wel denken

Linda; nog steeds 2 dikke strepen! het is echt zo!! wanneer ga je het aan Joey vertellen?

Rimke; koopverslaafd haha

Pipstip; joehoe een goeie eisprong!! duimen nu maar

sorry, ben t allemaal alweer vergeten

Ik voel al een paar dagen steekjes  in buik enzo, maarja, kan ook met darmen te maken hebben natuurlijk. Ben niet echt nu aan diarree, maar gewoon meer p**pen dan anders. Ach, nog een paar daagjes. Ik zag dat Anouska en ik gelijk lopen. Anouska, hoest met jou evt kwaaltjes?

ben ondertussen film aan t kijken. Er stond dat vermist kwam, maar ipv daarvan is Crime time op, geen zin om te kijken

Vanmiddag toen vriendje thuiskwam dus niks gedaan, Ik wilde wel wat doen, maar was te lusteloos om wat te doen haha. Dan wilde ik wel dan weer niet. Uiteindelijk thuis gebleven. Morgenvroeg denk toch maar rennen en dan alleen stad in. Moet paar shirts van vriendje ruilen. Moet eigenlijk zelf nog wat broeken hebben.

Nu even wat 'intiems' . Net zei ik tegen vriend, he ik heb stijve tepels. Ik had t niet koud ofzo. En hij, ja dat zijn zw,schaps tepels haha. Hij moest natuurlijk gelijk voelen

zo, ga nu s ef paar m&m's snoepen

Lieve allemaal,

Lang geleden, shame on me......

Ik ben meer een hyver en word zo door de andere hyve/klusbabes op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

Zo begreep ik dat Sterretje bevallen is of nog bezig is (hoop het niet voor haar) en dat jullie nog niet weten hoe het gegaan is en wat het geworden is. SPANNEND!

En Linda: heb je ook al op de hyves gefeliciteerd, maar ik vind het geweldig dat je zwanger bent! Leuk, krijgt Joey er een broertje of zusje bij!

Denk dat het ook een opsteker is voor de andere meiden die al wat langer doen over het zwanger worden. Alles kan.... Fijn!

April: ben jij de volgende die gaat bevallen?

Korte update van mijzelf: ben  inmiddels al weer  24 weken in verwachting van een jongetje. Het gaat best goed met me. Voel me een stuk fitter dan de eertse 3 maanden.

Bambi schreef trouwens dat Kruimels zo misselijk is op het moment? Erg vervelend, hoop dat het bij jou ook na  een tijdje wegtrekt.

Ga mijn best doen weer wat vaker bij te lezen/reageren. En anders www.klusmeiden.hyves.nl

xxx

Nou dames,

ik zie nog steeds geen nieuws van sterretje. Ga nu nachtje werken en dan zie ik het morgen wel weer...

Zie je wel Linda!! 't Is echt zo!!

Hahaha das leuk zie alleen maar klusbabes topics !!!! Nog niks van sterretje he. Wel linnie, die weer twee dikke strepen had !!!! Ga mn mandje in, morgen een lange maar o zo gezellige dag .....kom morgen voor mn werk nog ff buurten. Slaap lekker ..

Liefs happy

Goedemorgen!! ben ik de 1e vandaag? WIlde even checken of er al nieuws van Sterretje was, maar nee. In ieder geval nog geen nieuwe zwangere klusbabe haha

Essey; fijn dat het zo goed met je gaat, en dat de klachtjes al wat minder zijn.
Ja, April is de volgende die uitgerekend is. Het wordt nog spannend straks. Voor iedereen zijn we polls aan het maken, wie wanneer gaat bevallen enzo, wel leuk. Maar je mag altijd meer buurten hier hoor!

Zo, ga alweer stoppen. Ben van plan om zo even te rennen, (ben even zin aan het maken). Daarna even stad in, en dan rond die tijd is vriendje hopelijk weer thuis

tot later!!

Hoi lieve meiden,

GA zo naar mn werk over een half uurtje. Tjonge kan wel een koffer meenemen zeg met al die roze spullen hahaha. Om negen uur vanaaf begint het concert maar, wij gaan al om half drie weg, rijden naar amsterdam, zetten de auto bij de arena en gaan dan met openbaarvervoer nog ff naar de stad....gezellie hoor, het weer hebben we iig mee !!! O zou wel ff bij sterretje om de hoek willen gluren joh ...pfff ben echt nieuwsgierig en nu kan ik hier heeeeel de dag niet kijken. Verwacht dat ik pas vanacht om een uurtje of drie weer thuiskom. Zag pipje ook weer ff gezellie voorbij komen met goed nieuws he meis !!! Essy ook weer ff gezien...tja ik heb geen hyves dus heb jou echt heeeeel lang niet meer gezien he. 24 weken alweer en van een knulletje, wat gaat dat hard zeg !!! Volgens mij schreef bieb het over als laatste overblijven als niet zwangere en er moet er natuurlijk altijd eentje de laatste zijn maar, denk daar ook wel eens aan. Nu vind ik het super om ook met de zwangere te kletsen maar, als ik de enigste niet zwangere zou zijn pfffff. Heb dus besloten om deze mannd zwanger tye zijn en anders op zn laatst volgende maand whahahaha. Gisteren kwam mn buurvrouwtje ook vertellen dat ze zwanger is van de tweede, bah ging echt een steek door me heen joh. Gisterenavond in de stad alleen maar zwangere pfffff, let er weer te veel op. Toen linnie hier vertelde dat ze zwanger was had ik dat helemaal niet. Daar leef je al die maaanden mee mee en die ken je ondertussen. Haar gun ik het dan ook helemaal maar, die buurvrouw was ff de druppel.....Gisteren op mn werk vroeg ook weer iemand of ik geen kinderen wilde en heb vol overgave gezegd dat ik dat niet wou !!!! Maar,tjonge vraag zulke dingen toch niet zeg. Nou het is een lang verhaal geworden maar, lucht wel op. Zat er gisteren echt ff doorheen joh....MN klusperiode is ook ongeveer voorbij. Heb er natuurlijk deze mannd niet echt opgelet maar, je weet nu ondertussen wel wanneer het zover is he ....Heb heeeeeeel erg mn best gedaan hoor hahahaha. Ga douchen en aankleden. Kom zo nog ff kijken hier .....

Liefs happy

Terug
Bovenaan