hey meiden
ik moet nog steeds alles lezen, me man heeft dehele ochtend de laptop gehad omdat ie moest leren,
Ik heb hier even een egoberichtje want ik ben helemaal van slag,
Gisteravond voordat we naar bed gingen ging ik naar de wc en er zat bloed in me onderbroek en ook met afvegen, ik heb tot 3 uur vannacht een hartslag van 100 gehad zo zenuwachtig was ik, ik heb 2 uurtjes geslapen vannacht en vanmorgen vroeg heb ik huisartsenpost gebeld en alles uitgelegd, ik moet het even in de gaten houden en als het nu zo blijft met af en toe een bruin draadje (dat heb ik nu de hele dag) dan kan het spotting zijn dat houd in dat het een soort van oud bloed is omdat ik misshcien vandaag ongi had moeten worden, Ik vertelde dat ik 2x heb getest en dat ze alle twee heel erg positief waren, Mocht het nou toch echt gaan bloeden en heftig en met krampen dan heb ik dus een miskraam, maar als het zo doorgaat dan kan ik evengoed misschien voorzichtig positief worden, en ik moet maandag toch naar de gyn want die afspraak stond al dus dat even afwachten,
lieve schatten ik ga zo naar me bed toe en ik denk wel aan jullie maar ik kan het nu gewoon even niet opbrengen om te reageren want ik ben echt van slag ik zit om de minuut op de wc, ik ga maandagochtend nog een test doen, en me temp is gewoon nog over de 37 graden, ach afwachten maar weer
Ik ben zo beniuewd wat sterretje heeft gekregen
meiden ik probeer vanmiddag nog eventjes te komen, maar vanavond hebben we een feest en daar heb ik echt geen zin in maar ik kan er ook niet omheen want mijn man ze zus geeft een groot feest omdat ze 40 is geworden
dikke kus Linda