KLUSBABES 25

happy, snap dat wel hoor als er weer een zwangere om de hoek komt zeilen dat je af en toe heb van wanneer ik nou. en dan zijn er nog mensen die durfen vragen of je geen kinderen wil. echt knap dat je dat op deze manier heb gezecht. ik zou b.v hebben gezecht 'ja die wil ik wel, maar we zijn al een jaar bezig' moet je die gezichten dan eens zien. dan zijn ze meteen uitgeluld en schamen ze zich.

meid heel veel plezier vandaag. dat het heel gezellig mag worden bij de toppers en jullie hebben indd het weer super mee. vandaag nog een mooie dag iig.

xx bambi

Meiden, zat weer ff te spieken bij onze vriendin op het topic en die schrijft 20 weken is drie maanden of tel ik nu fout .....zucht zucht, ach weet nu iig zeker dat de fout toen niet bij mij lag !!!! Ga foetsie, wat een rust hier vanmorgen, linnie je hangt toch niet boven de pot he ! Bieb, ben benieuwd of je nog bent gaan rennen.....Fijne dag en kom vanacht nog wel ff spieken hier. Zei gisteren al tegen mn mannetje als ik ooit beval moet je phoebe maar gelijk smsen dan kan die het gelijk tegen de meiden vertellen hahahaha. Waar denk ik al aan he ........

Kus happy

en bieb nog gaan rennen ?

essy leuk dat je er ff was meid. 24 alweer. gaat zo hard he. jij voelt je nu wel goed ?

linda weer 2 dikke strepen, kan niet missen he.

hier redelijk geslapen. van elf tot 8 met wel 3 plaspauzes vanacht, maar goed en dan nu zo vroeg wakker. dat komt omdat ik honger had en de kleine me gewoon mebed uitschopte hahahah. ga vandaag niet veel doen. had gisteren al schoongemaakt. heb net onze was opgehangen en ga straks de babykleren strijken denk ik. vanmiddag ff met me man naar de drukkerij kaartjes bestellen. hoop dat dat kan op zaterdag. maar wil het niet graag in me upie doen, graag met me man erbij. zit ook nog te bedenken of ik met me man mee ga naar de hondentraining of niet. weet niet of ik een uur in zon kan zitten he.

xx bambi

Goedemorgen!

Happy: tuurlijk is dat klote..........even flink balen dan! Gelukkig vanavond leuke dingen doen! Nogmaals heel veel plezier!

Bieb: fanatiek hoor, hoop dat het rennen lekker ging.

Bambi: kan jij nog tegen de warmte dan? Nou geniet er dan maar lekker van! Zonze!

Ik ga zo even wat kleine boodschapjes doen, en dan moet ik vanmiddag van 15 ur tot 19 uur aan het werk........heb niet zoveel zin..........schandalig want ik werk al zo weinig.......
Ach ja, ben in mijn hoofd gewoon met heel andere dingen bezig dan werken. Wil hier alles op orde hebben en gewoon lekker genieten van ons huisje.....en hoe minder je werkt, hoe minder zin je er volgens mij in krijgt. In ieder geval, zo werkt het bij mij!

Tot later!

he je berichtje niet goed gelezen Bambi-meisje..........
Veel plezier met de kaartjes enzo..........en een uur op het veld naar hondjes kijken..........neem een paraplu mee ofzo? Frisse lucht is wel even lekker!

Dagdag!

Hey meiden, ben ik weer ff. Jullie moeten wel erg veel te melden hebben met 5 nieuwe klusbabes 25!!. Was benieuwd hoe het met sterretje gaat. Hoop dat ze nu intens aan het genieten is van haar nieuwe zoontje of dochtertje.
Linda, heb het bij hyves al gezegd, maar ook hier: Van harte gefeliciteerd!!
Bieb, ik woon in Maarheeze, ligt tegen budel aan (maar dat zal je wel weten).
Dank je wel trouwens voor de ontzettend leuke en gezellige reactie's van jullie na woensdag toen ik weer even online was. Ben wel op een heel spannend moment weer binnen komen vallen.

hey meiden

ik moet nog steeds alles lezen, me man heeft dehele ochtend de laptop gehad omdat ie moest leren,
Ik heb hier even een egoberichtje want ik ben helemaal van slag,

Gisteravond voordat we naar bed gingen ging ik naar de wc en er zat bloed in me onderbroek en ook met afvegen, ik heb tot 3 uur vannacht een hartslag van 100 gehad zo zenuwachtig was ik, ik heb 2 uurtjes geslapen vannacht en vanmorgen vroeg heb ik huisartsenpost gebeld en alles uitgelegd, ik moet het even in de gaten houden en als het nu zo blijft met af en toe een bruin draadje (dat heb ik nu de hele dag) dan kan het spotting zijn dat houd in dat het een soort van oud bloed is omdat ik misshcien vandaag ongi had moeten worden, Ik vertelde dat ik 2x heb getest en dat ze alle twee heel erg positief waren, Mocht het nou toch echt gaan bloeden en heftig en met krampen dan heb ik dus een miskraam, maar als het zo doorgaat dan kan ik evengoed misschien voorzichtig positief worden, en ik moet maandag toch naar de gyn want die afspraak stond al dus dat even afwachten,
lieve schatten ik ga zo naar me bed toe en ik denk wel aan jullie maar ik kan het nu gewoon even niet opbrengen om te reageren want ik ben echt van slag ik zit om de minuut op de wc, ik ga maandagochtend nog een test doen, en me temp is gewoon nog over de 37 graden, ach afwachten maar weer

Ik ben zo beniuewd wat sterretje heeft gekregen

meiden ik probeer vanmiddag nog eventjes te komen, maar vanavond hebben we een feest en daar heb ik echt geen zin in maar ik kan er ook niet omheen want mijn man ze zus geeft een groot feest omdat ze 40 is geworden

dikke kus Linda

Terug
Bovenaan