KLUSBABES 25

Jacqy; ben blij dat ik niet zo een pijn heb als vroeger. Voordat ik pil slikte was ik echt een halve dag uit de running.zelfs een keer flauwgevallen van de pijn. Door t slikken van de pil waren de meeste klachten weg

Zo, net ook even een meisje geregeld die misschien voor mij bruidsboeket kan regelen. Heb t maar druk de komende weken.
3 juni komt de ambtenaar bij ons thuis, 5 juni naar de partycenter waar t feest is, 10 juni naar dat meisje, dan nog afspraak met dj maken en denk ook met de fotograaf. Oja, ook nog voor de taart, maar moet nog even kijken welke dag dat wordt. Ach, wel leuk.
Hoop dat de jurk er ook snel is.
Moet wel kapper afbellen voor proefkapsel, want volgens mij moet ik net die zaterdag werken. ach, komt wel goed,
Heb nu schoentjes aan ivm uitlopen. Elke dag trek ik ze even aan.

Morgen komen mijn ouders thuis, 3 weken naar Bali geweest, Mijn zussen moet al om 0600 uur naar Schiphol. haha, ben blij dat ik te ver weg woon om ze even zo af te halen

Ga zo Ugly betty kijken, doeiii

buib, zozo, jij hebt het druk de komende tijd! Jeetje zeg!
Verstandig dat je je schoenen aan het uitlopen bent! je moet er toch niet aan denken dat je die dag zoveel pijn aan je voeten hebt!
Als je getrouwd bent, ga je dan nog leuke foto's ervan op je hyves zetten? Wil wel een beetje meegenieten hoor! haha

he meiden,

blegg heb ff een dip hoor meiden. kan toch slecht tegen zulke nare berichten, vooral omdat ik zelf zwanger ben.
en net tranen met tuiten gehuild omdat ik persee een bak roomijs wilde hebben. gelukkig is me man na wel wat moeite ff een beker ijs gaan halen. zit hier 100 meter verder een cafetaria. hihi, knap ik gelukkig een beetje van op.

bieb. het ergste weer gehad. blijft klote he op het moment van ongie worden.

sterretje, was je weer !!! snap dat het druk is met je kleine meid. maar we zijn heel benieuwd hoe ze het doet en hoe je bevalling is gegaan, hoe groot ze is en hoe zwaar en haar naam. hihihi we willen zo graag info. hoop dat je snel wat op de hyves kan melden.

sorry rest niet blijven hangen. ga ff me ijs opeten. puf cursus ging wel. was wel gezellie eigelijk, maar ging wel over vervelende zaken, waarom je in ziekenhuis moet bevallen en dat soort dingen

xx bambi

Meiden ik heb eigenlijk alleen gelezen dat Sterretje er weer eventjes was, jippie! Meid hoe is het met jullie, ik ben zo benieuwd...............
Mogen we weten hoe jullie kleine meisje heet?

April

Bieb; Jij krijgt het inderdaad druk de komende tijd. Leuk hoor al die voorbereidingen, maar het schiet nu ook echt op he. Je moet er echt volop van genieten hoor, beloofd? En ik hoop echt voor je dat het volgende maand raak is, dan zou je dus 10 weken zwanger zijn als jullie trouwen, dat zou mooi zijn, toch?
Gaan jullie eigenlijk nog op huwelijksreis?

Bambi; Oh nee je voelt je rot, hopelijk heeft je bak ijs geholpen.

April

Pip Stip; Leuk een week naar Belgie, gaan jullie samen of met vrienden?

Essy; Alles gaat goed lees ik en 7 juni een 3D echo, gaaf hoor!

Anoeska; Ook ongi geworden zie ik, shit zeg............ Echt klote hoor, ik blijf duimen voor volgende maand...

April

Jacqy; Ha ha moest zo lachen om je berichtje, je moet ons even je geheim vertellen...... Hoe maak jij in 30 min je huisje schoon ............

April

Meiden, sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik denk aan jullie, oke!!! Ik ben alleen super moe, iets te veel gedaan vandaag vrees ik. Ik moest nog best wat boodschappen doen en kreeg het ineens zo op mijn heupen dat alles natuurlijk vandaag moest.......
Ha ha nou ja nu heb ik echt alles in huis...........
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer een dag.

Weltrusten
April

Terug
Bovenaan