KLUSBABES 25

Vriendje is net 20 min thuis. Hij gaat eerst even slapen en dan gaan we eten. Heb alles al klaar, alleen nog sausje maken. Hij heeft gister 18 uur achter elkaar gewerkt en vroeg weer op vanmorgen

Sjonge, gaat hier de zon schijnen (eindelijk), ik in zon zitten, hup gelijk weer weg. En net regent t weer, en nu komt de zon weer. Schiet niet op vandaag

Ik vroeg aan vriendin of ze mee ging naar lingerieparty, nee vond ze niks aan, Dus ik schrijf, oke, zal ik dan bij je buurten. Nee dat ging niet, want ze is niet thuis haha.
Ben benieuwd wat voor leuks ze gaan verzinnen

Ik heb trouwens aan idee voor bruiloft. Eerst wilde ik gewoon gastenboek, ben niet zo van al die aparte dingen, zoals schrijven op spiegels ofzo. maar nu heb ik bedacht dat we van alle gasten een digitale foto maken, en dat iedereen op een kaartje hun naam of iets leuks schrijft. En dan ga ik naderhand de fotos met dat kaartje in een boek plakken. Eerst had ik ook een poloraid foto bedacht, maarja, niemand heeft meer zo een camera en die rolletjes zijn ook duur. En ik las dat fotos op den duur vervagen.

Had alleen gisteren 1,5 uur buikpijn, maar heb vandaag alleen last van een gevoelige buik. Stomme ongi

he bieb,

dat indee voor je bruiloft heb ik ook gedaan. heb 3 lijsten van verschillend formaat bijelkaar geraapt. en alle gasten met een lijst (weet wel hoofd erachter) op de foto laten zetten. een mapje neergelegd met een gedichtje, dat ze een groet aan het bruidspaar geven en later heb ik overal de foto;s bijgedaan. is heel leuk geworden en je weet dus altijd wie er allemaal waren op de bruiloft.

succes met uitwerken van je plan, als je nog tips wil,hoor ik het wel.
op me hyves bij me foto;s van vrienden (op blz 2) staan me zusje en vriendin in die lijst. we hadden een grotere voor de stellen en nog een grotere lijst voor een gezin.

ga ff an eten beginnen.

xx bambi

Hallo iedereen!

Heb de naam van Sterretjes dochter gelezen op hyves: LEUK!! goed ook iets van haar te horen! Kan me wel voorstellen dat je nu niet echt tijd hebt om hier te kletsen, komt wel weer!

Alles grotendeels bijgelezen.

Rimke, leuk dat de vloerbedekking morgen wordt gelegd. Wat voor kleur is het?

Een hele klaagzang van bambi haha, moest er wel om lachen! Mijn vader zou zeggen "ga happy wezen" haha. Gelukkig viel de warmte mee vandaag.

Bieb, leuk idee! En lekker gebeld met je paps en mams, joehoe!! Gaan jullie trouwens ook nog op huwelijksreis?

Linda, zie je wel dat er ook leuke gyn's zijn!? Wat fijn dat je morgen al terecht kan! Als je nog een keer terug moet komen bij de gyn zou ik gewoon een afspraak bij deze maken!

April, kletskous hahaha.

Hier vandaag weer een temp van 37.00. Weet niet zo goed wanneer m'n NOD is eigenlijk. Morgen of vrijdag...Krijg er toch wel een beetje kriebels van alhoewel ik helemaal geen gekke dingen (zwanger zijn) in m'n hoofd heb ofzo. Ik ben al lang blij dat ik voor het eerst wel "goed werk" en een eisprong heb gehad!

Ga even eten koken (visje).

XXX

Meiden ben net thuis en heb echt mega hoofdpijn joh. Voelde het vanmorgen al aankomen. Ga 2 pillen nemen en mn mandje in......misschien tot later en anders tot morgen. O ja wil iemand me ff de naam van de uk van sterretje mailen, ben zooooooo nieuwsgierig !!!!!!   Mn email adres is       belin144@caiway.nl

kus happy

hallo meiden,

nou het gaat iets beter met me, ben alleen nog best moe. maar had het voor geen goud willen missen. het was zo gezellig maar dat kwam mede doordat een marktcollega van mij was er ook   et 3 vrienden en die hadden ook veldkaarten, dus daar hebben we gezellig bijgestaan....

HAPPY: ik heb je ff gemaild, maar toppers is gaaf he..... als het volgend jaar weer is ga ik zeker weer baalde best dat ik niet geweest ben vnah et jaar. maar weet niet of ze het volgend jaar nog doen?

RIMKE: las iets over de katten maar ben echt een zeef maar het is natuurlijk logisch dat de andere kat hem mist want ze zijn natuurlijk altijd samen geweest...

STERRETJE: prachtige naam meid meestal als ik iets hoor dan denk ik nee niet mijn smaak maar dit is echt mooi..... geniet ervan he,,,

BAMBI: lekker aan het ijs wel uitkijken dat de kilo's er niet te hard aan komen he....

PIP: hopelijk brengt deze maand je veel goeds je hebt in ieder geval nu een eerlijke kans toch...

BIEB: zijn ze lekker je vrijgezellenfeest aan het regelen en ik ben net zo las jij wou ook alles weten en ben toen best wat te weten gekomen.... altijd leuk vissen he...
wat ze gaan doen..

LINDA: gelukkig kun je eerder voor de echo, dan zijn je zenuwen ook weg maar blij hdat het hcg gehalte goed was toch....

JACQY: nog niks ontvangen van de efteling zou nu gewoon al bellen want als ze het opsturen is het of de volgende dag of die dag ernaar meestal wel binnen...

APRIL: nu al nesteldrang haha.... hopelijk gaat jou bevalling ook goed....

voor de rest ben ik het kwijt.... heb denk ik mestruatiedementie haha....

ben weer weg ga lekker bank hangen ben te moe om achter de pc te blijven zitten...

liefs anoeska

happy me mail is onderweg hoor. sterkte metje hoofdpijn.

pip, ja ik klaag er lekker op los. ben echt mega sago en het word alleen maar erger. me moeder heeft net weer iets gedaan waardoor het erger werd. zal proberen happy te zijn oke. krijg zo visite dus komt vast goed.

ik vind het zo spannend voor je.

xx bambi

Hahahaha,

Happy, je je krijgt een heleboel mailtjes denk ik! STerkte nogmaals met je hoofdpijn!

Pipper, ik hoop zo voor je!

Anoeska: leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt, ga maar lekker uitrusten op de bank!

Bambi: wanneer is jullie gezamelijke puf-uurtje? Ben benieuwd hoe je mannetje het vind, misschien gaat daarna de knop wel om bij hem joh. Kijk, ze voelen natuurlijk niet wat wij voelen..............ofzo........

Heb net een een uur met fonske ge-msnd, en lig nu lekker op de bank met bitterballen, mjammie!!!
Heb mijn fruit en groenten overigens al op!!! Voordat jullie denken..............
Ik vind bitterballen met mayonaise zooooo lekker! Had het even verdiend vond ik zelf..........hahahahah!

Meiden, ik ga er mee ophouden, fijne avond allemaal!
Dikke kus!

Hee meiden,

Happy: Vervelend dat je zo'n hoofdpijn heb, hopelijk trekt het snel weg..

Bambi: Even lekker je hart gelucht meid?.. Soms moet het er even uit.. Het zullen wel de hormonen zijn die door je lichaam razen..

Linda: Wat fijn dat je morgen al terecht kan.. Ga proberen morgen de site in de gaten te houden..

April: Zat je lekker in je eentje vanmiddag, hihi.. je wasjes nou gedaan?

Rimke: Morgen de vloerbedekking.. Nu wordt het echt af!

Volgens mij ben ik nou wel weer aardig bij.. aantal meiden ongesteld geworden.. Niemand die Linda gaat vergezellen..

Mijn tepels doen iets minder zeer maar zijn nog steeds gevoelig.. nog 6 dagen tot mijn NOD.. de test ligt al in huis.. Maar dat is gewoon dat ik er in iedergeval 1 heb liggen..

Ga me mannetje maar eens helpen met opruimen..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan