he april,
in je remie aan het kletsen hahaha.
miss dat me man ook gewoon de bibbers heeft en het allemaal wel ziet als de baby eris. maar dat is waar ik moeite mee heb. plan alles zo goed mogelijk en het enige wat nu dus niet te plannen valt is de bevaling hahah
volgende week mogen de mannen mee op cursus dus wie weet is daarna helemaal up to date hahah. ik verwacht denk gewoon te veel. want verder is ie wel meegaand. maar heb het idee alles zelf te moeten doen.
dan moet ik hem achter zijn reet aan zitten dat het bed op kratten komt. heb ik al 10x gevraagd, maar nog geen actie. gewoon zulk soort dingen. moet zelf erging houden dat de ziekenhuis tas een beetje klar gaat staan. moet gewoon alles zelf doen.
zijn reactie, ja jij bent heel de dag thuis. grrr af en toe.
verders is het natuurlijk een schat en met mijn hormonen heeft ie af en toe aardig wat te verduren. gisteren nog met dat ijs. dat wilde die eigelijk niet halen, nou dan word ik echt woest hahaha. maar ik was al nijdig, want als ik van pufcursus kom doen we samen altijd een bakkie. krijg ik een sms, ben bij je ouders een bakkie doen.
ik sms terug. das fraai we doen toch altijd samen een bakkie.
smst ie, dan kom je toch ook.
ik sms nee geen zin.
toen was ie er binnen 5 minuten hoor, dan weet ie oeee ze heeft een slechte bui.
ach het viel me allemaal wat zwaar, dat die meid zo vroeg in haar zwangerschap in het ziekenhuis terecht komt en moet bevallen.
waar ik trouwens het volgende over kan vertellen.
ze is bevallen van een jongen weegt iest van 800 gr en is 39 cm. en leeft al sinds gisterenmorgen. ben benieuwd of ie het haalt. verder info weet ik gewoon niet. het moet er 10 wk blijven zoiezo. maar goed. mocht ik eerder bevallen dan heeft mijn kleine wel minder risico's dan deze baby natuurlijk.
probeer het van me af te zetten, maar lukt niet altijd, vooal niet als me moeder er weer over begint.
ohja ook nog wat over me moeder. morgen gaan we naar prenetal, moet me gratis box nog steeds ophalen, zegt ze doen we dan ook gelijk aldi anders hebben we vrijdag 3 winkels. ik zeg we kijken wel, ligt eraan of ik dat trek,
zegt ze doodleuk, anders ga ik wel met je vader hoor. ik pardon, heb zelf toch ook die boodschappen nodig, maar weet niet of ik achter elkaar dat allemaal kan. soms he.
geloof dat ik er weer te vaak zie, (elke dag) en ga vanaf dit weekend maar ff wat meer afstand nemen. zit me weer gruwelijk te ergeren aan haar.
nou veel te lang weer dat bericht.hahahah
ik stop
xx bambi