KLUSBABES 25

Linda; Goed nieuws zeg, super! En deze week nog een echo, dat is helemaal fantastisch.

Rimke; Lekker geslapen? Tja mijn lijstje is inderdaad bijna leeg  Vandaag maar weer wat in huis gedaan. Tja als het begint moet het hier toch schoon zijn he.

Sterretje; Leuke naam hoor! Wel grappig want bij ons is die naam ook langsgekomen.....

Hmm de rest weet ik al niet meer

April

Oja Bambi; jij vroeg over de mannen he. Mijn man is volgens mij goed voorbereid op de bevalling. Hij is mee geweest naar een voorlichtingsavond van de VK, heeft de borstvoedingscursus mee gevolgd en is 1 avond mee naar de puf cursus geweest.

Tja, het lijkt me ook wel lastig hoor voor die mannen. Ik probeer hem wel zo veel mogelijk bij alles te betrekken.

Hopelijk heeft jullie gesprek geholpen....

April

Bieb; Ha ha lachen dat je die vriendin van je gaat plagen terwijl je weet dat ze vanavond samen komen............ Hoe reageerde ze?
Balen dat je moeder is gevallen op vakantie, kon ze daar nog wel een beetje vooruit? Wel goed dat ze even naar de huisarts gaat.

April

Nou volgens mij is er niemand  
Oke, dan ga ik maar eens een wasje ophangen.................. bah!

April

Ha April,
Was je in je eentje het forum weer aan het vol praten? Whihihihi!
Goed hoor, weer wasjes aan het draaien, ach het gaat ook gewoon door he? /Ik dou vandaag ook niet zo veel doen, maar heb net wel staan afwassen en stofzuigen, de kat verhaard erg veel dus het moest eventjes. Eigenlijk moest de bovenverdieping ook, maar die doe ik morgen wel als ze de vloerbedekking gelegd hebben! Anders blijf ik helemaal aan de gang.
Het is wel fijn als je gewoon weet dat het huis op orde is, mocht je kindje komen dan is alles gewoon netjes en schoon, dat begrijp ik wel.........ik heb het nu al en ik hoop dat onze uk nog zeker 10 weken blijft zitten!

@ Bambi:
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, ten aanzien van je man.
Die van mij doet uit zichzelf ook niet zoveel qua baby. Maar ik vraag me ook af of je dan kan verwachten? Ik bedoel, ik ben al heel blij dat hij bedenkt dat boodschappen te zwaar zijn, stofzuigen soms ook. En dat hij er dan niet bij na denkt om te gaan shoppen voor de kinderkamer, dat neem ik voor lief. Denk dat dat niet zo in mannen zit!
Ik denk dat je blij moet zijn dat hij af en toe aan je buik zit................klinkt een beetje stom misschien maar ik denk dat het gewoon niet in hun genen zit......

Ik heb heerlijk even een uurtje of 1,5 geslapen, en ga zometeen de kinderkamer even leeghalen. Ze komen morgen met de vloerbedekking tussen 11 en 2..............ik moet tot 11 uur werken dus moet even zorgen dat ik een half uurtje eerder weg kan!
Heb nog even gegoogled over de rouwverwerking van katten zelf.........kan tot een half jaar duren en blijvende gedragsverandering tot gevolg hebben als hun broertje of zusje overlijdt......ik kijk het nog een week aan en als het gemauw dan niet minder wordt ga ik even met hem naar de dierenarts denk ik....

he april,

in je remie aan het kletsen hahaha.
miss dat me man ook gewoon de bibbers heeft en het allemaal wel ziet als de baby eris. maar dat is waar ik moeite mee heb. plan alles zo goed mogelijk en het enige wat nu dus niet te plannen valt is de bevaling hahah
volgende week mogen de mannen mee op cursus dus wie weet is daarna helemaal up to date hahah. ik verwacht denk gewoon te veel. want verder is ie wel meegaand. maar heb het idee alles zelf te moeten doen.

dan moet ik hem achter zijn reet aan zitten dat het bed op kratten komt. heb ik al 10x gevraagd, maar nog geen actie. gewoon zulk soort dingen. moet zelf erging houden dat de ziekenhuis tas een beetje klar gaat staan. moet gewoon alles zelf doen.
zijn reactie, ja jij bent heel de dag thuis. grrr af en toe.

verders is het natuurlijk een schat en met mijn hormonen heeft ie af en toe aardig wat te verduren. gisteren nog met dat ijs. dat wilde die eigelijk niet halen, nou dan word ik echt woest hahaha. maar ik was al nijdig, want als ik van pufcursus kom doen we samen altijd een bakkie. krijg ik een sms, ben bij je ouders een bakkie doen.
ik sms terug.   das fraai we doen toch altijd samen een bakkie.
smst ie, dan kom je toch ook.
ik sms nee geen zin.
toen was ie er binnen 5 minuten hoor, dan weet ie oeee ze heeft een slechte bui.

ach het viel me allemaal wat zwaar, dat die meid zo vroeg in haar zwangerschap in het ziekenhuis terecht komt en moet bevallen.
waar ik trouwens het volgende over kan vertellen.
ze is bevallen van een jongen weegt iest van 800 gr en is 39 cm. en leeft al sinds gisterenmorgen. ben benieuwd of ie het haalt. verder info weet ik gewoon niet. het moet er 10 wk blijven zoiezo. maar goed.   mocht ik eerder bevallen dan heeft mijn kleine wel minder risico's dan deze baby natuurlijk.
probeer het van me af te zetten, maar lukt niet altijd, vooal niet als me moeder er weer over begint.

ohja ook nog wat over me moeder. morgen gaan we naar prenetal, moet me gratis box nog steeds ophalen, zegt ze doen we dan ook gelijk aldi anders hebben we vrijdag 3 winkels. ik zeg we kijken wel, ligt eraan of ik dat trek,
zegt ze doodleuk, anders ga ik wel met je vader hoor. ik pardon, heb zelf toch ook die boodschappen nodig, maar weet niet of ik achter elkaar dat allemaal kan. soms he.
geloof dat ik er weer te vaak zie, (elke dag) en ga vanaf dit weekend maar ff wat meer afstand nemen. zit me weer gruwelijk te ergeren aan haar.

nou veel te lang weer dat bericht.hahahah
ik stop

xx bambi

Bambi; gelukkig dat t kindje nog leeft, en dat hij het haalt natuurlijk. Maar je moet t echt van je afzetten hoor. Je moet nu aan jezelf denken. Stress is ook niet goed. Niet iedere zwangerschap verloopt goed, maar er zijn er meer die wel goed verlopen.
En wat je mannetje betreft; die zijn gewoon zo. Ik heb dat nu met de bruiloft. Ik ben eigenlijk alles aan t regelen. Ik heb vanmorgen wat dingen op papier gezet wat nog gedaan moet worden, en of hij ook nog dingen heeft of wil bedenken, Maar dat doe ie van het weekend wel,want nu geen tijd. Sja, en van t weekend moet hij ook werken en dan vergeten hij het weer. Zo gaat t altijd. En dat is ook met andere dingen. Ik denk gewoon dat we dat moeten accepteren, en dan moeten zij ons ook maar accepteren haha

Linda; ik had net al berichtje op Hyves gezet, maar hier zie ik dat je wel veel hormoon hebt. gelukkig, en fijn dat je toch eerder mag. Hoe laat moet je?

Rimke; even over je kat. las dat hij nu heel veel mauwt? Toen Puma dood ging, was Timba echt even van de wap. Na een paar weken veranderde hij heel erg. Normaal was hij rustig op de achtergrond, wel spelen met Puma enzo, af en toe alleen snachts knuffelen. Dus na paar weken werd hij heel erg speels, als we thuis kwamen wilde hij gelijk spelen, elke nacht bij me liggen. Nu kwam Xena erbij, en dat is gelijk weer veranderd. Weer rustiger, niet meer spelen (heel af en toe), komt niet snachts meer bij me, af en toe komt hij uitzich zelf even kopje spelen, en soms speelt hij met Xena maar niet zoals toen met Puma (waren ook broer en zus).
Dat komt misschien nog wel.
Je kat moet t gewoon ook verwerken, mist toch een maatje
maar hij eet wel gewoon enzo?

Terug
Bovenaan