KLUSBABES 25

Kruimels, ik ben blij dat je je weer wat beter gaan voelen zeg! Heeft ook een tijd geduurd bij jou! En dat groeien, ach... dat komt vanzelf wel!
Hoop dat jullie toestemming krijgen voor de kinderkamer. Maar stel dat jullie dat niet krijgen? wat dan?
Gezellig dat jij en pip weer gaan daten!
Heb je binnenkort nog een echo staan"?

Happy,
Was je zo beroerd joh! alleen begin ochtend of ook vannacht! Ben wel blij voor je dat het nu minder is zeg!
En ben benieuwd als je hyves gaat aanmaken! Leuk hoor!
Heb je nog wat van phoebe gehoord? Ik ben zo jaloers op haar!!

Werkse vandaag!

bambi, meis, gooi het er maar lekker uit hoor!
Zijn de hormonen! hihi
Wel vervelend dat je moeder af belt, want inderdaad, wie tilt jouw boodschappen!
En je mannetje, die zal het allemaal wel slikken hoor! En wie weet, is dit even een paar dagen zo, en dan is het weer goed!
Fijn dat je zo goed hebt geslapen! En die buren, wat raar dat ze dat midden in de nacht doen zeg! Maken ze iedereen wakker!

bieb,
wat een leuk idee zeg voor het gastenboek!
Heb er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht, was t gastenboek een beetje vergeten! hihi
Ik heb de spullen van de efteling binnen, en het ziet er goed uit! Binnenkort er naar toe om alles vast te leggen!
Gaat het goed met je schoentjes inlopen? Heb gaat nu wel opschieten he! Heb je enig idee wat ze met je vrijgezellefeest gaan doen? Ik ben een beetje bang voor de mijne, ik ken mijn vrienden en familie. En ik denk dat ik de hele avond de lul ben!

De lingerie avond was ook gezellig zo te lezen! Leuk   hoor!

He meiden,

Zo heb weer gewerkt, was wat eerder vertrokken want tapijt kan vanaf 11 komen..............is altijd zo'n lekker ruim begrip: we komen tussen 11 en 2.............tja.

Linda: om half 2! Spannend meid. Succes!
Happy: ben blij dat je weer wat bent opgeknapt! Geen dank voor het mailtje!
Bambi: hihihihi, ach die mannen moeten het idd af en toe bezuren, maar ja, wij doen het zware werk.........
Pip!!!! Testen met die handel zeg ik! MEt een lekker gevoelig van het kruidvat ofzo............of matcare, die kan al 6 dagen van te voren........hahahahaha! We zijn niet nieuwsgierig!?
Bieb: leuke ideeen hoor, van het gastenboek! En laat je schoonzus lekker in haar sop gaar koken joh, haar probleem, het is jouw feest!
Jacq: bonje met het mannetje.........ach heb je een leuke reden om zometeen goed te klussen, goedmakertjes.........
Kruimel: is je bloeddruk niet wat verlaagd, dat je af en toe zo draaierig wordt? En is je bloedsuiker al eens getest? Komt zometeen na de 20ste week, ga je inenen best wel hard groeien........
Goed dat alles voor de babykamer geregeld is joh, dat is fijn om te weten toch!

ik moet even wat eten, want mijn maag knort.................had ik in geen jaren gehad, maar nu wordt ik soms wakker met een knorrende maag, whahahahaha! Mijn kind heeft honger.............
Tot zometeen!

En, rimke is de vloerbedekking er al? Wachten duurt altijd zo lang!

Nou, het bloed doneren ging weer eens niet door....HB te laag! Vorige keer ook al!
Maar mijn bloeddruk was mooi 120/80 jippie!!! Ben ik altijd erg blij mee, aangezien iedereen in mijn familie een te hoge bloeddruk heeft!

Ga even de was vouwen!

Liefs Jacqy

hey meiden

nou ik moet nog bijlezen, maar ik zit in de stress niet zo'n klein beetje,
Volgens mijn bloeduitslagen ben ik gigantisch zwanger en ik heb een inwendige echo gehad en er was nog niks te zien en met die bloeduitslagen van mij had je al wat moeten zien zitten in me baarmoeder, Ik wordt vanmiddag nog teruggebeld door de gyn want hij moet nog even wachten op de uitslag van vanmorgen dat ik heb geprikt, en anders is de kans er dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dus ik ben al de hele middag aan het huilen en ik ga er nu gewoon vanuit dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, ik moet dan onder narcose een kijkoperatie doen en ik ben zo bang om onder narcose te gaan, ik zit gewoon helemaal te shaken ik ben steeds al aan het vragen van laat het geen bbz zijn laat het geen bbz zijn maar laat de baby nog zo klein zijn dat het nog niet in de baarmoeder is te zien,
Waarom gebeurd mij dit nou weer ik heb al zoveel ellende gehad en waarom gaat het bij mij nou niet eens een keertje voorspoedig, ik moet gewoon nog afwachten maar ik ben zo bang niet normaal meer,
Ik zei al tegen de gyn van maar ik heb geen pijn of wat dan ook maar dat hoefde ook niet zei hij nou lekker geruststellend pfff,
sorry voor me ego berichtje meiden

xxx linda

De vloerbedekking ligt! Zonder foto had ik precies de goede besteld......toch altijd een gok...........is gewone vloerbedekking, een beetje gemelleerd, licht/ecru-achtig.
Meteen bij de hema in ons dorp gordijnen besteld, dwars door een enorme wolkbreuk...............niet normaal wat een water!
Toen ik terug kwam werd de klamboe ook net bezorgd dus die heb ik ook meteen opgehangen.
Als het mannetje er weer is zal ik wat fotos doormailen, moet nog helemaal aangekleed en afgemaakt worden maar ik vind dat het al helemaal iets wordt......hahahaha!

Jacq: lekker uitgeslapen meid? Wat is de ondergrens van hb bij donatie dan? Zit je altijd zo laag? Wel een keurige bloeddruk joh! Een schoolvoorbeeld............die van mij is altijd lager.

Linda: hoe was het meisje????

Waar is iedereen? Weggespoeld door de regen?

Terug
Bovenaan