He meiden,
Zo heb weer gewerkt, was wat eerder vertrokken want tapijt kan vanaf 11 komen..............is altijd zo'n lekker ruim begrip: we komen tussen 11 en 2.............tja.
Linda: om half 2! Spannend meid. Succes!
Happy: ben blij dat je weer wat bent opgeknapt! Geen dank voor het mailtje!
Bambi: hihihihi, ach die mannen moeten het idd af en toe bezuren, maar ja, wij doen het zware werk.........
Pip!!!! Testen met die handel zeg ik! MEt een lekker gevoelig van het kruidvat ofzo............of matcare, die kan al 6 dagen van te voren........hahahahaha! We zijn niet nieuwsgierig!?
Bieb: leuke ideeen hoor, van het gastenboek! En laat je schoonzus lekker in haar sop gaar koken joh, haar probleem, het is jouw feest!
Jacq: bonje met het mannetje.........ach heb je een leuke reden om zometeen goed te klussen, goedmakertjes.........
Kruimel: is je bloeddruk niet wat verlaagd, dat je af en toe zo draaierig wordt? En is je bloedsuiker al eens getest? Komt zometeen na de 20ste week, ga je inenen best wel hard groeien........
Goed dat alles voor de babykamer geregeld is joh, dat is fijn om te weten toch!
ik moet even wat eten, want mijn maag knort.................had ik in geen jaren gehad, maar nu wordt ik soms wakker met een knorrende maag, whahahahaha! Mijn kind heeft honger.............
Tot zometeen!