KLUSBABES 25

Linda; de tranen staan me in de ogen. Ook waarsch omdat ik min of meer toch t zelfde heb meegemaakt. Ik heb zo dat het toch nog gewoon goed zit. Alleen waarom moet je dan helemaal onder narcose? Toen ik toen naar gyn was gegaan zag ze dus het lege blaasje. Niets gezien van een bbz. Omdat ik zo doorbloedde was ik dus naar ziekenhuis gegaan en dvm inwendige echo zag hij dat het dus waarsch een bbz was, is vanzelf weggegaan. Geen pijn verder ofzo. Nouja, waarsch zal je dus wel onder narcose moeten, omdat jij minder ver bent, en ze niks kunnen zien verder.
Ik hoop dat je vandaag nog uitslag krijgt van bloedprikken. Meis, ik zal zo voor je duimen....

Happy; Fijn dat het weer beter met je gaat!

Rimke; Goed bezig zeg, de vloerbedekking ligt dus ook al. Fons weet niet wat hij ziet als hij thuis komt..............

Pip Stip; Oh spannend ik ga voor je duimen.

Jacqy; Ik ben het met Rimke eens, nu een ruzie met je mannetje, weer lekker klussen om het goed te maken
En wat goed dat je bloed geeft, dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, kleine moeite toch, en je bloed wordt ook steeds gecontroleerd dat is ook wel fijn. Vanavond dus aan de spinazie......

April

Rimke; dat schiet fijn al op dat kamertje

Jacqy; geen bloed kunnen prikken maar wel goeie bloeddruk!

Linda; ik neem ook gympen mee hoor!

Vanmiddag naar die magazijnverkoop geweest, niks natuurlijk, en hartstikke druk, dus met gierende voetjes naar de gewone lingerinewinkel gegaan. Wat een domme wijven daar zeg. Ik vraag een strapless bh, mijn maat was er niet, 1 maat kleiner maar toch even wezen passen. Dus ik zeg zo, ik heb t idee dat ik te veel moet heisen om alles op plaats te houden (ook omdat ie natuurlijk te klein was). Dus zij zegt zo,misschien iets met bandjes beter, maar ik had al 2x gezegd dat het een strapless jurk was. dus natuurlijk geen bandjes, zegt ze, en doorzichtige bandjes ?? Nee ook niet, het is strapless. zegt ze weer, kan je die bandjes evt niet ergens onder doen, nee het is strapless. dus zij weer, maar misschien onder een bandje? neeeeeee het is strapless dus zonder bandjes.o zegt ze, sommige hebben dan nog iets bij jurk hangen. grrrrrr rot op. Maar goed, nu bestellen ze met spoed andere maat. ben benieuwd

daarna even mijn beste beentje voort gezet en bij schoonma kopje thee gaan drinken. Die lapzwans van een zwager zat er ook, zogenaamd wezen werken.

hmm sinds een half uur schijnt de zon eindelijk eens...

Bieb; Wat een mutsen in die zaak zeg, je was toch duidelijk lijkt me zo! Ik had ook een strapless jurk en had daar echt zo'n soort corset onder aan gedaan (BH met lijfje). Die heb ik in dezelfde zaak gekocht als de jurk. Het was niet goedkoop, maar ik kan het je wel aanraden.... Maar nu moet ik zeggen dat ik een vrij grote cupmaat heb en wilde niet het risiso lopen dat ik moest gaan hijsen of dat het niet goed zat.

April

Linda; Ik zit steeds aan je te denken. Weet je wanneer de gyn ongeveer belt?

April

april; ik heb ook een grote cupmaat, maar zie het niet zo zitten om echt een corset aan te doen. Het kan zijn dat het dan ook warm is op die dag. maar ik ben niet verplicht om die bh te kopen als die binnen is, dus ik pas de bh, en misschien probeer ik corset uit, maar liever dus een bh

ja, ben ook erg nieuwsgierig. laat nu speciaal de computer aanstaan ivm nieuws Linda

bieb, jeetje zeg heb je ook niets aan! Wat een dombo!
strapless is strapless!!! en niet anders!

april, bloedgeven is inderdaad een kleine moeite, meestal sta je binnen een half uur alweer buiten, weliswaar een beetje te wankelen, maar goed! haha
En de sfeer is er goed! Maar die vragen die je moet beantwoorden! jeetje zeg!

Linda lieverd, heb je al wat gehoord??

Terug
Bovenaan