KLUSBABES 25

Ach meisje toch!
Kon hij op de echo ook in de eileiders niets zien?
Wat ontzettend kut zeg........ik hoop dat de gyn snel belt, zodat je duidelijkheid hebt...........
Dikke knuffel voor jou!

Bieb: goed om je trouwschoenen alvast in te lopen want je krijgt wel pijn in je pootjes op een gegeven moment tenminste ik wel en heb ze toen ook uitgedaan haahha, ik had gympen mee haha
en je hebt een tuniekje gekocht las ik

bambi: jeetje zeg dat was wel heftig bij je buren zeg en vooral omdat jullie ook nog eventjes konden meegenieten jeetje ik zou me buren gelijk met andere ogen gaan bekijken hahaha

rimke; ligt de vloerbedekking al?? zo ja dan kan je lekker beginnen met het kamertje indelen zoals je het hebben wilt

jacqy; balen meid dat je hb te laag is en dat je geen bloed kon geven, en je klusperiode zit er alweer aan te komen las ik nou hopelijk komt het allemaal goed meid

wanneer komt phoebe terug van vakantie?? die zal wel aan het genieten zijn zeg

xxx linda

Rimke; lekker de vloerbedekking ligt en ook nog de goede hahaha
De gyn heeft geen echo gemaakt maar een echoscopiste en ze had wel het blaasje gezien zeg maar waar het eitje uitkwam en die was erg mooi zei ze maar ze hebben niet naar me eierstokken gekeken en ik hoop dat de gyn me nu weer belt en dat ik zometeen weer heen mag en ik hoop dat hij er ook nog een keertje naar gaat kijken

xxx linda

ach linda meid! Wat een stress heb jij nu zeg!
Hoop zo voor je dat de gyn zo belt en wat duidelijkheid voor je heeft want dit is ook niets!
Het is je zo gegunt!

Rimke, fijn dat de vloerbedekking ligt! hihi
Hb bij donatie moet 7.8 of hoger zijn, ik had 7.2.. en die bloeddruk... daar ben ik trots op! haha

Liefs Jacqy

meiden bedankt voor jullie lieve woorden , ik zit echt in de stress niet normaal meer ik had hier gewoon geen rekening mee gehouden,

jacqy: jij hebt zeker een goede bloeddruk zeg haha en krijg je voor je hb nu pilletjes??

ik heb me pa net opgebeld en ik ga vertellen dat ik zwanger ben maar dat ze niet weten waar het zit, en mocht de gyn bellen dan kan me pa even op joey passen

xxx linda

linda, mijn hb opzich is goed. Alleen niet om bloed te doneren. Dus hoef niets te doen, voel me ook goed.Gewoon weer wat extra spinazi ed...
Jeetje meid, je zit echt in onzekerheid nu. Hebben ze gezegd wanneer hij ongeveer belt?

Lieverd, ik ga met heel mijn ziel en zaligheid voor je duimen dat alles gewoon goed zit.
Ga je (makkelijk praat maar helaas uit ervaring) alsjeblieft niet druk maken om de OK of narcose die je heel misschien moet ondergaan, heeft geen zin om je er nu al druk om te maken, geeft alleen maar stress en echt: je merkt helemaal niets, echt niet!

Dikke kus!

Oh nee Linda, jeetje zeg wat heftig! Ik kan me voorstellen dat je helemaal zit te shaken. Ik hoop dat de gyn zo belt. Was je man erbij toen ze de echo gingen maken, en nu, je bent toch niet alleen he?

Ik denk aan je,
April

Terug
Bovenaan