KLUSBABES 25

Goed bezig jacq, heb je net weer gemaild haha.

Tjonge hoe zou het met linnie zijn he ? Bambi vind je bloeddruk ook wel aan de hoge kant hoor en hier spreekt de expert he hahaha........Ik ga vaak ff bij de ass van de ha meten, zzo gebeurd. Wel ff in de gaten houden he .......

Pipje, nou geen rare fratsen he met dat verlies........... Ik hoop het zoooooooo voor je meisje...

Liefs happy

O ja bieb , jacq en linnie, bedankt voor jullie mailtjes. Wel leuk kunnen we dat ook eens doen haha

xxxxxxxxxxx

Rimke, had het van de week al gevraagd maar heb je er eigenlijk verder niet over gehoord....wil je misschien nog eens pendelen. Ben vanmorgen nog ff bij de ha geweest en mn bloeddruk was nog steeds prima dus het moet er nu maar eens van komen he haha. Heeft geen haast he meis en als je niet wilt gewoon zeggen he .....

Belinda holscher           14-04-1975

Kus happy

Hahaha, ik zit net voor je te hannesen meisje!

Komt'ie: ik heb voor jou gependeld, juli 2008 een jongetje.
Tja, had eigenlijk met mezelf afgesproken het niet meer te doen maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering.....het komt toch nooit   uit............

April, wat een mooie bloeddruk heb jij joh .....o ja ik sluit me ook aan bij de grote cupmaten hoor haha

Bieb, tjonge zeg wat een doos in die winkel, strapless is strapless pffffffff

Rimke, morgen je mannetje weer lekker thuis he !!!!! Hoe was je eten luie huisvrouw hahahaha

Bambi, vind trouwens vooral je onderdruk erg hoog ........mijn bloeddruk was vanmorgen 120/ 65 is prima. April heeft ook een mooie bloeddruk zeker voor een hoogzwangere !!!! Zou er echt ff naar laten kijken, zeker omdat het je zelf ook niet helemaal lekker zit. Volg je gevoel ....

KUsssss

Hahhahahaha lieve rimke dank je wel hoor meisje, voel me zeeeeeeeer vereerd en hoop met heel mn hart dat het uitkomt. Beetje rare vraag misschien maar test je in die maand dan positief of is de bevruchting dan

Terug
Bovenaan