KLUSBABES 25

Bambi; ja, anders moet je even vk bellen als je twijfelt. Het zit vast wel goed

maar als ik nu corset koop en ik ga die jurk passen, en net zoals bij bambi zie je die zitten, dan kan ik deze niet meer terugbrengen denk. Althans, of ik moet wachten tot jurk er is, maar dan moet ik als een gek een corset gaan uitzoeken. Een bh kan je toch echt nog aan. ach ik zie wel, t komt wel goed

Ik ga nu toch echt de computer uitzetten. Anders kom ik later op de avond even buurten, wil toch echt weten hoe het met Linda is.
maar moet eerst naar kerk, dan stukje vlaai eten enzo

dames, tot vanavond en anders tot morgenvroeg

Maar Bieb, wellicht weten ze dat in die zaak wel, of je corset eronder kan. En anders vraag je toch of je dat later even kunt passen............
En hebben ze daar anders ook geen strapless bh?

Hmm een lekker stukje vlaai eten, klinkt goed, jammie.
Succes bij de kerk.
April

Nou meiden ik ga even naar de supermarkt. Linda ik denk aan je, sterkte!
Ik kom later nog wel even............

April

april,ik kijk het nog ff aan, net wat ik net zei. voel me nu goed dus.
we gaan straks de kaartjes bestellen. hadden we zaterdag weer uitgesteld, maar nu gaan we echt naar de drukker. ff vragen aan me man of ie gelijk wil of na het eten. ik heb het liever gelijk. dus denk niet dat ik hem laat kiezen hahaha

bieb veel plezier bij dat kerkgedoe en lekker vlaai eten jammie. krijg gelijk trek.

ooh wil een patatje pinda mayo. heb ik ineens heel veel trek in whahaha. ik snap soms niks vanmezelf

Zo, ben even als een dolle door het huis heen gegaan, WARM!!! De zon schijnt hier nu..........
Beneden en boven gezogen, de badkamer even goed gedaan, de plee beneden gesopt........ach, morgen is het mannetje er weer, is ook wel fijn als hij in een redelijk schoon huis terecht komt. We hebben zo'n stoffig huis! En de afgelopen weken hebben de deuren en ramen natuurlijk veel open gestaan en dan komt er vanalles mee naar binnnen. Nou zuig ik wel regelmatig maar toch...........

Bambi: ik vind een onderdruk van 90 vrij hoog, maar weet niet in welke omstandigheden die gemeten is. De bovendruk varieert afhankelijk van inspanning, stress, pijn. Maar de onderdruk geeft de weerstand van je vaten aan waar tegen in het hart moet pompen. De onderdruk zegt dus veel meer dan de boven druk. Maar zoals ik al zei, ik vind 90 vrij hoog maar kan ook een foute meting zijn. Ik zou  anders even aan de huisarts het verhaal uitleggen en zeggen dat je je toch wat zorgen maakt, misschien wil hij tussendoor nog een keertje meten.
Wat een plensbuien he? Ik liep er ook net in.........hahahaha!
En idd, het kamertje wordt al echt wat, over drie weken zijn de gordijnen klaar, dan staat het altijd mooi aangekleed vind ik! De klamboe hangt ook echt leuk, en als fons er is kan hij lekker de planken op gaan hangen en gaan we de kast nog halen. Dan nog op zoek naar rode mandjes................hahahaha!

Linnie: weet je al wat meer meisje? Is Tom al thuis?

April: ik heb idd ook een collega die een strapless jurk had, en ook een behoorlijke voorgevel, en die had ook een corselletje er onder. Dan hoef je niet zo te hijsen.
ik heb ook grote tieten hoor................hoewel ik het nu minder op vind vallen omdat mijn buik ook groot is.....whahahaha!

Bieb: Wat een troela's daar joh! hoe moeilijk is dat nou...................

Jacq: lekkere vrije dag gehad? Buiten het bloedprikken enzo om.....?

Wat eten we vanavond??
Ik heb heel simpel bij onze keurslager een italiaanse stampot met andijvie gehaald.........en bij de groentenboer een bakje salade.........luie huisvrouw.

Heb nog niet bijgelezen maar zag wel dat Linda in de stress zit! Wat is dit nu weer?!?! Ik ga voor je duimen lieve Lin! Hoop zo dat het goed is!!!

Waarschijnlijk ben je inmiddels teruggebeld...sjeetje wat spannend!

Succes en sterkte!

Dikke knuffel!

Schrok ik me vanochtend nog een hoepel van m'n hoge temperatuur, verlies ik iets later gekleurde afscheiding. Van een menstruatie kan je nog niet spreken maar ik denk dat het er aan komt hoor!

Ga er nu snel vandoor. Shoppen met m'n schatje!

XXX

Kwam ff naar nieuws van pip kijken maar, verdorie wat lees ik nu toh. Lieve linnie wat vind ik dit nou allemaal klote zeg .............ik denk aan je schat en laat de laptop aanstaan ..........dikke kus meisje

pip moest van phoebe zeggen dat ze voor je duimt hoor !!!! Jullie hebben allemaal weer de groeten van haar, ze heeft net geklust hihi. Ze vond de naam van die kleine ook erg mooi..... Ga met mn eten verder maar lijkt net of er een blok in mn maag zit na het nieuws van linnie, bah

Kusssss

Terug
Bovenaan