KLUSBABES 25

April; uitgerekend 10 juni

Bieb- 8 juni/ meisje
Jacqy- 9 juni/ meisje
Kruimels - 9 juni, jongen
Phoebe- 10 juni/ jongen
Anouska- 12 juni/ jongen
Linda- 14 juni/ jongen
Happy- 14 juni/ meisje
Mamoetje- 15 juni/ meisje
Sterretje    15 juni/ meisje
Klaasje 16 juni / jongen
Bambi- 17 juni/ meisje
Rimke- 14 juni / meisje......sorry happy!

Hahahaha, weet ik niet...............hangt denk ik wat van je cyclus af........wanneer heb je je nod, ik ga zo even op de roze wolk kijken.

Ik heb mn nod 6 juni en heb een cyclus van 29 dagen dus ik test begin juli positief en weet al dat het jongentje gaat worden, zoooooooo al klaar whahahahahaha

he meiden,

kwam ook ff kijken of er al nieuws was van lin.
maar hellaas nog niet.

pip ai miss toch een naderende ongie. het zegt nog niks he, maar goed al zou het alleen al werken op deze manier met een mooie cyclus.

happy en jacqy  druk aan het mailen hihi

nou de kaarten zijn besteld hoor. volgende week zat. hebben ze de proefdruk klaar liggen. dan hebben we hier trouwens ook het baggerfestival dus lekker feesten hahah. NOT met me dikke buik, moet ik ff kijken wat ik trek kwa wandelen en welke artiesten ik ga bekijken.

me pa zij van de week nog, joh als het mooi wer ga je gewoon op bed liggen met de ramen open dan hoor je het ook. tja das waar het grote podium is 100 m verderop. hahah

denk dat we ff met de hond gaan wandelen en dan voetbal kijken. althans ik wel, kan je na gaan, ik heb echt een man thuis die geen voetbval intresse heeft. heerlijk hoor. heb er zelf ook weinig mee. alleen ned.elftal en het ek das natuurlijk wel leuk.

xx bambi

bambi, spelen ze vanavond dan?? haha vind ik ook altijd wel leuk om te kijken hoor het nederlands elftal... mijn mannetje vind er ook geen reet aan! hahahah
Leuk, de kaartjes zijn dus besteld!
Wat voor artiesten komen er dan?

Heb even gecheckt, kan zomaar beiden zijn.........maar ik denk bevruchting in juli............dus volgende ronde nog niet maar de ronde daarna wel..............Whahahaha, niet te serieus nemen als jeblieft he?

nou happy, dat is al bijna!!! ja!!! haha
Ik durf het nog steeds niet dat pendelen.. ben veel te bang dat er uit komt dat t nooit lukt! hahah

Terug
Bovenaan