KLUSBABES 25

nog niets van linnie helaas... ga zo derek olgevi kijken, kom af en toe kijken of we al wat weten..
april komt trouwens het forum niet op! Ik heb nergens probelemen mee! maar tis opeens wel rustig! haha

Liefs Jacqy

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    :uitgerekend ???????

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Mei

23)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid ZWANGER !!!!!!!!!
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
           Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He meiden,

Linda, wat een rotverhaal weer zeg! Hopen echt dat het meevalt voor je, maar hoe langer we moeten wachten, hoe minder vertrouwen ik daarin heb...

Nou verder hier zijn hier de rd's ook weer aangeland, wel beetje balen hoor. Had echt het gevoel zwanger te zijn, maar had stiekem gisterochtend getest en toen die negatief was, wist ik het al.... Nu is het dus echt doorgebroken, dus we gaan weer voor de volgende ronde, ronde 6 (eigenlijk 5 omdat ik een maandje gemist heb ivm vakantie zonder mannetje, vandaar)

Ik kreeg vandaag van een collega een boekje met mooie spreuken, omdat het mijn laatste dag op de afdeling was. Daarin stonden mooie tekstjes en eentje ervan is was:

"Geef nooit op. Iedereen wordt beter als hij volhoudt!"

Nou dat doen we dan maar....xx

Klaasje; verdorie, jij ook al ongi; Is er dan niemand meer zwanger geraakt deze maand?

Pip; ojee, hoop dat je ongi niet doorbreekt. En dat het gewoon een eenmalige bloeding is

Linda: hoest met je meis???

Happyy; hopen dat Rimke goed heeft gependeld!

Bambi; de kaarten zijn besteld! leuk hoor, is alweer een stapje dichterbij

Nou, het was ver-schrik-ke-lijk in de kerk. Ik ben helemaal geen kerkganger, ook niet zo opgevoed (ouders zijn wel katholiek), vriend is wel katholiek, maar doen alleen wat met doopsels enzo. Maar het was echt erg vanavond. het duurde zoooo lang, 1,5 uur, iedereen vond dat hoor. Ik rende bijna schreeuwend de kerk uit. Dit doe ik dus nooit met mijn kind. Weet niet eens of je een kind kan dopen als 1 ouder niet katholiek is, maar ik hoop dus dat mijn vriend dat niet wilt. Hebben we wel eens over gehad, maar niet echt duidelijk of hij t wil of niet, Wat een hel! sorry als ik de gelovigen hier beledig.....

Daarna lekker 2 stukken vlaai gegeten en een glas wijn, en nu net weer thuis. Vriendje ligt al in bed. Morgen mijn laatste vrije dag! ooo heb geen zin maandag
Heb trouwens wel een andere vacature gezien waar ik wel op wil reageren. Je weet t nooit...

pff het is hier zo benauwd, maar deur kan niet open, gaan de katten weer naar buiten. Geen hor in woonkamer, zijn 2 openslaande deuren

Vandaag dus niet meer gesport, dus ga morgenvroeg wel, en dan zaterdagochtend rennen. Morgen gaan we trouwens naar een huis kijken wat te koop staat. is oud huis, soort boerderijtje. veels te duur maar morgen is open huis, dus toch even kijken.

wat is er met Linda aan de hand...

Ik geloof dat de meesten hier een grote cupmaat hebben haha

Ach ik zie wel ,corset of bh. Ik denk dat ik gewoon de jurk pas met bh, en als dat echt niet zo, ga ik voor een corset kijken. Komt allemaal goed.

jeetje lin, ik wilde reageren op de anderen, maar ben helemaal uit m'n doen van jouw verhaal!!!!
weet helemaal niks meer ineens.
ik zag dat je nog niet weer hier was geweest na het telefoontje van de gyn, ik kijk morgenvroeg nog even voordat ik naar m'n werk moet of je al wat hebt laten horen.
gadverdamme, ik kan me voorstellen dat je in de stress zit!
ik duim voor je meid, dat het allemaal nog goed komt!
heel veel sterkte, wat is de wereld soms oneerlijk zeg, bah!
dikke knuf kruimels

Terug
Bovenaan