Happyy; hopen dat Rimke goed heeft gependeld!
Bambi; de kaarten zijn besteld! leuk hoor, is alweer een stapje dichterbij
Nou, het was ver-schrik-ke-lijk in de kerk. Ik ben helemaal geen kerkganger, ook niet zo opgevoed (ouders zijn wel katholiek), vriend is wel katholiek, maar doen alleen wat met doopsels enzo. Maar het was echt erg vanavond. het duurde zoooo lang, 1,5 uur, iedereen vond dat hoor. Ik rende bijna schreeuwend de kerk uit. Dit doe ik dus nooit met mijn kind. Weet niet eens of je een kind kan dopen als 1 ouder niet katholiek is, maar ik hoop dus dat mijn vriend dat niet wilt. Hebben we wel eens over gehad, maar niet echt duidelijk of hij t wil of niet, Wat een hel! sorry als ik de gelovigen hier beledig.....
Daarna lekker 2 stukken vlaai gegeten en een glas wijn, en nu net weer thuis. Vriendje ligt al in bed. Morgen mijn laatste vrije dag! ooo heb geen zin maandag
Heb trouwens wel een andere vacature gezien waar ik wel op wil reageren. Je weet t nooit...
pff het is hier zo benauwd, maar deur kan niet open, gaan de katten weer naar buiten. Geen hor in woonkamer, zijn 2 openslaande deuren
Vandaag dus niet meer gesport, dus ga morgenvroeg wel, en dan zaterdagochtend rennen. Morgen gaan we trouwens naar een huis kijken wat te koop staat. is oud huis, soort boerderijtje. veels te duur maar morgen is open huis, dus toch even kijken.
wat is er met Linda aan de hand...