goedemorgen meiden,
ohjee linda nog geen nieuws ?????????????
pip, maakt het zo spannend meid.
bieb hahah moest wel lachen om je kerkverhaal hoor. ik hou daar ook echt niet van. ben je nog gaan fitnessen.?
mamoetje en kruimels vlogen voorbij.
ehm klaasje hellaas ongie geworden.
happy der telefoon nummer ontvangen,
april had er alweer gemeld . meid hoe voel je je ? fijn da je nieuws van sterretje bracht.
hier net me bed uit en vandaag boodschappen doen. sms;t me moeder om 9.45 ( ze weet dat ik lang slaap) waneer we boodschappen doen. we doen elke week tussen 11 en 12, maar toch elke week smsen van hoelaat ? maar goed ik de tijd doorgegeven. zegt ze ik ga met je vader oma's boodschappen doen. Nou das mooi, hoef ik dat niet te doen. aleen me eigen boodschappen dus bij de c1000. gewelig. als ze dit nou elke week doe, scheelt mij weer een hoop ergenis.
tenet zo raar gedroomd joh. ging over de baby en deze keer was het een meisje (hem ook wel eens gedroomd over een jongen) het was er aluit, maar kan me de bevalling weer niet voor me halen. das dus elke droom he, het stukje van de bevalling mis ik dan, het gaat dus meer over daarna. maar snapte niet veel van me droom, ik bleek achteraf zwanger van een tweeling en pas bij geboorte van de 1e wisten we dat, maar de 2e is in me droom niet geboren, dat zou een paar dagen later pas komen. vaag he hahaha. een tweeling met verschillende geboortedagen. maar goed er moest dus een wieg bij komen, maar wilde wel dezelfde hahaha. en ook kwam er pas na 3 dagen kraamhulp ofzo. en het kindje had zon honger, tja wat wil je na 3 dagen, en ik maar kloten met me tiet. rare dromen heb ik he. als ze maar niet voorspellend zijn. horror brrrr.
xx bambi