Goedemorgen!
Nog geen linnie.................ik heb idd zo'n gevoel dat ze in het ziekenhuis is ofzoiets.........als het goed was geweest had ze het ons wel laten weten............gadverdamme, ik denk aan je meisje! Dikke kus voor jou!
Bambi: lekker in je eentje boodschappen doen, dat scheelt idd een hoop tijd......
Raar he, die dromen, je hoort dat toch veel aan het einde van zwangerschappen. Ik heb in het begin vreselijk gedroomd, nu niet meer maar dat zal ook wel terug komen.
April: weer even lekker je bed ingedoken, je was er ook wel vroeg bij!
Tja, ik verander graag van mening nadat ik gependeld heb voor jullie, inderdaad..........hahahaha!
Bieb: jemig wat lang in die kerk..............ik ben idd ook geen kerkganger maar 1,5 uur voor een doopsel..............sjonge!
Happy: hoe was het voetbal gisteravond? Was het gezellig in de kroeg?? Ik ga je nummer zo even opslaan.......
Kruimel: wipte ook even langs, voel je je nu nog steeds beter, of was het een eenmalige opleving?
Pip!!! Testen lieverd!!!! Ik heb ook zo'n vaag vermoeden...............
Mamoetje: veel plezier vandaag bij de opleidings info dag........
Klaasje: ook al ongi..............het is toch niet zo onze maand geloof ik.........
Mijn mannetje is weer geland! Ik zie hem vanavond pas, want ik moet werken van 15-19 uur, en hij heeft nog een trainingsdag van de brandweer, ik moet dus nog even geduld hebben..........
Ga zo even boodschappen doen, moet nog douchen, ben een schoonbedje aan het maken.............het is geen zondag!!!! Ach, is lekker voor het mannetje. (althans, die heeft het echt niet door, maar ik gun hem een lekker schoon bedje..........)