KLUSBABES 25

Zo meiden, ik ben net weer terug naar bed gegaan, nog heerlijk 1,5 uur geslapen. Ik zie dat er nog steeds geen nieuws is van Linda, ze zal toch niet in het ziekenhuis liggen he?

April

Goedemorgen!

Nog geen linnie.................ik heb idd zo'n gevoel dat ze in het ziekenhuis is ofzoiets.........als het goed was geweest had ze het ons wel laten weten............gadverdamme, ik denk aan je meisje! Dikke kus voor jou!

Bambi: lekker in je eentje boodschappen doen, dat scheelt idd een hoop tijd......
Raar he, die dromen, je hoort dat toch veel aan het einde van zwangerschappen. Ik heb in het begin vreselijk gedroomd, nu niet meer maar dat zal ook wel terug komen.

April: weer even lekker je bed ingedoken, je was er ook wel vroeg bij!
Tja, ik verander graag van mening nadat ik gependeld heb voor jullie, inderdaad..........hahahaha!

Bieb: jemig wat lang in die kerk..............ik ben idd ook geen kerkganger maar 1,5 uur voor een doopsel..............sjonge!

Happy: hoe was het voetbal gisteravond? Was het gezellig in de kroeg?? Ik ga je nummer zo even opslaan.......

Kruimel: wipte ook even langs, voel je je nu nog steeds beter, of was het een eenmalige opleving?

Pip!!! Testen lieverd!!!! Ik heb ook zo'n vaag vermoeden...............

Mamoetje: veel plezier vandaag bij de opleidings info dag........

Klaasje: ook al ongi..............het is toch niet zo onze maand geloof ik.........

Mijn mannetje is weer geland! Ik zie hem vanavond pas, want ik moet werken van 15-19 uur, en hij heeft nog een trainingsdag van de brandweer, ik moet dus nog even geduld hebben..........
Ga zo even boodschappen doen, moet nog douchen, ben een schoonbedje aan het maken.............het is geen zondag!!!! Ach, is lekker voor het mannetje. (althans, die heeft het echt niet door, maar ik gun hem een lekker schoon bedje..........)

Rimke; Fijn dat Fons weer in Nederland is! Ja jeetje jij denkt dus nu echt dat we een meisje krijgen................ Ik ben er steeds van overtuigd geweest dat het een jongetje wordt, maar nu ga ik ook een beetje twijfelen......

Vandaag een beetje lui. Ik moet zo nog even wat boodschappen doen en dan duik ik denk ik met een goed boek op de bank..... Oja ook nog even de wc schoonmaken, bah!

April

Linda!! Ik ben echt bang dat ze in het ziekenhuis is ja, hoop echt dat het meevalt.... Ik zit er steeds aan te denken ...

Rimke, lekker vanavond weer met Fonske, heerlijke dat 'ie weer terug is hoor!!

Nou meiden, ga ff de bovenverdieping ff goed opruimen en poetsen. Heb net al de was weggevouwen, dus ben goed bezig

Ik houd de pc aan, ff checken of Lin toch nog langskomt, hope so

lieve schatten

ik moet alles nog lezen en reageren maar ik kom net thuis uit het ziekenhuis

De gyn belde om 5 uur gistermiddag en vertelde dat ik binnen een uur in het ziekenhuis moest zijn, Gisteravond om kwart over 7 ben ik geopereerd en hebben ze me linker eileider verwijderd, om half 9 kwam ik weer bij, ik heb de nacht doorgebracht in het ziekenhuis en ben net thuis, ik heb veel pijn en ga zo ook op bed, de eileider is door me navel heen verwijderd haha best wel grappig , ook hebben ze 2 gaatjes gemaakt en daar gas in gedaan toen ik onder narcose was en door dat gas ging me buik omhoog en kwamen al me organen vrij te liggen zodat ze er goed bij konden, die gaatjes daar zitten hechtigen in,

ik ga vanmiddag even alles bijlezen maar dan weten jullie nu hoe en wat

xxx linda

ach jeetje lieve lieve linda...
Wat heftig zeg! Ik had al zo'n vermoeden dat het mis was toen we niets meer van je hoorden....
Lieve schat, doe rustig aan, ga lekker je bed in...
En kom pas weer als het gaat!

Ik denk aan je

Liefs Jacqy

O jeetje, wat erg Linda!!!!

Onze vermoedens waren dus juist en jouw eigen voorgevoel ook!! O wat vind ik dit erg zeg, alle blijdschap dus voor niks. Bah! En je eileider eruit, dus dat betekend voor het zwanger worden in de toekomst ook weer een domper. Jemig, wat een teleurstelling weer en waarom moet jij dit weer meemaken zeg! Ik wens je een goed herstel toe en hoop dat je de kracht vind om hier overheen te komen meis!!!!

Liefs

lieve schatten bedankt voor jullie verschrikkelijke lieve woorden en bezorgdheid ik zit nu weer te janken, ik ga nu even stoppen en ik ben er vanmiddag nog eventjes en dan probeer is alles zoveel mogelijk bij te lezen

xx linda

Terug
Bovenaan