KLUSBABES 25

Ach jezus lieve lin!
Wat een klote nieuws.
Dat zijn geen halve maatregelen die ze genomen hebben........
De tranen staan in mijn ogen, het is je even helemaal niet gegund...
Maar lieverd, en hoe stom dat nu ook moge klinken, ik zeg het uit ervaring: alles komt goed, is het niet linksom, danwel rechtsom........
Hou je goed, doe rustig aan. De narcose heeft een hele tijd nodig om uit je lijf te komen. Goed drinken (echt wel 2 liter op een dag, want je nieren scheiden die stoffen uit) en heel goed naar je eigen lijf luisteren. Moe is rusten.........

Dikke, dikke kus,

Rimke

ha lin,

wat ongeloofelijk vervelend en kut, alle blijdschap voor niks, maar meisje het komt goed net wat rimke zegt niet linksom maar rechtsom maar het komt....
veel sterkte meid

liefs anoeska

Ah nee Linda, wat onwijs klote zeg! En wat heftig dat ze je eileider hebben verwijderd. Toen we niks meer van je hoorde was ik al bang dat het niet goed was.
Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende tijd. Denk goed aan jezelf, neem voldoende rust en als je behoefte hebt om op het forum te komen, weet je ons te vinden.

Liefs en een dikke  van mij
April

Lieve lin,

Namens Happy moet ik je ook een dikke kus en een enorme knuffel geven........ze is aan het werk en wilde toch even wat laten weten aan je, dus:

Dikke knuffel en kus!

Jeetje Linda, wat een klotezooi. We waren al bang dat je naar t ziekenhuis moest. En nu ook nog een eileider verwijdert, sjonge t houdt maar niet op.
Meis, heel veel sterkte, en rust maar goed uit.

kom vanavond wel weer buurten, nu geen zin meer om over mezelf te kletsen

hey meiden

ik ga proberen te reageren

bieb:jeetje zeg wat een muts bij die lingerieverkoop vraag je om een straplessbh want je hebt een strapless jurk haha jeetje zeg ik zou ook boos worden, ik had ook een corset aan met trouwen maar het ging bij mij op een gegeven moment erg jeuken

april: jij   hebt ook een mooie bloeddruk zeg

bambi: vanaf dat je onderdruk 90 of hoger is dan is het niet goed, Maar ze hebben mij vanaf week 29 tot week 39 met een onderdruk van 115 laten lopen, moest wel 4x op een dag naar het ziekennhuis om me bloeddruk op te meten en et 39 weken is joey gehaald want toen ging me onderdruk naar de 120

ga weer effe verder lezen

rimke: gister weer een hoop gedaan in je huisje zag ik en gependeld voor happy, voor mij had je mei 2008 gependeld en dat is uitgekomen alleen niet zolang haha

happy: juli 2008 nou meid dat kan je pakken haha en je bloeddruk was nog steeds goed las ik

pip: jeetje gekleurde afscheiding las ik jeetje meid hopelijk zet het niet door hoor je had zo'n mooie hoge temperatuur

jacqy: hhaaha manlief even naar de juwelier gesleept haha

xx

Terug
Bovenaan