KLUSBABES 25

@bieb: nou zeg, je zag het al aankomen, maar wat een rotzakken op je werk. om economische redenen. kunnen ze dat voor een rechter ook zeggen? zijn die mensen lager opgeleid of jonger? echt zo'n zwak excuus. Maar gelukkig heb jij het nu nar je zin.
@linda: goh zeg, dat lijkt me echt schrikken. Dat ze er maar naar kijken in het ziekenhuis, want die onzekerheid is ook niks.
@pip: ongi-krampjes had ik in week 5 en 6 (misschien ook in week 7) Maar afscheiding had ik niet. Maar dat zegt niets. We hebben allemaal weer net andere symptomen gehad.
@happy: Wat grappig dat jullie er ook maar 1 willen. De meeste mensen die als enigskind zijn opgegroeid hoor ik altijd zeggen dat ze er meer willen. Maar zo te horen heb je dan ook echt niks gemist.

@rimke: lekker naar de haptonoom. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie daar doen.
@linda: oh, ik lees net dat je waarschijnlijk vrijdag pas naar het zh gaat. Ik zou dan idd alles goed navragen, zodat je zorgeloos van je vakantie kunt genieten.
@bambi: oh de wieg. Ik dacht het ledikant. Bij het wiegje hebben ze 2 molton lakentjes/luiers gebruikt en een hydrofielluier en bij de wieg zat standaard al een dekentje.
En die voeten, dat ging bij mij ook niet meer weg destijds. Ik denk dat het echt afwachten wordt op het koelere weer.

Dames, de kleine huilt. Voedtijd en daarna ga ik even mijn bed in. Ik ben bekaf en heb vandaag net niks gedaan.

hallo,

nou het koopcontract is getekend hoor, kunnen nog 8 dagen terug trekken maar dat wil ik natuurlijk niet...
vanavond moet ik motor rijden hoop dat het droog blijft en morgen vroeg ook weer... en morgen middag ga ik winkelen met een vriendin en dan uit eten.

STERRETJE: je vroeg wat we er aan gingen doen, we gaan er nieuwe vloer in leggen want die vind ik niet mooi en schilderen moet je altijd natuurlijk en ik denk dat ik de wc tegeltjes ook ga veranderen maar voor de rest is het helemaal naar me zin.
wat betreft het andere huis, dat is van mij en mijn zus dus dat blijft zo, hier zit ook de zaak in gevestigd...vandaar. heb je al veel leuke cadeaus gehad? vond trouwens dat je echt een super mooie naam hebt...

BIEB: wat fijn dat het leuk was op je werk, je kon er in ieder geval met frisse moed tegen aan toch...

BAMBI: bedoelde vergiftiging ja, en apart van je soll. maar wel leuk, ben anders bang als je kindje geboren is dat je niet meer gaat.....

voor de rest weet ik het ff   niet meer, moet ook weer aan het werk., kom misschien straks nog even...

groetjes anoeska

sterretje weer voeder tijd, hahaha oh jij bedoelde het ledikant haha. nou dan zal dat molton zeiltje wel goed zijn. toch. weet niet eens of ze moltonhoeslakens voor wiegen hebben hahaha.
merk dat ik steeds meer denk aan als die kleine eris. normaal zit je te denken aan hoe het aan het eind is, maar nu denk ik al verder aan wat er in huis gehaald moet worden en een to do list voor me man en voor mezelf hahaha.

anoeska, vind er niks apparts aan hoor, wat die soll. gesprek betreft. wat is daar appart aan dan, snap het ff niet. en ik zou heus wel als die kleine er is gaan soll. want het moet wel. hahah .

en bieb was het niet van plan om minder te snoepen hoor. ook niet meer hahaha, maar die laatsten weken maken ook geen zak meer uit. tenzij het om medische redenen niet mag natuurlijk.

huis weer glad, de was weggevouwen, laatste rompers gestreken.
denk dat ik de rieten stoel die vroeger op mijn kamer stond bij me ouders van zolder pluk. moet toch een stoel om te voeden hebben en dan ga ik bij leenbakker een limegroene kussen kopen, had dit al eerder bedacht, maar nu zie ik dat de ruimte er nog voor is. dus ga ff de hond uitlaten en vragen of me moeder mee wil.,

xxx bambi

Hey meiden,

Anoeska; Voorlopig koopcontract getekend, gefeliciteerd! Leuk hoor, wanneer krijgen jullie ook alweer de sleutel?

Pip Stip; Ja ik heb ook nog best lang ongi krampen gehad en dat extra slijmverlies heb ik nog steeds................. Hoe gaat het verder met je?

Bieb; Hoe gaat het met je nieuwe baan? De eerste dagen zijn volgens mij wel goed bevallen, he?

Bambi; Je hebt ook molton hoeslakens voor wiegjes hoor enne ik mocht juist geen zeiltjes......

Rimke; Hoe is het met de bitterballen, ha ha?

Linda; Goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld, hoe gaat het nu met je? Bijna op vakantie he, gaan jullie wel gewoon zoals gepland?

April

Happy; Ik ben je niet vergeten hoor! Hoe is het met je, geen roze afscheiding meer en nog niet ongi geworden, spannend........... Je bent nu volgens mij aan het werk, en deze ochtend al druk in huis geweest, goed hoor.

Jacqy; Jullie hebben een afspraak bij de HA staan voor na de vakantie las ik. Toch besloten om de medische molen in te gaan?

Hier alles oke, maar wel een beetje onrustig hoor..................

April

he april,

gut is het weer zo onrustig daar binnen meid.
ja weet je wat het is met dat beddenzooi. de een zegt dit de ander weer dat. ze verkopen toch niet voor niet die dingen. maar goed snap zoiezo niet waarom het een molton bedzeiltje word genoemd. zie er geen zeiltje in. is gewoon een molton stofje hahaha
komt vast goed en wat ik niet heb kunnen we altijd nog halen toch

nou heb de stoel in de babykamer hoor met mooie limegroene kussen. hij past perfect bij me meubels en er is indd gewoon ruimte zat.

vanmiddag ook een brief van me kraamzorg gekregen. dat gezeik dat ze minder uren kunnen leveren ivm drukte en personeel tekort. kan daar heel boos om worden, omdat dit elk jaar wel ergens zo is. je weet van te voren dat juli/aug drukke maanden zijn. ik vind dat ze kraampersoneel maar moeten verbieden vakantie te nemen in deze maanden hahah. het is toch bezopen dat ik de helft minder hulp krijg als iemand die in de winter bevalt. terwijl je er net zo veel voor betaalt. grrrr.

lig ff op bed want me benen/voeten doen erg zeer nu. te veel gedaan vandaag denk ik. ze voelen dan heel moe aan. straks naar me schoonzus voor de lingerie party.

xx bambi

Hoi meiden,

Ff kort want heb een kutbui !!!!! Ben net ongi geworden en net ging het wel maar, nu zit ik er ff doorheen. Straks wel weer over hoor. Volgende maand wordt mijn maand ! hahaha. Ga ff lekker zielig zitten zijn en dan weer schouders eronder en weer verder. Ik heb ook niet bijgelezen, sorry meiden. Las wel dat er bij linnie iig geen gekke fratsen aan de hand waren !!! Goed zo meisje....

Liefs happy,       o ja mn nieuwe nod is 2 juli

Terug
Bovenaan