klusbabes 26!!!!!

Welterusten April,
Je hebt gelijk: meestal in de lente en zomer ben ik wel een bezig bijtje. De zon maakt me echt actief. Echter naast alle dingen die ik doe blijf ik ook van de kleine genieten. Alleen zeggen veel mensen dat. Als ze slaapt ga ik echter niet met een stoel naast haar zitten hoor . Wat ik bedoel te zeggen is dat ze veel slaapt. En die tijd gebruik ik voor andere dingen. Als ze wakker is ben ik er voor haar.

Dus je bent zo'n beetje klaar. Geen foto's meer die in een foto-album moeten of zo?
Zo niet, dan houd je volgens mij normaliter al alles goed bij. Ik niet . Moet ik me toch aanleren.
Ik heb vandaag trouwens wel geen middagdutje. Had ik werl zin in, maar door alle afspraken gaat het niet lukken. Ach ja, dan haal ik het morgen wel in.

Hee meiden,

even snel zo vanaf me werk.. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. maandag avond al getest..Maar die was negatief.. Ik laat vriendjelief vanavond nog een test halen en die is voor zaterdag.. Ik weet niet wat het is maar ik voel me echt super zwanger.. Ik heb zoiets van ag stel je   neit aan.. als je weer zo'n super lange cyclus heb dan kan je nog niet eens zwanger zijn.. Maar het gevoel blijft toch..

Ook zit ik onwijs met het gevoel dat ik sinds vorige maand al gewoon zwanger ben.. omdat mijn cyclus ineens zo lang was.. en ik me sindsdien ook neit meer 100% heb gevoeld.. Toen ik gisteren op de bank zat en naar me buik keek is deze echt dikker geworden.. (terwijl ik 5 kilo ben afgevalle, dit was neit de bedoeling heb ik 3 jaar overgedaan om aan te komen..)  liijkt opgezet en is wat hard..  Zit te twijffelen of ik hiermee naa de dokter ga.. Omdat mijn huisarts zoiets heeft van pas als je een maand over tijd ben gaan we verder kijken..

Mocht het alsnog niet raak zijn deze maand dan wil ik graag doorgestuurd worden naar de gyn. Maar omdat Mart al in onderzoek loopt is het misschien slimmer om daar heen te gaan.. das alleen in Rotterdam en ik heb geen rijbewijs.. dus ff twijfelen wat is wijsheid..

Sterretje komt ook weer regelmatig binnenvallen!

Linda: Fijne vakantie alvast!   Denk neit meer dat ik je nog spreek.. we gaan je wel missen hoor meid!..

April: Meid wat fijn dat het goed is gekomen en je het hartje ngog heb gehoord.. Begrijp dat je je helemaal rot schrikt! Ga nu maar weer lekker genieten van alle beweginge..

Heb vanavond en morgenavond optredens vor de avond 4-daagse.. vanavond in Rijswijk en morgen in Haarlem..

dus ben er niet meer voor zondag want zaterdag drukk dag, Beverwijk (zwarte markt SHOPPUHHH!! :p) verjaardag, feest.. dus dat wordt zondag ergens;)

xxxx Mamoetje

hoi meiden,

Jeetje, zag dat klusbabes 26 alweer geopend is en door niemand minder dan onze kersverse mama.
hoe gaat het met je meid? hoop dat je heerlijk kunt genieten van je kleine meisie.
Heb verder helemaal niks bijgelezen van het vorige forum, was benieuwd hoe het met april was, maar dat is allemaal nog rustig las ik.
en ik wil linda even een hele fijne vakantie wensen!!!!
heb met pipje contact via de telefoon en sms, maar kom tijd tekort overal voor.
ben 2 dagen vrij geweest, maar helemaal vol gepland, haha.
vrijdag en zaterdag moet ik weer aan de bak.
zondag gaan we naar Rotterdam naar de voorstelling van Les Miserable.
het gaat hier allemaal prima! heb het idee dat de misselijkheid minder wordt, als ik 's ochtends maar rustig op m'n gemak op kan staan. als ik snel snel naar m'n werk moet, dan gaat het nog wel eens fout
vandaag weer voor controle geweest bij de vk (huisarts), alles was goed.
en heb super nieuws te horen gekregen, wist namelijk niet of ik met mijn medicijngebruik borstvoeding mocht geven, maar dat mag dus gewoon.
omdat ik ook maar zo weinig slik, kan het geen kwaad voor de kleine, ben helemaal blij!!!!! als het niet lukt heb ik gewoon pech, maar daar kan ik me dan wel bij neerleggen, als het niet zou mogen om wat voor reden, dan zou dat erger zijn.
ik ga zo de uitgerekende datum weer even veranderen op de roze wolk, want nou vertelde mijn ha vanmorgen dat hij via de gyn de 16de door heeft gekregen, nou ik kan die man niet meer volgen hoor. ik hou het maar gewoon op de 16de!
zondag ben ik dus 17 weken zwanger, wat gaat dat ongelofelijk snel!
ik heb ook wat meer energie dan de laatste weken, gelukkig!
hou het in de gaten hier, ben super benieuwd naar April, maar heb het soms te druk om alles bij te lezen.
ik leef met jullie allemaal mee!
dikke kus kruimels

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
                30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Mei

27) Anouska, 1e kindje ronde 9
           Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid) ZWANGER !!!!!!!!
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Zo te zien was het weer rustig hier.

@kruimels: hier wordt volop genoten van de kleine. We hebben net een fotosessie achter de rug met pappa. We hadden al een buikfoto en dit was een soort vervolg. Daarnaast ook pasfoto's gemaakt. Lachen joh.
Ik lees dat je in week 17 zit nu. Dus het kan heel goed zijn dat je je nu beter voelt. Sommigen hebben last van de misselijkheid tot de 12e of 16e week. Dat had ik zelf ook. Nu hoop ik voor jou dat je ook dezelfde energie krijgt als ik vervolgens kreeg.
@mammoet: Op dag hoeveel van je cyclus zit je nu? En hoe lang was je langste cyclus? Als je twijfelt zou ik gewoon de ha bellen en de situatie uitleggen. Verder druk, druk lees ik.

Nou dames, ik ga lekker wat tv kijken en een pizza ingooien.

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he meiden,

bambi meld zich. heb alles ff snel gelezen, maar heb geenpuf om op iedereen te reageren. ben ook erg moe en humeurig, maar kan niet lekker slapen omdat ik heel erg last van maagzuur heb.

wel ff snel, happy onwijs balen weer, april dast was ff schrikken ook hier achter me pc, gelukkig alles oke. mamoet nog geen duidelijk dus. en sterretje heeft de eer gehad als 1e mamma nr 26 te openen. kruimels gaat ook goed 17 wk alweer.linda2 weer gezellig langskwam. rimke, bieb  en linda ook weer. meiden denk aan jullie allemaal hoor.

verder ff rustig aan en lekker op de bank of bed. alle boodschappen in huis. morgen en over morgen festival hier. weet alleen niet of ik 2 dagen braderie trek. kijk wel hoe ik morgen opsta anders alleen zaterdag met me ventje, maar die moet eerst examen doen met onze hond. spannend.

meiden miss kom ik straks of later nog ff, maar ga nu ff lekker tv kijken.
xxx bambi

hey meiden

sterretje: zo foto's gemaakt en je ging pizza eten lekker, en nog neit veel kraamvisite geweest, ik zou als ik jouw was ploegjes van 10 man doen per keer dan blijft het overzichtelijk en rustig is voor de kleine ook wel lekkerder dan 20 man, tenminste zo heb ik het ervaren en gedaan, en je kan je gewone kleren weer aan dat is helemaal super zeg, en die slappe buikspieren die komen vanzelf wel weer in vorm

april: heb je lekker geslapen meid, en ben je al een beetje over de schrik van vanmorgen heen?

kruimels: ik ben blij te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat de misselijkheid minder wordt, en je hebt meer energie dat is ook fijn, en je gaat naar les misarable las ik, alvast heel veel plezier meid

zo ik heb een beetje teveel gedaan ik heb een beetje pijn aan de linkerkant waar het zotje is weggehaald, ach eigenschuld dikke bult hahaha, vanavond ben ik er niet want de reiki mevrouw komt straks,
Ik ga zo effe iemand op bed schoppen , jeetje joey is zo erg moe die heeft nu al de tweede middag achter elkaar niet geslapen dus die is helemaal kapot nu is ie aan het janken en gieren en wil niks meeer

ik heb weer een zootje ingepakt en bij elkaar gezocht alvast en dan morgen en zaterdag nog even goed schoonmaken en dan in de nacht gaan we rijden zaterdag, ik heb ook eerst morgenavond nog een feest en zaterdagavond een bruiloft, Tom gaat eerder van de bruiloft af en gaat dan slapen en ik blijf wat langer niet tot het einde wat dat ga ik niet redden, want daar is de wond ook nog te vers voor

meiden fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan