klusbabes 26!!!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEE RENEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
van harte meid. joepie zwanger. zo zie je maar , zelfs met een mega onregelmatige cyclus kan het. meid ga volop genieten. en laat maar weten als je duidelijk hoever je bent. wanneer je een echo krijgt en dat soort dingen.
oh vind het echt mega leuk voor je.

dikke x bambi

he jacqy,

meid vervelend dat je een rot dag heb. kan het wel begrijpen dat je soms echt het gevoel heb nooit zwanger te raken. vooral als je ons weer met onze zwanger praat voorbij ziet komen en straks zijn er nog meer klusbaby's en dan zijn sommige van jullie in dezelfde maand begonnen. soms klinkt het zo oneerlijk en voel me soms ook bezwaart al ik weer eens klaag over de kwaaltjes, terwijl jullie er alles voor over hebben om ook een kwaaltje te hebben.
meid ook voor jou komt dat moment echt een keer. vertrouw op jezelf en je lichaam.

dikke knuf en x bambi

Gefeliciteeeerrd!!! Renee wat goed zeg!!! Gelukkig nog een zwangere klusbabe, ik was al bang dat het stil zou komen te staan, maar lekker weer een paar zwanger. Ben helemaal blij, zit met knallende koppijn op de bank, maar dit is echt super!

Happy ook ongie zag ik, weest niet bevreesd, onze maand komt eraan hoor!

Zo, druk, druk, druk, maar eerst:

RENEETJE!!!!! MEID!!! GEFELICITEERD!!!!
Och wat fijn voor jullie! Al maar aan de gyn denken brengt geluk!!
Ga genieten he!!!
WAt een goed nieuws!!!!

Och lieve jacq: op jou moet ik ook eerst even reageren..........
Wat een klote dag zo. Tuurlijk is het waardeloos, je wil zo graag en dan moet je er zo lang op wachten.................en dan  ben je natuurlijk nog harstikke druk ook. Af en toe zit zo'n dag er tussen. Even lekker veel huilen, vloeken en tieren en dan kan je er vast met volle teugen tegen aan...............

renee, ook gefeliciteerd namens happy! Had haar een sms gestuurd, maar ze komt niet meer online vanavond... Dus ook namens haar!

Bambi en Rimke, dank jullie voor de lieve woorden! hoop dat het snel weer morgen ochtend is... ben het helemaal beu voor vandaag!

@linda: doe je rustig aan meid, anders kom ik persoonlijk naar Volendam om je verplicht rust te laten nemen
@bambi: Nou, ik wilde dat de kraamverzorgster mij zou leren hoe ik bepaalde dingen moest doen. Niet om koffiejuffrouw te spelen. Dus ik denk er hetzelfde over. En tien tegelijk is ook mij teveel. Ze wilden van het werk bij een andere collega met meerdere tegelijk komen, maar heb toen al aangegeven dat ik dat niet zou willen. Een kraamfeest, no way. Ik vind het wel leuk als er mensen komen, maar dan max. 5 mensen.
@jacqy: Dat gewroet ook in het verleden. Wie zou er niet triest van worden. Ieder van ons heeft wel iets in zijn verleden, maar dat heeft ons wel gemaakt tot de mensen die we zijn. Ik vind dat het kijken naar het verleden ook te   veel overschat wordt. Zelfs in de psychologie lijkt deze werkwijze nu een beetje achterhaald. En wat het zwanger zijn betreft kan ik me voorstellen dat je het wachten moe bent. Zoals Bambi al zei voel ook ik me wel eens bezwaard. Toch hoop ik dat juist door info te delen we elkaar kunnen helpen. Ook voor jou ga ik strooien. Als het goed is zit je nu rond je ei. Hier wat ************************** ********************* *************************** ********** voor jou meid.
@rimke: hallo, je kwam ook even langs. Alles goed?

Zo, de kleine heeft eten gehad. Ik ga denk ik nog wat tv kijken of lezen. En morgen wordt het een verplichte rustdag

Terug
Bovenaan