@linda: doe je rustig aan meid, anders kom ik persoonlijk naar Volendam om je verplicht rust te laten nemen
@bambi: Nou, ik wilde dat de kraamverzorgster mij zou leren hoe ik bepaalde dingen moest doen. Niet om koffiejuffrouw te spelen. Dus ik denk er hetzelfde over. En tien tegelijk is ook mij teveel. Ze wilden van het werk bij een andere collega met meerdere tegelijk komen, maar heb toen al aangegeven dat ik dat niet zou willen. Een kraamfeest, no way. Ik vind het wel leuk als er mensen komen, maar dan max. 5 mensen.
@jacqy: Dat gewroet ook in het verleden. Wie zou er niet triest van worden. Ieder van ons heeft wel iets in zijn verleden, maar dat heeft ons wel gemaakt tot de mensen die we zijn. Ik vind dat het kijken naar het verleden ook te veel overschat wordt. Zelfs in de psychologie lijkt deze werkwijze nu een beetje achterhaald. En wat het zwanger zijn betreft kan ik me voorstellen dat je het wachten moe bent. Zoals Bambi al zei voel ook ik me wel eens bezwaard. Toch hoop ik dat juist door info te delen we elkaar kunnen helpen. Ook voor jou ga ik strooien. Als het goed is zit je nu rond je ei. Hier wat ************************** ********************* *************************** ********** voor jou meid.
@rimke: hallo, je kwam ook even langs. Alles goed?
Zo, de kleine heeft eten gehad. Ik ga denk ik nog wat tv kijken of lezen. En morgen wordt het een verplichte rustdag