klusbabes 26!!!!!

zo joey ligt op bed en die was echt helemaal hysterisch, maar als ie zo is, wat gelukkig niet vaak gebeurd, dan gaat ie op een gegeven moment kotsen net als nu dus ook, maar gelukkig is ie weer rustig,

nu ga ik echt stoppen hahaha tot morgen lieve schatten

xxx linda

he lin, denk aan je lichaam he, lees dat je weer veel te veel doe. doe asjeblieft rustig aan. en een hysterische joey phoe phoe. je hebt het er maar druk mee. maar zondag lekker met vakantie heerlijk hoor.

alleen je tip voor sterretje 10 man tegelijk  nou echt niet hoor. hahahah. ga niet zoveel mensen tegelijk laten komen. is geen verjaardag ofzo. miss heb jij een gorte familie, maar dan wachten de mensen maar een week langer. 1 of 2 gezinnen/families tegelijk hoor.
als me schoonzus komt met der man en 2 kinderen dan is het al een gekkenhuis en dan zal ik er nog eens 6 pers.bij kunne hahaha. nee dank je.
zo zie je maar, wat kan een mens verschillen, maar mij dus niet gezien.

me moeder zei ook al lekker al je visite in de kraamweek als je verzorgster er is. nou echt niet , dat ze dat vroeger deden kan me niks schelen. en een kraamfeest is ook niks voor mij. we zien het wel. als het zo ver is.

nou sterretje miss wel wat voor jou .

xx bambi

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
Renée na 12 maanden  ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He meiden!

Jeetje, klusbabes 26 alweer, geopend door onze mamababe!! haha

Heb helemaal niets bijgelezen. Heb een kut dag vandaag.
De hele dag voelde ik de tranen al komen, steeds tegenhouden, en aan het eind van de dag ben ik naar de collega gegaan die weet dat we er mee bezig zijn. Ze vroeg, hoe gaat t? nou, toen liet ik t maar stromen. Zit vandaag gewoon zo rot in mijn vel!
Heb ook een gesprek met mijn leidinggevende gehad, was vrij persoonlijk, ivm mijn opleiding ook. Je moet helemaal terug naar wie je bent, beschrijf jezelf eens. En aangezien ik in het verleden mindergoed/ slecht in mijn vel heb gezeten, zat ik daar ook weer met mijn hoofd....
Heb t er allemaal uitgegooid bij die collega.
Maar dat was dus laat geworden, 6 uur, kom ik thuis, had mijn mannetje om 5 uur al het eten klaar staan, zo lief! Maar nu niet meer te eten.. dus ik weer huilen...

Ben blij als deze dag voorbij is!!!

Gister ook naar dirty dancing geweest met mijn zusje. Helemaal leuk! Goed gespeeld, mooi decor, leuke dansen, en muziek. Kortom een geslaagde avond!

Ga weer even internetten...

sorry voor mijn ego bericht!

Liefs Jacqy

Ik had maandag last van mijn linker borst en omdat ik woensdag naar de gynaecoloog kon bellen dacht ik, gooi er eens een test tegenaan. Ik had er nog 2 digitale liggen en dacht kan nooit kwaad maar dan weet je tenmminste 100% zeker dat je niet voor niets belt morgen. Ik had woensdag vroege en om zo vroeg te testen zag ik niet zitten dus dacht, dan maar dinsdag. Had lekker lang geslapen met wat onderbrekingen. Ga naar de badkamer, pies in mijn potje, duw een test erin....verhip...zwanger....Ik geloofde het niet. Gelukkig had ik nog een 2e digitale en kon nog een test doen want volgens mij was het gedeelte waar ´niet ´ staat kapot. Maar ook die tweede zegt zwanger! Compleet ervan overtuigt dat de testen allebei fout waren, ze kwamen immers uit hetzelfde doosje, ben ik hals over kop naar het centrum gegaan. Bij de kruidvat een eigen merk gehaald en bij de etos een predictor. En ook die gaven zwanger aan. Wel duurde het langer dan de minuut, of in geval van predictor 5, maar er stonden toch 2 streepjes, erg vaag. Gisteren na het werk nog 2 kruidvat testen gehaald. Vanmorgen nog een test gedaan, en ook positief! Niet mega dik maar wel al duidelijker dan dinsdag.

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! zonder hulp van de gynaecoloog toch eindelijk na een jaar zwanger! We zijn dus toch gemiddeld!! Ik heb alleen geen flauw idee hoe ver in ben. Volgens berekeningen ben ik morgen 6 weken maar dat lijkt  me sterk. Ga morgen vroeg de verloskundige bellen voor een afspraak!

Ik kan het nog steeds niet geloven!!!

meiden ik strooi met glittertjes!!

XX

Terug
Bovenaan