Jacqy; straks heerlijk vakantie, weer even op jezelf komen. Ging je ook alweer ergens heen?
Happy; misschien is t straks toch ook wel snel raak voor jou. Je hebt een vervelende tijd achter de rug, ik hoop t zo voor je
Enne, je hebt je weer flink uitgedost voor Oranje haha
Hup Holland Hup. Ik zei al dat ze wonnen, iedereen doet altijd zo negatief!!!
Anouska; maar waarom krijg je zo snel achter elkaar een samenlevingstest, als ze zeggen dat er normaal zeker een dag tussen moet. En als t mannetje sperma moet inleveren, dan t liefst min. 3 dagen. maar als de sperma toch niet goed is, wat gaan ze dan doen?
Voetbal was te gek gisteravond. Misschien dat we vrijdag toch maar naar t cafe gaan, moeten ze wel winnen natuurlijk haha
Net naar meisje voor bruidsboeket geweest, en volgens mij wordt t wel een mooi boeket! jaja,
Kaarten nog niet de deur uit, planning is morgen alles afschrijven. Normaal doe ik ook stickers, maar dit vond ik wel leuk om te schrijven.
Ik hoop dat Linda een beetje fijne vakantie heeft, even de zorgen van haar af. En niet te veel poetsen Linda!! haha
Ben een beetje afgewijkt van ons 'klusschema'. Heb vrijdagavond, zondagavond en maandagavond gesext (wilde eigenlijk dinsdagochtend,maar geen zin om vroeg op te staan om eerst te spoelen). Uiteindelijk vanmorgen toch nog gesext maar zonder spoeling, en om t af te maken vanavond nog maar, maar dan met spoelen. Wilde eigenlijk elke x een dag ertussen, en heb echt met tegenzin gespoeld, helft weg laten lopen enzo haha. Ach, had ook niks kunnen doen, maar dat ging me een beetje te ver haha. Hopen dat t wat oplevert, denk niet dat ik er volgende x nog zin in heb.....
Volgens mij is vanmiddag eitje gesprongen, kreeg wat steken in buik...
Shit, heb Ugly betty gemist, vergeten op te nemen