klusbabes 26!!!!!

gelukkig rimke dat je darmen iets beter aan voelen. maar die rug ga je nog wel ff last van houden. vooral als je moet blijven werken he hahaha

april, hoest ie nou met jou ?

sterretje ff snel, maasr je meisje wilde niet slapen.

nou is niks van de boodschappen gekomen hier. ben bij me ouders beland en niet meer van die bank gekomen daar hahaha. alleen 1 probleem, wat gaan we eten. dacht aan brood en wilde zoete broodjes in oven maken. had alleen geen margarine inhuis dus ff met smeerboter geen idee wat voor boter dat is gedaan. maar het deeg bleef alsmaar kleven. 1 grote bende hier en geen mooie bollen geworden. in de oven gepleurd. grrr ben het gelijk helemaal zat. heb is dus geen geduld meer voor. vooral niet als het lukt.

me zwager heeft kratten op zijn werk voor me geregeld. die zijn groter als bierkratten en steviger. ben benieuwd. komen ze vanaaf ff brengen.,maar gaan morgen pas onder het bed, want dan kan me zwager gelijk helpen en komt me zussie ook mee. dus van het weeken lig ik hoog. brr vind het een beetje eng. ben bang dat we zo naar beneden vallen.

aah daar is me man.
xx bambi

hihihihi, nou, hoopt toch dat je lekker gegeten hebt! Zal wel loslopen met die bende bij jou............
Nou, hier hangen de gordijnen. Inderdaad een k.tklus..........maar goed, de rails hangt en de gordijnen ook, en nu valt dat enorme gat in het plafond niet eens zo op.....moet nog gerepareerd worden, maar ongeduldig als ik ben, heb ik toch lekker de gordijnen opgehangen net..........hahahaha!
Fons is weer naar de brandweer vertrokken, de afwas staat te weken in zijn sopje en ik ga even thee inschenken (vreselijk last van maagzuur dus thee drinken doet zelfs zeer............hahahaha! This is not my lucky day!!!)

Rimke kon niet wachten met de gordijnen hahah. fijn meid dat ze hangen. maar dat gat ........ zat dat er al dan? .of is dat zojuist ontstaan met hangen. hahaha

tja dat eten. die bollen waren best lekker. heerlijk zoet....... maar meer een zondagochtend ontbijtje i.p.v. avond eten hahaha.

ff denken wat we vanaaf gaan doen. komt niks boeiends op tv

xx bambi

hahahaha, dat gat is met het boren ontstaan...................AAARGH!!!!
Wat ik al zei, we wonen in een oud huis, en vroeger bedekten ze plafonds met riet, later ging daar een stuc laag over heen.....maar goed, als je moet boren voor een lamp of een gordijnrail zit je dus zo door die laag heen. En nu wilde Fons een een schroef wat verder aandraaien met zijn boor, en toen schoot hij uit..............gat in het plafond............maar goed, die valt dicht te maken met gatenvuller.............(klinkt logisch niet?).

Tja, en er is echt geen moer op de tv................ik zal eens even kijken...........

wat een rust hier zo heel de dag.

zo wij hebben buiten vlaggies opgehangen. er is verder niemand in onze straat. dus we vroegen aan de buren, doen jullie mee ? en die hadden ook wel een lijntje over hahaha. ach een beetje het oranje gevoel he.

verder lekker gedoucht met me man, passen nog net in de cabine, maar kunnen niet echt bewegen hahaha. meestal zit ik op een stoel, want kan al maanden niet meer zo lang staan. lekker joh zittend douchen. heb geen bad, dus maak me vooral niet jarlours hahaha.

ga zo lekker op bedje liggen, slapen of kletsen . zie wel.

xx bambi

@bieb: nee, ik heb gen foto's op hyves geplaatst. Het stomme is dat ik niet eens weet hoe ik een account kan aanmaken. En het liefst zo een als phoebe heeft. En dat zou ik idd nog vragen als ze terug was.
@bambi: dat hoog liggen vergemakkelijkt het juist om je bed in en uit te komen met die rugpijn. Ondanks dat het niet wilde lukken toch lekker gegeten?
@rimke: foei, toch weer teveel aan het doen. En zo te horen heeft fons ook geen rust. Lijkt mijn mannetje wel. Heb me daar toch regelmatig schuldig om gevoeld.
En nu ook nog een gat
@april: Vanmiddag heb je voor het laatst gereageerd. Zou je dan toch aan het bevallen zijn? Spannend. En de 11e en 13e had niemand geraden zei je. Dus dit zou het misschien wel kunnen zijn.

De kleine wilde vanmiddag nog eens eten. Soms drinkt ze aan een borst, maar soms wil ze een half uur later toch nog aan de andere borst. Is soms moeilijk in te schatten. Als ze dus wakker blijft heeft het daar vaak mee te maken. Ik heb haar daarna naar de slaapkamer gebracht en daar is ze vervolgens in een diepe slaap gevallen.
Ik ga nog even profiteren van de "me-time" die resteert tot de volgende voeding. Oh ja en us-time, natuurlijk.

@bambi: ik heb een bad, maar ging er niet meer in. Ik zou nl. niet hebben geweten hoe ik daar weer uit moest komen. Ik had zelf een plastic kruk voor onder de douche. Gelukkig heb ik die bijna nooit nodig gehad. Ik vond hem wel handig om me om te kleden na het douchen. Het kost toch allemaal wat extra energie na de bevalling.

hey lieve meiden,

nog ff een kort berichtje van   mij voor het slapen gaan.
Ben echt verrot, kl**e jetlag.... ach ik heb het er wel voor over hoor, ga zo weer terug naar curacao hahaha

Bambi, je kan gewoon renie nemen voor je maagzuur he, kan helemaal   geen kwaad als je zwanger ben. Als je geen renie in huis heb wil een paar slokken koude melk of een suikerklontje ook wel eens helpen.

Rimke, echt kl**e dat je je zo rot voelt..... dit zou de tijd van enieten moeten zijn....
Hou je lekker rustig meid en sch**t aan je werkgever hoor. Goed naar je lichaam luisteren, zegt tie nee, dan is het gewoon nee!

Buuf, de kruiden zijn voor jou hoor als ik zwanger mag zijn, ik kom ze persoonlijk bij je brengen hahahaha.
Maar ik ben bang dat ik ze zelf nodig heb, ik weet niet waarom, maar ik heb zo iets van het is al 12 x niet gelukt, zal de 13de x ook wel niks worden....
Maar.... bij deze beloofd, als ik zwanger ben zijn ze voor jou!
Wil je de groetjes aan lin doen?

Zondag nod, ik voel verder nog niks, zou wel een vroeg vaderdag kadootje zijn voor me vriendje hahahaha

Lieve meiden, slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan