klusbabes 26!!!!!

Goedemorgen meiden,

Ff kort buurten hoor. Lees ook iedere dag wel ff of er nog bijzondere dingen zijn gebeurd en hou natuurlijk april in de gaten. Vandaag nog lekker vrij !!!! Mn mannetje ook, we gaan naar baarle-nassau kijken met mn ouders voor een ander bankstel ( voor mn ouders ) Zag nog geen berichtje van april, spannend dan he haha. Gisteren echt een waanzinnege wedstrijd zeg. Jullie hadden me weer moeten zien joh. Zal het ff kort opsommen .....oranje nagels en lippen, oranje blouse, oranje megazonnebril, oranje schoenen en sokken, vlaggetjes op mn wangen, oranje oorbellen en twee oranje welpies op mn schouders haha. Moest eerst op kraamvisite dus daar kwam ik zo aan Leuk sta ik met de baby zo op de foto haha. Rimke, lees dat je ukkie behoorlijk druk is he.....tja wie weet een dancingqueen !!!! Phoebe, ook weer aan het werk he. Had al van sher gehoord dat je baas ook weg was...........tja dan moet je wel he ! Reneetje, wat fijn dat je zo op mn verhaal reageert. Was bang dat je het misschien persoonlijk zou opvatten. Kwam vlak nadat jij had gezegd dat je zwanger was. Zo had ik echt niet bedoeld hoor meisje, het is je meer dan gegund, zeker na die rotperiode met je paps he. Eindelijk schijnt nu de zon weer meis.......Biebje, pffff met deze temperaturen aan het werk in de tuin. Heb gisteren onder het zonnescherm gezeten en helemaal niks gedaan. Was echt warm he ...Hoe is het op je werk? Bambi, hoe gaat het lieverd. Las dat je enkels verdwenen waren pffff. Doe maar lekker rustig aan hoor, zeker met die hitte he !!! leuk he het voetbal !!!!
April, gaat het nog een beetje lieverd. Lekker druk nog steeds he die kleine, kan me voorstellen dat je zegt dat je dat gaat missen !!!! Ook al ben ik er wat minder, aan jou denk ik op een dag toch heel vaak hoor haha. Sterretje, lekker gastvrij hoor meid...kom eraan  Op pad geweest met je dochter, geweldig he !!! Jacq, hoe is het met jou meid ? Is je humeur weer op en top ?

Nou hier gaat het op zich wel beter hoor. Gisteren op kraamvisite was wel moeilijk. Kwam buiten en zei als eerste, ik wil ook !!!! Heb wel weer het gevoel dat het voor ons ook binnenkort raak is........we hebben het er gisteren over gehad en ik sta er nog niet achter om naar de ha te gaan. Moest gisteren mn bloedrruk meten en die was weer prima !!! Ff met de ass. gesproken en mn verhaal gedaan en zij zei ook dat ik er dan niet aan moest beginnen. We hebben alles doorgenomen en ik heb natuurlijk zoveel spanning gehad in de mannden dat we bezig zijn !!! Begon met mn oom, toen mn vader, toen mn mannetje......Eerst maar eens kijken hoe het gaat nu we in rustiger vaarwater zitten en mn bloeddruk prima is !!!! Meiden, ga de deur uit !!! Fijne dag, geniet van het mooie weer want het wordt een stuk minder he de loop van de week. Mis jullie wel een beetje hoor maar, wil het toch proberen. Ben al druk aan de klus, veel te vroeg maar dat geeft niet. We zijn gewoon bezig en kijken niet naar wanner het moet !!!! Was er de laatste tijd echt teveel mee bezig. Natuurlijk zit het nog wel in mn   hoofd maar niet meer heel de dag !!! Gisteren gewoon niks,gedaan, lekker buiten zitten lezen. Normaal zou ik hier dan hebben gekletst en dan ben je er toch weer de hele dag mee bezig !!! Nou meiden....tot later, nogmaals fijne dag

Kussss happy

Anoeska; Jeetje vandaag dus weer terug naar het ziekenhuis. Ze doen dus nu 2 keer achter elkaar een samenlevingstest, of heb ik het mis? Succes vandaag.

Bieb; Weer lekker gewerkt? Vandaag dus een afspraak met iemand voor je bruidsboeket, ben benieuwd. Dat is zeker het laatste dat jullie nog moeten regelen of niet? En zijn de kaarten al de deur uit?

Renee; Fijn dat je je goed voelt, geniet ervan he!

Happy; Leuk dat je er weer eventje was. Enne volgens mij ben jij echt een feestbeest zeg, ha ha helemaal in het oranje, ik zie het al voor me. Tja zo'n kraambezoek is vast heel confronterend, maar blijf vertrouwen hebben dat jullie tijd ook komt he.

Phoebe; Alweer aan het werk, pff jij zult dit weekend wel helemaal knock out zijn, hopelijk heb je niet te veel op de planning zodat je dan wat bij kunt komen.

Nou meiden ik durf het bijna niet te zeggen maar afgelopen nacht dacht ik echt dat het begon zeg, maar ja niet dus..........
Vanmiddag mag ik weer naar de VK.

April

Goh, wat had ik het gisteren mis. Ze hebben gevoetbald en hoe. Dat heb ik ze lange tijd niet zien doen. Samenspel en actie, niet meer dat wachten tot die bal in je voeten valt, maar gaan met die banaan. En ik zag dat er ook veel nieuwe spelers bij zitten in vergelijking met het team van 2 jaar terug. Als ze dit op dit niveau volhouden zouden ze nog heel ver kunnen komen.

@april: spannende tijd hè meid. Nog even.
@phoebe: ik moet zeggen dat het bij mij meeviel met de jetlag. Maar dat komt omdat ik in de Nederlandse tijd bleef zitten. Ik stond daar dus altijd heel vroeg op. Balen dat je baas net nu ook weg moest. En het lijkt me dan zwaar om zo te werken. Je bent zeker vroeg je bedje ingedoken of niet?
@happy: Helemaal in het oranje, hihi. Leuk dat je toch even komt buurten. En het klopt ook dat je al die tijd andere dingen aan je hoofd hebt. Toch wilde ik het vragen, want misschien heb je er wel al over na gedacht. Maar wie weet is het helemaal niet nodig en is het komende maand raak.

Nou, ik moet nog even de stad in en verder een beetje mijn huis schoon maken.

Goedemorgen!
Zo, had ik het nederlands elftal even verkeerd ingeschat! Had echt verwacht dat ze dik ingemaakt werden, mijn tweelingbroertje had al het vertrouwen maar ik.................niet echt. En zie daar! Stond perplex............nou ja, kijken hoe het de andere wedstrijden vergaat, moet altijd wel lachen, want het hele land is in een hallelujah stemming.........

Happy: het kwam denk ik door jouw outfit dat ze zo goed speelden............hahahaha! goed je weer even te zien langswippen lieverd!

April: weer een onrustige nacht, jullie frutsel laat vast niet lang meer op zich wachten........succes bij de VK zometeen, ben benieuwd........

Sterretje: vandaag nog iets actief op het programma of heb je lekker een dagje thuis!?

Anoeska: tja, das balen, zo'n jet-lag.............maar misschien is het goed dat je weer werkt, want dan moet je wel meteen in een ritme komen.............ik werk in de zorg en ik vind het zalig, die onregelmatigheid, merk dat ik ook beter tegen jet-lags kan dan mensen die geen wisseldiensten draaien..........elk nadeel heb zijn voordeel (1994, johan cruijff).

Reneetje: nog niet misselijk, fijn zo, en houden zo natuurlijk!!!
En pas idd maar op met die agressieve bewoners...........dat soort fratsen moet je niet hebben!

Nou, ik ga even verder met mijn ochtendritueel, kop thee, glas vruchtensap, broodjes, douchen, niets doen............ahhahahaha!!

he meiden,

HUP HOLLAND HUP !!!!!!!

hahaha, leuk hoor dat voetbal, was zo enthousiast dat ik er krampen van kreeg. de kleine voetbald liever zelf, dan dat mama mag schreeuwen hahah

april, oeh spannend, vandaag de officiele datum.
rimke lekker relaxen, hier ook hoor, net gezogen, maar zit te zweten, zal blij zijn met de mindere temp van eind van de week.
sterretje, wel leuk zo met je meisje erop uit. nou ik had er echt nog nooit van gehoord, maar een soort kraker dus.
renee, wat fijn dat je je goed voelt. houden zo. en hou ons op de hoogte hoor.
anoes, balen van die test, hoop dat ie van vandaag beter is. maar wel goed dat je eitje zo mooi gegroeid is.
happy, whahaha jou outfit was super zo te lezen, en je ouders nog steeds geen bankstel gevonden jo, was een tijdje geleden toch ook al voor ze op zoek he
phoebe weer druk aan het werk. petje af zo vlak na je vakantie.
bieb ook weer druk, vanaaf dus voor je boeket, hoop dat het wat is.

ehm geloof dat ik alles heb gehad.
ga zo maar aankleden, vanacht weer beroerd geslapen en 2 uur wakker gelegen. maar vanmorgen van 8 tot elf nog geslapen heerlijk. rustig wakker geworden. f opgeruimd en ben helemaal bezweet. ga me zo ff douchen en aankleden dan met de hond naar park en naar me ouders.
vanaaf de laatste puf les. en nog steeds mega voeten.

xxx bambi

Hee meiden,

Ik wou even emlden dat ik de nacht van zaterdag op zondag ongesteld ben geworden.. En goed ook zit nu op 38 dagen dus mijn volgende NOD is 14 juli.. Kan iemand die voor mij invullen..

Oranje gisteren was leuk.. Daarna lekker den haag ingeweest om te feesten.. heel den haag was losgeslagen.. maar om kwart voor 12 werd er geruimd door de ME.. wij werden al gewaarschuwd door de buurtpreventie.. Want wij waren met me beste vriendin en   de kleine.. lag om 12 uur in bed..

EN vandaag zijn me vriend en ik 2 jaar samen.. Gaan zo lekker naar Kijkduin even uitwaaien en uiteten.. heb der helemaal zin in!

Meiden misschien tot vanavond!

xxx Mamoetje

Hee  meiden, ben iik nog even.. Wil nu echt wel ovulatie testen gaan gebruiken.. Welke kan ik het beste gebruiken en waar kan ik diee bestellen?

xxx Mamoetje

Hey meiden,

Mamoetje; Shit ongi geworden, en een lange cyclus......... Ik heb destijds ook ovutesten gebruikt en was daar zeer tevreden over. Volgens mij heb ik die van predictor gebruikt, maar ik zal nog even voor je kijken. Volgens mij heb ik die toen gewoon bij de apotheek gehaald. Ze waren niet goedkoop, maar volgens mij hebben we het er hier al vaker over gehad dat er wel verschil in zit.
Gefeliciteerd, 2 jaar bij elkaar, een fijne dag!

Rimke; Lekker vrij vandaag? En nog wat gedaan, of lekker lui geweest?

Sterretje; Met de kleine even de stad in, gezellig hoor.

Bambi; Hoe is het, rustig aan gedaan?

Nou ik ben net terug van de VK, alles was goed hoor. Gelukkig had ze het hartje nu weer meteen te pakken.
April

Terug
Bovenaan