Hier ben ik weer!!
Bambi; laat ze lekker in hun sop gaar koken.Ben t met de andere dames eens. Tuurlijk voel je je er klote onder, het is toch je zus en je moeder, maar denk nu eerst aan jezelf. Laat lekker gaan, je weet hoe je zusje is, en jij bent nu t belangrijkste!
Sterretje; leuk dat je dochtertje nu geluidjes gaat maken en t lachen enzo. Als ik zoiets zie bij een baby wordt ik altijd zo blij!
Happy; heeft nieuws van Linda dat t goed gaat op vakantie
April; nog steeds niet bevallen
Phoebe; nog steeds last van jetlag. En wie weet, 13x scheepsrecht
Rimke; Als jij je niet goed voelt moet je niet gaan werken. Ten 1e stond je niet op t lijstje, en als ze dan een probleem hebben, is dat hun eigen probleem
Mamoetje; gelukkig al een betere uitslag met de zaadjes!
Zo, nu weet ik t niet meer
Heb vanavond tot 8 uur gewerkt, viel wel mee. Kregen eten van de zaak, hebben wok to go gegeten. Op zich ging t wel, maar hoef t niet elke week hoor. Het is de hele week al erg rustig, dus we hebben t archief maar opgeruimd
Heb nog steeds niet de kaarten verstuurd. wilde gisteren doen, maar loop de hele tijd al te rennen en te vliegen, wilde er rustig de tijd voor nemen, Moet nl nog een apart kaartje bij sommige erbij doen. Doe dat t weekend wel. Tijd zat. Dus april, de kaart volgt nog haha
Hier de klusjes dagen weer voorbij. Joehoe!
Mijn nichtje is geslaagd voor VWO, ben erg blij voor r natuurlijk.
Heb vanavond gevraagd of zij fotos wil maken van de mensen die binnenkomen, dat vond ze erg leuk. En mijn neefje gaat dan samen met mijn kleine nichtje (1,5 jr)de ringen aangeven.
Wie heeft eigenlijk de volgende NOD?