klusbabes 26!!!!!

@rimke: was 1 berichtje weer niet genoeg? moest je er meteen weer 3 plaatsen?
@jacqy: 2 weken las ik. Heerlijk. En je sms't happy. Arme happy wilde wat minder komen en we bestoken haar allemaal met sms. En met je pa gaat het ook goed. Gelukkig. Amuseer je daaracvhter en we willen een uitgebreid verslag.
@rimke: dus je bent lekgeprikt vandaag. Ik weet hoe het is.

@rimke: bellen en mailen tegelijk, hihihi. Eerlijk gezegd heb ik dat ook weleens gedaan. Sommige mensen kunnen zo doorzagen aan de telefoon

Ik weet niet meer wie het vroeg over het ritme. In principe is het vanaf 19 uur dat ze enkele keren vraagt om voeding. En rond 22 uur ook. Dan gaan we de nacht in en komt ze om de 2 tot 4 uur vragen en dat gaat eigenlijk zo door tot 19 uur. Maar die van 19 uur en 22 uur vragen gewoon meer aandacht. Het blijkt dus ook zo te zijn dat je ochtendvoeding veel voedzamer is dan de avondvoeding. In de nacht herstelt je lichaam vandaar. Dus waarschijnlijk dat ze dan daarom iets onrustiger is.

Hier ben ik weer!!

Bambi; laat ze lekker in hun sop gaar koken.Ben t met de andere dames eens. Tuurlijk voel je je er klote onder, het is toch je zus en je moeder, maar denk nu eerst aan jezelf. Laat lekker gaan, je weet hoe je zusje is, en jij bent nu t belangrijkste!

Sterretje; leuk dat je dochtertje nu geluidjes gaat maken en t lachen enzo. Als ik zoiets zie bij een baby wordt ik altijd zo blij!

Happy; heeft nieuws van Linda dat t goed gaat op vakantie

April; nog steeds niet bevallen

Phoebe; nog steeds last van jetlag. En wie weet, 13x scheepsrecht

Rimke; Als jij je niet goed voelt moet je niet gaan werken. Ten 1e stond je niet op t   lijstje, en als ze dan een probleem hebben, is dat hun eigen probleem

Mamoetje; gelukkig al een betere uitslag met de zaadjes!

Zo, nu weet ik t niet meer

Heb vanavond tot 8 uur gewerkt, viel wel mee. Kregen eten van de zaak, hebben wok to go gegeten. Op zich ging t wel, maar hoef t niet elke week hoor. Het is de hele week al erg rustig, dus we hebben t archief maar opgeruimd

Heb nog steeds niet de kaarten verstuurd. wilde gisteren doen, maar loop de hele tijd al te rennen en te vliegen, wilde er rustig de tijd voor nemen, Moet nl nog een apart kaartje bij sommige erbij doen. Doe dat t weekend wel. Tijd zat. Dus april, de kaart volgt nog haha

Hier de klusjes dagen weer voorbij. Joehoe!

Mijn nichtje is geslaagd voor VWO, ben erg blij voor r natuurlijk.

Heb vanavond gevraagd of zij fotos wil maken van de mensen die binnenkomen, dat vond ze erg leuk. En mijn neefje gaat dan samen met mijn kleine nichtje (1,5 jr)de ringen aangeven.

Wie heeft eigenlijk de volgende NOD?

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));April; uitgerekend 10 juni

Bieb- 8 juni/ meisje
Jacqy- 9 juni/ meisje
Kruimels - 9 juni, jongen
Phoebe- 10 juni/ jongen
Anouska- 12 juni/ jongen
Linda- 14 juni/ jongen
Happy- 14 juni/ meisje
Mamoetje- 15 juni/ meisje
Sterretje    15 juni/ meisje
Klaasje 16 juni / jongen
Bambi- 17 juni/ meisje
Rimke- 14 juni / meisje......sorry happy

@bambi: let go, let go. Laat het van je afglijden en wees lekker egoistisch. De kleine is nu het allerbelangrijkste. Als mensen daar geen rekinening mee willen of kunnen houden, dan moeten ze maar wegblijven.

Ik wordt geroepen.

@bieb: Zoiets maakt idd je hele dag weer goed.
En die kaarten, lekker rustig op je gemak in het weekend. Er komt natuurlijk ook veel op je af in die eerste werkweken. iig succes

Sterretje, wat leuk dat de kleine geluidjes begint te maken! Lijkt me prachtig!
En lekker op stap geweest met haar. Gezellig hoor!

Bieb, kaarten nog niet verstuurd.. ben benieuwd hoe ze er uit zien hoor! En de klusdagen weer voorbij, word dus weer afwachten!

Terug
Bovenaan