klusbabes 26!!!!!

hahaha, het is ook best vaag Bambi, maar ja, ik wil wel iets doen en op zich geloof ik wel in de dingen die ze zegt. Tuurlijk, bij die oefeningen denk ik wel eens: jaja..........maar toen we het echt gingen doen had ik zoiets van, dit werkt wel! En daar gaat het uiteindelijk om.........net als jij met je gym: je moet de dingen eruit halen waarvan jij denkt dat je er wat aan hebt!

Happy: lekker onder de zonnebank geweest? Schijnt bij jullie de zon niet? hier is het best lekker, maar ik ben even geen zon fan meer..........hahahaha!
Geen geplop en gedoe meer in je buik, ach misschien was het je eitje wel joh! Dan heb je hem goed benut! Vandaag nog een keertje randje fietsen en dan maar weer afwachten....................

Ik lig lekker op de bank een beetje tv te kijken en te internetten.............fons is even weg, want wat moet je gezellig thuis bij je meisje...........(grrrrrrrrrrrrrrrrr!!!).
Hoop dat hij wel zo thuis komt, want dan kan ik lekker gaan koken, of misschien doet hij dat wel, maar hij zal de tijd wel weer vergeten zijn ofzo..............wordt er af en toe zo moe van..................even klagen!!!

@happy: ben je aan het ploppen meid, hihi. En lekker onder de zonnebank geweest. Hadden jullie geen mooi weer? Ik zou naar het strand zijn gegaan, joh.
@rimke: Je kunt idd alleen met de weeen mee, maar ik ben benieuwd wat je er na afloop van vind. Ik las nu iets over yoga en baalde dat ik dat niet gedaan heb. Ik heb er veel goede verhalen over gehoord. Maar goed ieder zijn ding. 30 weken alweer, dat gaat snel.
De kleine ligt nu tegen mijn schouder. Het is heel leuk om dat bij een ander te zien, maar op dit moment begint ze wat zwaar op mijn arm te worden.  Ik heb trouwens op draagdoek.nl gekeken en daar een besteld in de kleuren petrol en turquois. Ik wilde er eigenlijk nog een groene ster op, maar het is de bedoeling dat mijn man het ook kan gebruiken, dus nu een zonder.
@jacqy: Hé meid, wat k..t zeg. Probeer ondanks alles positief te blijven en eerst even heerlijk van je vakantie te genieten.
@bambi: ik zou toch nog rustiger aan doen en  tegen je moeder en zus te zeggen dat ze je nu niet met stress moeten opzadelen, want daar wordt hij hoger van.

Hahaha, laat die man nou nog even genieten van zijn vrijheid. Hij heeft gisteren nog een examen gehaald, dus hij verdient het even. En wie weet is hij wel een mooie bos bloemen voor je gaan halen.

Hahahahaha!!!
En ik dan met mijn vrijheid, ik ben zo moe en lam en pijnlijk dat ik geen kant op kan!!!
En hij zit al zo'n 4 dagen per weer in het buitenland he? Denk af en toe bij mezelf: ben ik dan zo erg dat je niet thuis wil zijn?? Vraag het wel eens aan hem en dat ontkent hij natuurlijk wijs.............
Ach, ik zit in zo'n fase dat mijn haar niet zit, mijn huid er niet uitziet, dat ik trek in een sigaret heb, en me vies en vadsig voel, dat moet ik dan even op hem af reageren. Dat is zijn taak deze zwangerschap..................is niet zielig!!!

Klinkt leuk, die draagzak, ik ga zo even googlen!
En wat betreft die cursussen, ik hoorde van April dat ze er veel aan gehad heeft, misschien doe ik nog wel een cursusje mee als ik nog ergens iets kan vinden........maar ik denk dat ik hier ook wel wat aan ga hebben hoor. Je pikt er toch wel wat van op en nogmaals, ik denk dat het je vooral moet overkomen en dat je het je moet laten overkomen............vooral niet er tegen vechten want dan maak je het jezelf en je kindje alleen maar moeilijker...........
Maar goed, na mijn bevalling hebben we het er nog eens over.............hahahahaha!!!

@rimke: ik kan het begrijpen meid. Vooral omdat fons doordeweek ook vaak weg is. En die gedachten horen erbij als zwangere. Bij mij is t net andersom. Ik had geen puistjes, die komen nu langzaam weer terug. Mijn man gaat naar de film of karten en ik voel me te gebonden om dat nu te doen. Dus we kunnen elkaar de hand schudden.

Wat had april gedaan, gym?

ik krijg ruzie met mijn chiropractor. Ik zit onderuit gezakt op de stoel met de kleine in foetushouding tegen me aan. Zoals het eruit ziet hoef ik voor haar geen bed te kopen later, hihihi.

Vandaag hebben we niet veel gedaan. Tussen de maaltijden door hebben we vooral beide veel geslapen. vraag me echter niet waar ik moe van ben.

Oh ja, heb t topic: randje fiets gelezen. Ik denk dat het voor sommige  mensen bij wie het snel ging moeilijk is om zich in de andere situatie te verplaatsen Is het niet ook wel eens erg makkelijk om te zeggen: "we nemen een kind"? Ik denk dat mensen zich er niet bewust van zijn of dat ze zo naief zijn en geloven in bakerpraatjes als relax.

April heeft yoga gedaan! Die klonk erg positief, zei dat ze er veel aan gehad had, achteraf.

We schudden elkaar de hand meisje! Het hoort er inderdaad gewoon bij, die gedachten maar af en toe...........maar hij doet op zijn manier zijn best, dat weet ik wel.....
En dat jouw man nu alweer zijn leventje op pakt, denk ook dat het typisch mannen is. Daarbij geef je borstvoeding dus je kunt bijna geen kant op........voor je het weet komt je meisje weer en   ben je zo weer een half uur, drie kwartier verder.......
Ik vraag me toch af waar dat aan ligt, dat ons leven zo verandert en dat mannen daar zo makkelijk over heen schijnen te stappen?   Doen wij te moeilijk, of is het gewoon dat ons lichaam zo gigantisch verandert tijdens de zwangerschap en na de bevalling?
Ik zie zelden mannen die zo hun leven omgooien na de geboorte van hun kindje, zij pakken alles weer vrij snel op terwijl wij nog te verbijsterd zijn door alle gebeurtenissen..........ach ik weet het ook niet.
Ik vind het tot nu toe een fantastische ervaring die ik voor geen goud wil missen en ik denk dat dat geval alleen nog maar sterker wordt...............ik ga nu echt even op zoek naar je draagzak!

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  ?? juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje

Terug
Bovenaan