Ach sterretje, is je uk weer op schoot in slaap gevallen, wat een zalig gevoel lijkt me..........wat voor draagdoek heb je uiteindelijk besteld? Ben benieuwd of jullie er baat bij hebben! Als ik dat ding van ons al in de box zie hangen, lijkt het me heerlijk om daar in te liggen........denk alleen niet dat hij het houdt.......hahahaha!!! En dat huishouden joh, als je badkamer, keuken en wc maar enigzins schoon zijn, anderen houden hun ogen dan maar een beetje dicht. Toch??
Ik zit in mijn 30ste week, zou wat vroeg zijn voor indalen, en het meisje was vanmorgen na die pijn zo druk in de weer in alle hoekjes van mijn buik dat ik niet weet of dat het nou was. Maar nogmaals, hoe weet je wat je moet voelen?? hahahaha, zolang het niet elke 5 minuten 1,5 minuut aanhoudt vind ik het vooralsnog prima...............
Ik zit in mijn 30ste week, zou wat vroeg zijn voor indalen, en het meisje was vanmorgen na die pijn zo druk in de weer in alle hoekjes van mijn buik dat ik niet weet of dat het nou was. Maar nogmaals, hoe weet je wat je moet voelen?? hahahaha, zolang het niet elke 5 minuten 1,5 minuut aanhoudt vind ik het vooralsnog prima...............