klusbabes 26!!!!!

Ach sterretje, is je uk weer op schoot in slaap gevallen, wat een zalig gevoel lijkt me..........wat voor draagdoek heb je uiteindelijk besteld? Ben benieuwd of jullie er baat bij hebben! Als ik dat ding van ons al in de box zie hangen, lijkt het me heerlijk om daar in te liggen........denk alleen niet dat hij het houdt.......hahahaha!!! En dat huishouden joh, als je badkamer, keuken en wc maar enigzins schoon zijn, anderen houden hun ogen dan maar een beetje dicht. Toch??

Ik zit in mijn 30ste week, zou wat vroeg zijn voor indalen, en het meisje was vanmorgen na die pijn zo druk in de weer in alle hoekjes van mijn buik dat ik niet weet of dat het nou was. Maar nogmaals, hoe weet je wat je moet voelen?? hahahaha, zolang het niet elke 5 minuten 1,5 minuut aanhoudt vind ik het vooralsnog prima...............

Hoi meiden,

Nou begin gelijk met rot nieuws ......jacq is ongi geworden vandaag !! Verdorie vind het zoooo rot voor haar. Heb haar een sms terug gestuurd maar weet ook eerlijk gezegd na al die maanden niet meer wat ik nog moet zeggen. Hoe kan je positief blijven dan ......Heb ook gezegd dat het ooit voor ons raak zal zijn maar ja wat heeft ze daar nu aan he pfffff

Bambi en rimke, allebei een rot nacht gehad, bah. Haha rimke je meisje was dus erg actief !!!

Sterretje, lekker hoor op je schoot in slaap gevallen, lijkt me heeeeerlijk !!! Fijn ook ff doorgeslapen he ....

Hier alles goed, mn buikpijn is weg maar, heb nu een heel raar gevoel, soort van kriebel en plopjes hahaha. Zal allemaal wel, ga er nog maar vanuit dat ik gewoon donderdag mn eisprong heb en klus dus dapper door !!! We zien wel ......mn mannetje zei ook dat we gewoon doorgingen met klussen en dat het zaterdag vast mn eitje niet geweest is, tja hahaha dat snap ik !!!! Ga ff wat eten, rammel opeens, terwijl ik toch aardige reserves heb hoor hihi

Kus happy

O ja rimke, heb toch nog ff op dat topic gereageerd !! Moon die de vraag stelde had er namelijk ook een reactie gezet en die zit al in ronde 22 pffffff. Snap helemaal hoe ze denkt hoor. Ze zou ons op de hoogte houden, heeft 29 juni haar nod. Heb gezegd dat ze anders ook hier kan plaatsen of het raak is of niet. als je trouwens op google randjefietsen invult komen er aardig wat positieve verhalen naar boven hoor ! Tja je weet nooit of het echt daardoor komt maar, geeft de burger weer moed, toch ?

Kussssss

Fuck, jacq toch ongi geworden. Het is idd wat je zegt Happy, wat moet je nu na al die ronden nog zeggen..................het is allemaal al erg genoeg.......klote meis!

Happy: inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en vrolijk door klussen maar weer!

Wij zijn bij de haptonome geweest en begonnen met de bevalling, fons heeft mij op een bepaalde manier leren knijpen (hard!!!!) en ik een bepaalde manier van denken geleerd zodat ik door die pijn kan denken............klinkt vaag, werkt wel. Nu natuurlijk nog zien of het met weeen ook zo werkt.........hahahahaha! In de komende weken gaan we steeds meer uitbreiden, maar haptonomie gaat er eigenlijk van uit dat je je bevalling niet in de hand hebt, eigenlijk maar een heel klein stukje ervan, en dat je dus moet leren overgeven aan de pijn. Je doet de bevalling met zijn drietjes, moeder kind en vader, Fons moet er dus voor zorgen dat de randvoorwaarden goed zijn, en het kindje bepaald uiteindelijk hoe ze ter wereld komt. Het ene baby'tje is bang, de ander wil snel komen, weer een ander is verlegen, enz enz enz.......
Klinkt allemaal vaag, maar ik geloof er wel in...............tja, je moet ook maar wat he?

he meiden,

he balen is jacqy toch ongie geworden. is zo kut en phoebe had een temp daling. grrr zit het er dan weer niet in voor jullie meiden.

happy plopjes in je buik. miss heb je heel veel eitjes hahah. nee meid geen idee wat het nu is. daar kom je over 2 wk pas achter hellaas.

sterretje 5 uur kunnen slapen heerlijk. fijn dat je je meisje nu beter begrijpt met het huiluurtje en hahah het is gelijk geen huilen meer.

rimke, ik vond dat gymen niet zo bijzonder, maar dat hapto van jou klinkt ook best vaag. ik ben toch te nuchter om te gaan zweven hoor. zie me man me al kneipen, is zoiezo niks voor hem als ie elke keer mee moet. maar das hetzelfde met yoga enzo. voor de een werkt het prima, dus lekker doen als jullie je er goed bij voelen.
ja ben een echt mamma'skindje. wat me mamma vind vind ik heel belangrijk en ja we lijken erg veel opelkaar. zowel uiterlijk als innelijk. vandaar dat we wel eens botsen.

bij de vk geweest met de uk is alles goed. nog steeds veel suiker in me urine en me onderdruk is te hoog. was nu 140/90 en nui komt de vk donderdag thuis om het nog eens te checken. moet zoiezo nu elke week, maar vanwege me andere klachtjes en het vocht wil ze wel contr. of ie niet stijgt.
90 gaat of zich wel, maar in verhouding is me onderdruk flink gestegen. 3 controles terug was ie nog 65 vandaar.   verder erg rustig doen en de baby zit indd verder in me bekken gedaald. we zullen zien.

zit / lig nu ff in bed en ga denk ff proberen me luiken te sluiten.

xx bambi

Zo, net ff lekker onder de zonnebank gweest, staat gezelliger he een kleurtje bij mn oranje shirt

Rimke bij de haptonome geweest ! Tja weet niet wat ik me er precies bij voor moet stellen. Maar, het is fijn dat jij ej er goed bij voelt. Ieder moet doen waar zij zich goed bij voelt, toch. Je mannetje moest je dus knijpen en best hard, hihi ik zou terug knijpen

Bambi, goed dat ze je zo goed in de gaten gaan houden want je onderdruk is idd erg hoog. Kan ook schelen als ze hem van de week thuis meten hoor ........lekker rustig aan. Tjonge nu ben jij de volgende he ..........bijna zit je ook aan de meldingsplicht !!

Kussss happy

Terug
Bovenaan