klusbabes 26!!!!!

goeiemorgen lieve schatten

hier regent hetdat het giet hopelijk wordt het weertje wel beter want we hebbenn nog maar 3 mooie dagen gehad
maar we genieten wel hoor

rimke. vande week een rustig dagjje gehad las ik en een nieuwe wcpot gehad#

bambi: een hele boel kleertjes gehad dat is leuk zeg een nog steeeds dikke voeten

sterretje:.hoe was het op het consultatieburo, is ze goed aangekomen

anoeska: jeetje meid wat een verhaal over de zaadjes maar de rest ws gelukkig welgoed en je eitje   is gesprongen helemaal goed

pip: hahah je voeltje op en topzwanger heleaal goed meid ga lekker genieten

xxx linda

HEY LINNIE !!!!!!! Tjonge balen van dat weer zeg !!! Hier is het nu erg mooi, stuur het jullie kant wel op .......na morgen wordt het hier ook een drama met het weer pffff. Fijn dat jullie het wel leuk hebben ...tja je bent lekker ff helemaal weg he !

Kusssss happy

he lin,

alles goed hoe voel jeje   ?

happy goed van je dat je gewoon lekker alles probeerd meid. kan wel zeggen dat je er niet te veel mee bezig wil zijn,maar doen we dat onbewust niet altijd, is niet gek hoor.

phoebe ik zeg niks meer hahaha. en nee je hebt dat niet gemist tijdens de vakantie hoor.
jac, morgen testen, ooh hoop het zo.

straks om 12.15 bij vk zijn voor controle. ben benieuwd. zal vanaf nu wel elke week moeten komen denk ik.
daarna ff bij me man zijn werk langs ff vertellen hoe het ging en ff een pop halen, die moeten we van de week ff veranderen in me pa ghahaha.

xx

Linnie veel plezier nog !

Bambi, succes bij de vk zo. Je maakt me nu ook wel heeeeel nieuwsgierig met die naam hoor haha

Meiden, ben foetsie, tot laterssssss

Knuf happy

hahah happy nog een paar weekjes wachten, of als het een meid word, hoor je die naam helemaal niet hihihi.

ga eens aankleden en ff het huis glad maken.
ben lui.

heb vanacht trouwens giga onrusti geslapen. er werd flink gerommeld van binnen wat ik nog niet eerder heb gehad. toen dat eindelijk over was moest ik er om het uur uit om te piesen. geloof echt dat die kleine aan het dalen is.

nou ben echt ff weg.

xx bambi

mail ik net naar happy dat ik er niet op kom en nu lukt t plots wel. raar forum.

@rimke: ik had bewust niks opgemaakt en alleen spullen klaar gelegd, omdat ik niet wist hoe ik het ledikant op moest maken. Sowieso kon ik het bed niet te vroeg dekken ivm stof die op het bed komt, maar ook een beetje luiigheid.)
@bambi: nu kwam ik laatst bij de hema en zag ik ook "matrashoezen" voor de wieg. Ik zal het even uitleggen: pak een molton en sla die helemaal open. Dan leg je die om het onderste gedeelte van het matrasje van het wiegje. Wat uitsteekt sla je om onder het matras. Nu pak je een hydrofielluier en die is 1 keer omgeslagen. De kant waar de vouw zit wijst naar de onderkant van de wieg. Nu leg je die aan het hoofdeinde en sla je de uitstekende delen weer onder t matras. En nu nog een lakentje en deken pakken en die om het matras slaan.
Echter kan het zijn dat zij het toch weer anders doen.
@linda: lekker aan het genieten hoor ik. Heerlijk. Alleen jammer van het weer.
@jacqy: wel lekker weer. Ik wil ook.
@bieb: had je de vakantietip nog bekeken? Lijkt het je wat? Wij zijn aan het kijken om naar Frankrijk te gaan. Echter lijkt het weer in Noord-Frankrijk teveel op het weer hier en ik wil op zijn minst een beetje zon. Het gewicht van de kleine was trouwens goed. Ze krijgt genoeg binnen. Nog een halve kilo en ze moet al van de newborn-luiers af.  Het gaat zo snel.

Nou de kleine is op schoot in slaap gevallen. Ik heb gisteren de draagdoek besteld, dus als het goed is kan ik volgende week gewoon mijn huishouden weer doen.
En gisteren begrepen we haar beter nu we wisten van het huiluurtje. Ze heeft toen eigenlijk niet gehuild en vannacht zelfs een slaaprecord van 5 uur en een kwartier gehaald.

Ha allemaal!

Phoebe: temp daling...............dat is niet de afspraak, maar ook dit zegt nog niets!! We blijven hoop houden!!
happy: hoe is het met je buik?? Voel je je al wat beter??
Bambi: een moederskindje, waarschijnlijk lijk je heel erg op haar, of niet?
Ook een rommelnacht achter de rug...............het hangt in de lucht..........
STerretje: al van de newborn luiers af.............jemig! Wat gaat dat snel he??
Linnie: regen..........balen meis! komt vast nog wel wat mooi weer aan.

Ik heb weer een waardeloze nacht achter de rug, hele zere rug en vanmorgen volgens mij twee pijnlijke harde buiken, of indalen ofzo, fijn was het niet, maar toen ik op mijn linkerzijde ging liggen en mijn ademhalingsoefeningen ging doen waren ze binnen een minuutje weer weg.............vind het lastig om te bedenken wat ik voel.............darmkrampen lijkt me niet, maar goed, kan me helemaal vergissen.........als ik het nog eens krijg zal ik het gaan navragen bij de VK.

Wij hebben zo weer haptonomie, daarna even boodschappen en weer op de bank liggen..................

@rimke: het lijkt toch op indalen zoals je het omschrijft. Zeker als je je schaambot voelt, de krampen die je hebt en het wegpuffen. Maar hoeveel weken ben je nu? En vraag idd voor de zekerheid maar na.
@bambi: goh, dat gaat snel 13 juli alweer uitgerekend. En dadelijk langs vk. Ik ben benieuwd, maar je huodt ons op de hoogte   toch?
@phoebe: geen bloed is een goed teken. We duimen

Terug
Bovenaan