klusbabes 26!!!!!

For god sakes!!!!!
Je hebt een bevalling achter de rug, gebroken nachten EN je geeft borstvoeding...........waar zou jij nou moe van zijn!
Geef jezelf wat krediet!!!!
Je bent een topprestatie aan het leveren!!!

@rimke: oeps, ja dat zou ik even vergeten. De voeding kost ook energie. Echter heb ik zelf het idee dat mijn hormonen flink van slag zijn. Ik had tijdens de zwangerschap en kort daarna bergen energie. Nu niet meer.
Ik moet zeggen dat mijn man wel kwam vragen of ik het niet erg vond als hij naar de film ging. Ik heb toen zelf aangegeven dat ik het niet erg vond. En de kleine is bij bv toch vooral van mama afhankelijk, dus ik kan het me vooirstellen. Daarnaast is het voor hem ook zwaar. Hij werkt, komt thuis, kookt en doet zijn klusjes en neemt dan de kleine over zodat ik ook mijn klsjes kan doen. Wat ik je zeg, een draagdoek zou veel schelen, voor de rust, want als je niet oppast ben je gestrest en reageer je t op elkaar af.

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje

@rimke: je wordt hier alleen maar sterker door. En na afloop is echt wel duidelijk wie het sterkere geslacht is. Als ik nu terug kijk ben ik trots op mezelf. Al die prikken en zo. Daar heb ik me keer op keer wel weer mooi overheen gezet. En wat de mannen betreft, veel mannen geven ook echt aan niet goed te weten wat ze met zo'n kleintje moeten. Pas als ze kunnen praten wordt het voor velen pas leuk.
@bambi: ik denk zelf niet dat je na je uitgerekende datum gaat bevallen. Volgens mij ga je op de 13e of eerder bevallen.

Hey meiden,

Zo ff een broodje eten en dan hop naar de manage.
Gelukkig is de wedstrijd van vanavond niet zo spannend, anders weet ik niet of ik was gegaan....

Hier nog steeds geen rdtjes te bekennen, vanmorgen temp weer 36.3
Ik vermoed dat het morgen wel doorkomt.
Rimke zei van de week al dat je ongie een beetje van slag is vanwege de jetlag.
Die is inmiddels wel over maar misschien is dit nog de nasleep...
We zien het wel.

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Zo sterretje en rimke gezellig aan het kletsen over bevallingen enzo !!!! Wel leuk om te lezen ......leren we weer wat van he !!!! Ik ga zo de deur uit. Ff mn oranjeoutfit aan doen....mn nagels zijn al oranje !! Wel jammer hoor want het is nu niet echt spannend. Ach beter voor mn bloeddruk he haha. Verder is de buikpijn weer terug, raar hoor......Buuf, veel plezier met het paardrijden en nog steeds geen bloed !!! Blijf toch nog een beetje hoop houden hoor ...Meiden, fijne avond allemaal   HUP HOLLAND HUP

Liefs happy

@sterretje: tuurlijk is het ook zo, je hebt ook wel gelijk, mannen krijgen meer met kindjes als ze gaan lopen en praten......het zijn ook vooral mijn hormonen die nu in de war zijn en ik ben gewoon zo moe, dat ik heel weinig kan hebben. Ook (of juist) niet van mijn mannetje................

Terug
Bovenaan