klusbabes 26!!!!!

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 18:18:36'));

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda               11 juli jongntje

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje

ja lin denk maak hem ff goed, want volgens jou krijg ik een groen jongetje hahah. wie weet baar ik een shrek hahahahah.

nou toch boven gezogen en het laatste restje streik gedaan.
heb van me schoonzussie ook 2 trappelzakken gekregen. zijn een soort slaapzakjes eigelijk. wel handig want als die kleine van ons na een paar weken al actief is met zijn beentjes en zich bloottrapt, dan komt dit zeker van pas. en me ma zij dat wij ook al vroeg van die activelingen waren. nu is al het goed is alles gewassen en gesteken.
en mag de baby komen, nee das niet waar. ff wachten nog tot na me pa's verjaardag.
die word een zondag 50 dus wil daar wel bij zijn en mag pas vanaf zondag thuis bevallen hahah.

ik snap het niet hoor. ik heb de volgende weekenden gewoon dingen staan. bleggg .
kijk dit weekend vind ik niet zon ramp. zaterdag uit eten met me ouders en zussie en der vriend. lekekr wokken voor me pa's verjaardag en dan voetbal kijken.
zondag me pa's verjaardag vieren.

volgende zondag word me neeffie 4, kinderverjaardagen zijn zo druk en kan momenteel niet zo veel hebben. en die week daarop een etentje van len zijn opa en oma die zijn 60 jaar getrouwd en willen uit eten, bij de chinees. nou is len zijn familie niet zo erg, maar er hoort ook een oom en tante bij met hun kinderen en ik kan die familie niet uitstaan. bleg en die komen oo zeker op kraamvisite, maar die tante praat zo hard en altijd alleen maar klagen over der pijntjes. blegggg.

ach zie wel , wie weet is het kind er al uit dan en hoef ik niet hahahaha. anders komt er straks een chineesje uit. de afgelopen week op de china boat en nu wokken en dan weer chinees. whahaah.

is er nog iemand?

whahahaha, bambi, of een hulk. Leuk hè, die verplichtingen. Als je niet bevallen bent kun je zeggen dat je een vals alarm had. Gebeurt toch wel eens. Of dat je bedrust moet houden.
@linda: ha, weer terug. Is te begrijpen als je even geen tijd hebt om te reageren.
@mammoet: ik kan je helaas niet bijpraten. Ik heb vanmiddag weer zo'n middag dat de kleine niet van mijn zijde wil wijken, sorry.

Vanmorgen tot een uur of 13 uur kon ik snel het huishouden doen. daarna was t echter weer raak en sindsdien zit mijn kleine meid weer steeds bij me. Ik ga denk ik de deur uit, want de auto en kinderwagen doen het ook goed.

he sterretje,
er lekker opuit dus. het is hier lekker weer, lekker wandelen als het helpt toch. tja een hulk of shrek zit op beide niet te wachte hahah. en ach dat etentje ik zie tegen die tijd.

ben in me bedje gekropen, zal straks nog ff proberen te slapen, maar zit eerst ff te snaaien.ga nog ff surfen.

Terug
Bovenaan