klusbabes 26!!!!!

Zo, daar was ik ook nog eventjes!
Had vanmorgen een bijscholing van het werk..........op mijn vrije dag..............g.dv.r........!!!
Daarna even met Fonske de stad in voor een lunch, wat freubeldingetjes gekocht en fons zit nu ons wiegetje te schuren, want die moet opnieuw gelakt worden, en ik zit een canvas doek te bekladerren............ben helemaal niet creatief maar ons kleintje gaat in een wiegetje bij ons op de kamer liggen voor de eerste paar weken, maar ik wilde nog wel iets leuks boven die wieg hangen, dus heb een canvas doek beschildert met een schaap..........en daar onder "slaap kindje, slaap.......". Eigenlijk een gedeelte van wat we in de babykamer gaan doen.........zal zo eens even kijken of ik een fotootje kan plaatsen..........alsof jullie daarop zitten te wachten maar goed.............o, en een waarschuwing vooraf, het schaap is rood..................

G***v.d G***** lig ik net in dromenland, staat me buurjoggie aan me bed...........
niet echt natuurlijk. maar zo klonk het wel.... heeft een of ander megafoon ding waar ie door loopt te bleren..en het er zit een ole ole ...... deuntje op. hoogst ieri met zijn toch al erg hoge stem. ventje is geloof ik een jaar of 10 met een hoog ADHD gehalte naar mij idee. niet leuk wakker worden dus.

nog iets ik kweil ...................  de laatste tijd echt erg .. zodra ik een beetje in slaap val. huipsakee me hele kussen nat. gatver. ... ik krijg een baby toch... ben het zelf niet ....hahahaah.

he rimke wat een   geweldig ding.. vind hem super en ik wed dat ie vast bij de rest van de babykamer past. ... en wat nou niet crea????? ik zou doe het niet je na hoor. het lijkt verdorie net uit de winkel gekocht. .. echt heel leuk...

xx bambi

Hahahaha, dank je.................hij komt niet in het babykamertje maar boven het wiegetje in onze kamer.........

Wat ontzettend irritant, dat schreeuwende buurjongetje.........je zou hem wat..........
Hoop dat je toch nog iets hebt kunnen slapen??

Ik ga even aan het eten beginnen, bietjes met slavink en aardappeltjes uit de magnetron........lekker hoor!!!

@rimke: mijn complimenten, het ziet er heel proffesioneel uit. Ik zou het je niet nadoen.
@bambi: kwijlen? Het ziet er naar uit dat het dan toch een shrek gaat worden, whahaha.

Nou, ik had nog kraamvisite en ben daarna met mijn meisje met de auto weggeweest. Morgen moet ze op controle in het ziekenhuis ivm de opname die we gehad hebben. En dan naar prenatal. Ze hebben nu opruiming, dus even inslaan. Denk je dat je alles hebt en dan.... draagdoek, kolfapparaat, flessenwarmer, beurs leeg.

Poeh, ik heb 's middags niet gerust en dat merk ik nu. Zij ligt nu te slapen, dus ga ik ook even op de bank tv kijken. Straks nog een wasje erin gooien op nachtstroom.
Wat is t trouwens al 2 dagen rustig op het forum. Moest gisteren ons topic echt zoeken.

Nou, dank jullie voor de complimentjes..........heb er ook wel mijn best op gedaan, is helemaal niets voor mij, dat creatieve gedoe. Bedenken kan ik wel, maar voor de uitvoering ben ik vaak veel te ongeduldig...........

@sterretje: balen dat ze alleen rustig wordt in de auto en de kinderwagen, je hoort het wel vaker..............en de portomonnee weer leeg........hahahaha, gaat hard he, met die kids, en wat heb je dan? Helemaal niets........nou ja, niets is overdreven maar niets leuks....
Doen ze dat bij alle kindjes die in het ziekenhuis geboren zijn? Nog een controle na een paar weken??

Nou, ik moet morgen weer ontzettend vroeg op, dus ik ga er heel vroeg in. Ben ook behoorlijk moe nu, moet morgen van 7 tot 11 werken en heb om 12 uur een afspraak bij de kapper, dan vrijdag nog zo'n half dagje werken en dan gaat fons ook weer weg en dan ben ik vanaf zaterdag lekker een volle week vrij!! hoera................

Fijne avond allemaal!

hallo meiden,

hier ff snel weer een berichtje van mij
ben net wezen motor rijden en   het ging gelukkig weer goed, hij gaat het aanvragen... jippie
morgen ook weer rijden en mijn trouwfoto's bijbestellen en naar de kpn winkel want mijn mobiel loopt allemaal vast irri.... zeg

RIMKE: vind hem ook kei grappig goed gedaan meid,

STERRETJE: zo te horen gaat het allemaal goed met je.

BAMBI: de laatse lootjes en die megafoon is van de action die hebben wij ook.

PHOEBE: spannend!!
HAPPY: snap het helemaal om het randje fietsen haha

voor de rest ff kwijt denk trouwens dat mijn nod 3 dagen later is omdat ik een langere cycles heb volgens de gyn. heel stom maar sinds dat we daar zijn heb ik veel meer rust en ben ik er minder mee bezig

ga weer stoppen, want moet mannetje zijn haren ff doen

o ja hij gaat trouwens naar zwitserland van het weekend voor de voetbal....

Terug
Bovenaan