klusbabes 26!!!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje    
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25)   anoeska 10e ronde 1e kindje
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Mamoetje stond er 2x in, en anouska heb ik per ongeluk 2 dagen verschoven ipv 3....

Phoebe; hoest met je ong meis?Als mijn temp daalt, wordt ik gelijk dezelfde dag ongi

Jacqy; pfff weer ongi...sja, wat moet je nog zeggen...

Rimke; leuk hoor dat canvas doek, leuk geschilderd

Bambi; allemaal verplichtingen, geen zin in, en dan een buurjongen die loopt te tetteren

Sterretje; wil je nog eens die plaatsen opnoemen? dacht er gister nog aan, maar de plaatsen vergeten

Rimke; allemaal kwaaltjes

Linda; gelukkig toch nog een beetje zon!

Happy; last van plopjes en kriebels hihi, vast je ei

Verder weet ik t niet meer

Gister geen tijd gehad om hier te komen.

Afgelopen dagen allemaal leuke reacties op de kaarten gehad! Iedereen vindt m mooi. Net was broer van vriend hier wat ophalen. En hij is met die vrouw met 3 kinderen. Ik had dus alleen hun naam op kaart gezet, zat te twijfelen of ik die kinderen wilde uitnodigen. En nu heeft die oudste dus speciaal zijn reis verzet naar Tsjechie (gaat hij paar maanden heen) , al speciaal een treinkaartje enzo gekocht....sja, wat moet ik daar nou mee. IK vindt hem echt heel aardig, en hem had ik nog wel willen laten komen, maar die andere kids niet, maarja kan t niet maken 1 wel en de andere 2 niet. Dus nu twijfel ik nog. Of kan ik ook zeggen dat ik ze niet overdag erbij wil, maar alleen op t feest...???

Vandaag minder leuk nieuws van een vriendin. Weten jullie nog een tijdje terug dat een vriendin/ex-collega van mij een paar keer hier kwam buurten. Die was dus ook al bezig met zwanger raken. Nu had ik dus zaterdag een mailtje gehad dat ze dus 3 maanden zwanger was, maar helaas geen hartslag, dus nu werd ze maandag gecurreteerd. Las t mailtje vandaag pas. Ik had al zo een vaag vermoeden dat ze zwanger was, als ik vroeg hoe t ging (zonder echt te zeggen wat ik bedoelde, want niemand mag t natuurlijk weten dat ze bezig is), dan reageerde ze daar niet echt op. Maarja, ik vindt t heel erg voor haar, en hoop maar dat ze t goed kan verwerken

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25)   anoeska 10e ronde 1e kindje
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Nou meiden, zoals jullie kunnen zien op de wolk gaan we ronde 14 in....
Ik heb er zo verschrikkelijk de pest in, ik had echt goede hoop voor deze maand, maar helaas...
Moest vanmorgen gewoon huilen op de wc.
Als me ongie weer pleite is gaan we met de kruiden beginnen.
Ik hoop zo dat dat helpt......
Ik ga lekker me bedje opzoeken, kijken of ik me pest humeur weg kan slapen...

Welterusten allemaal.

Liefs Phoebe

he phoebe,

wat onwijs klote weer zeg. echt balen van die ongie. ik hoop echt voor je dat die kruiden hun werk gaan doen. sterkte en succes meid.

goedemorgen andere dames.

zit al helemaal klaar achter me pc. vanaf 9 uur kan de vk langs komen. kan ook pas 12 uur worden, maar goed. heb eerst ff heel de woonkamer gesopt. gezogen en gedweild. was wel ff nodig hahah.   dus is nu wachten en relaxen.

xx bambi

goedemorgen meiden,

Jeetje buuf, wat een klote zooi zeg !!!! Niet meer dan logisch dat je er ff doorheen zit !! Had ik de laatste keer ook. Ik hoop met heeeeel mn hart dat die kruiden voor jullie hun werk doen meis en onthoud dat er ooit een dag komt dat we samen kunnen gaan shoppen !!!! Dikke kus voor jou .....

Bambi, wachten op de vk ....lekker ff rustig aan he, zo te lezen heb je alweer genoeg gedaan ! Wat denk jij zelf over de datum dat je gaat bevallen ? Misschien heb je dat al gezegd maar, dan weet ik het ff niet meer.......

Bieb, tjonge das ook wat van je vriendin zeg, verschrikkelijk gewoon. Tja was haar eigenlijk helemaal vergeten, ze is hier ook niet zo heel vaak geweest toch ? Bah, waarom moeten zulke dingen nou gebeuren he .......

Hier alles goed. Gisterenavond nog aan het randjefietsen geweest hahaha ga het straks nog leuk vinden !!! Meiden, fijne dag. Weet niet hoe het bij jullie is maar, hier is het baggerweer !!!! O ja rimke, wat leuk joh, super creatief hoor !! Lijkt wel of het zo uit de winkel komt !!! Knap hoor ...

Liefs happy

nou nog geen vk hier, maar zo wel alvast een potje vol piesen voor als ze komt.

happy dat randje fietsen word je nieuwe hobby hahahaha.
tja me uitgerekende datum, zeg al maanden dat ik die niet haal, maar nu ? ik weet niet. ben het al behoorlijk zat aan het worden. voel me elke dag klote, voel me niet ziek, maar ook niet lekker. hoe zeg je dat. gewoon kut dus.hihih.

echt vanacht weer zo beroerd geslapen. kom pas rond 1 a 2 uur in slaap en dan om het uur wakker om te plassen en vanmorgen om half 8 eruit. zo kom ik natuurlijk niet aan rust toe. gisteren aaf nog flink lopen janken. zie het allemaal niet meer zitten. moet nog zoveel gedaan worden. heb in me hoofd wel nesteldrang maar ben te moe om het uit te voeren zeg maar. heb gisteren aaf wel me kleding kast opgeruimd.

heb nu ook buikpijn, waar komt dat dan weer vandaan, miss maak ik me gewoon druk. ben bang dat het niet goed is ofzo en dat ik naar het ziekenhuis moet en dat ik zondag niet bij de verjaardag van me pa kan zijn. ga ff bedenken hoe ik me gedachten hier vanaf kan halen,anders maak ikmezelf helemaal gek.

xx bambi

he   meiden,

nou bloeddruk is niet goed. 160/105  moet zo naar ziekenhuis is in een andere plaats. ff bloedonderzoek en ctg.   echt niet normaal zo hoog. pfff. ff aankijken wat het word. hoop dat ik straks gewoon weer thuis zit hoor.

oke. xx bambi

Terug
Bovenaan