hey meiden
ben ik weer eventejs
Bambi: ik schrok me te pletter net van je berichtje van je bloeddruk maar gelukkig is alles voor de rest goed, meid ik ´zou zeggen neem zoveel mogeliijk rust echt waar, ik had een onderdruk van 115- 120 de laatste 10 weken van me zwangerschap en ik moest 10 weken platliggen dus neem aub je rust lieverd, en ga wel naar je pa toe want 50 is toch speciaal maar ik zou volgend weekend laten voor wat het is
ssterretje: ik las dat je kleine onrustig is, ik inbakeren niet iets voor je ik heb dat ook met joey gedaan moest trouwens van het ziekenhuis omdat hij 24 uur per dg krijste maar het hielpp wel
phoebe balenmeid dat je toch ongi bent geworden, ik snap dat het je alle ´maal teveel werd, maar je gaat binnenkort toch naar de gyn toe doe maar russtig aan meid
rimke: wat ontzettend mooi zeg dat ledikant haha ik hou daar wel van
happy, hahah aan het randjefietsen ik hoop dat et zyn vruchten afwerpt meid haha
pfff het is hier warm vandaag zeg maar niet klagen haah volgens de berichten blijft het nu mooi, ik heb wel gezegd tegen tom dat ik volgende week weekend naar huis toe wil want ik vind 4 weken gewoon erg lang, maar goed we zien wel,
ik had vanmorgen een lage temp ik zou bijna denken dat ik een eisprong krijg haha maar daar ga k maar niet vanuit
meiden ik ga weer stoppen ik kom morgen of overmorgen nog even buurten, bambi meisje doe je wel rustig aan
xxx linda