klusbabes 26!!!!!

Huh???? Wie is samantha? Wel lief dat ze even een berichtje voor je achterlaat!

Lieve Bambi meisje, hou je koppie cool, alles komt goed, dit was al precies wat je dacht..............niets aan de hand vooralsnog, je bent in goede handen en je kindje is groot genoeg om geboren te worden.....zou balen zijn als al je afspraken niet door kunnen gaan, maar jouw gezondheid en die van je kindje staan voorop!
Geef je er even aan over, als het lukt natuurlijk, want de beste stuurlui (ik) staan aan wal.................hou je goed lieverd en we horen van je!

Dikke kus Rimke

@bieb: om het kolven maak ik me niet zo druk. Ik heb een ruimte waar niemand komt. ik ben alleen bang dat het niet goed zal lukken, omdat je weet dat je zo weer terug aan het werk moet. een soort opgelatenheid zeg maar.
toscane en dan naast viareggio ligt het plaatsje ... pucinni. Daar ligt een camping mét huisjes en er gaat enkele keren per dag en bus naar het strand. In de buurt liggen luca, sienna, vinci, pisa en iets verder door florence. Een aanrader.

Het stond op pagina 4, maar hier nogmaals en dan gekopieërd.

@bambi: Wat goed dat ze dat in de gaten hebben gehouden. Meissie maak je niet druk. Niks is op dit moment zo belangrijk als de kleine en jij. Helaas van verjaardagen, de enige belangrijke verjaardag is die van de baby. Dus laat het over je heen komen, probeer in ieder geval je niet ertegen te verzetten. Veel succes.
@bieb: Tjee, wat rot van je vriendin. Helaas hoor je te vaak van dit soort verhalen. Ik hoop dat ze het goed kan verwerken.
@phoebe: hé meissie, wat lees ik nu? Ik vind het echt heel rot voor je. Ik hoop dat de kruiden gaan helpen. Dikke

Wat is het hier de laatste tijd rustig. Bieb is weer aan het werk. April en ik hebben iets minder tijd. Linda was op vakantie. Eerst was Phoebe en nu Jacqy op vakantie, happy komt minder vaak. Mammoet en anouska hebben het altijd druk. En kruimels waar ben je??

Nou, volgens de arts was alles in orde, we hoeven niet meer terug. En wat de vraag betreft of alle kinderen op controle moeten die in het ziekenhuis zijn geboren. Nee, als je op de open verloskamer met je vk bevalt hoef je niet terug. Echter omdat onze meid opgenomen is geworden en infectiegevaar had na langdurig gebroken vliezen is ze nu ter controle bij de kinderarts geweest.
We zijn ook nog even bij prenatal geweest. Het kolfapparaat en de flessenwarmer zijn binnen. Nu nog wachten op de draagdoek, maar dat duurt nog een week.
Trouwens leuk zeg die kinderwagens. Ik blijf het mega-ondingen vinden.
Ik hoor dat iemand zich meldt, dus ik ben er vandoor. Dag dames.

hoi meiden,

nou ben weer thuis hoor. gelukkig maar. eigelijk is alles gewoon goed. me bloed is oke, me lever en nieren werken goed. me urine is goed en de ctg was ok goed, jeetje wat was die uk druk zeg. Maar behalve dus een hoge bloeddruk ben ik verder gezond.
nu moet ik woensdag nog een keer komen bij de gyn en als het dan weer goed is dan mag ik weer terug naar de vk. Hope so.

Tja weet ook niet wie samantha is maar bedankt voor je steun.
Rimke uiterraard ook.
Sterretje fijn dat met je meid alles oke is. en geslaagd bij de prenatal.
Wat zijn je problemen met je kinderwagen??? welke heb jij ?

ohja kreeg vanmiddag al 2x het vermoeden dat onze baby een flinkerd word. althans dat dacht die vrouw van het bloed en die vrouw van de ctg begon er ook over of er al was gemeld hoe groot ze de baby schatten ? nou nee niemand van de vk praktijk heeft al een gok gewaagd.... we zullen zien.

ga zo eten koken. lekker spaggetie.

xx bambi

Ha lieverd!

Nou, dat is goed nieuws!
Fijn dat je weer thuis bent! Hou je kalm he, want die hoge bloeddruk is een beetje raar of een meetfoutje..............
Gelukkig waren alle onderzoeken goed en had jullie uk het nog prima naar zijn zin!

Hier is alles rustig, heb vanmorgen gewerkt en moet morgen weer. Heb gewoon echt een zeer pijnlijk bekken en merk dat als ik zit of lig dat het rustiger wordt. Moet nog maar even kijken hoe het de komende week gaat als ik niet hoef te werken, als het dan veel beter is ga ik even overleggen met de verloskundige en dan denk ik dat ik helemaal met werken stop, maar goed, dan moet ik maar even verder denken.......

Ik vind het hier ook wel erg rustig de laatste tijd, sommige meiden die vaak hier waren komen gewoon zoveel niet meer, allemaal met begrijpelijke redenen....

Wat een afschuwelijke toestand rond die vrouw van Bhoularuz, het gebeurd natuurlijk heel vaak, maar dit is niet leuk..............

hey meiden

ben ik weer eventejs

Bambi: ik schrok me te pletter net van je berichtje van je bloeddruk maar gelukkig is alles voor de rest goed,   meid ik ´zou zeggen neem   zoveel mogeliijk rust echt waar, ik had een onderdruk van 115- 120 de laatste 10 weken van me zwangerschap en ik moest 10 weken platliggen dus neem aub je rust lieverd, en ga wel naar je pa toe want 50 is toch speciaal maar ik zou volgend weekend laten voor wat het is

ssterretje: ik las dat je kleine onrustig is, ik inbakeren niet iets voor je ik heb dat ook met joey gedaan moest trouwens van het ziekenhuis omdat hij 24 uur per dg krijste maar het hielpp wel

phoebe balenmeid dat je toch ongi bent geworden, ik snap dat het je alle ´maal teveel werd,   maar je gaat binnenkort toch naar de gyn toe doe maar russtig aan meid

rimke: wat ontzettend mooi zeg dat ledikant haha ik hou daar wel van

happy, hahah aan het randjefietsen ik hoop dat et zyn vruchten afwerpt meid haha

pfff het is hier warm vandaag zeg maar niet klagen haah volgens de berichten blijft het nu mooi, ik heb wel gezegd tegen tom dat ik volgende week weekend naar huis toe wil want ik vind 4 weken gewoon erg lang, maar goed we zien wel,
ik had vanmorgen een lage temp ik zou bijna denken dat ik een eisprong krijg haha maar daar ga k maar niet vanuit

meiden ik ga weer stoppen ik kom morgen of overmorgen nog even buurten, bambi meisje doe je wel rustig aan

xxx linda

Hey meiden,

Ik ben nog steeds in een pest humeur......
Me vriendje moet weer werken vanavond, en ik heb lekker vers stokbrood en filet american gekocht, dat helpt wel een beetje hoor..... hahaha
Me buikpijn wordt er wel niet minder van, maar het smaakt super!
Dat zal ik straks als ik zwanger ben wel missen hoor, 9 maanden geen filet american....

Zeker verschrikkelijk voor bouladingetje, het zal je maar overkomen, dat gun je toch niemand.....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan