Niet ziek worden bambi!
Ach, en misschien is het wel een voorteken?
Wandelze met de hond!
Wij hebben net even boodschappen gedaan, zo goed als voor de hele week dus dat hoeven we niet meer te doen, hoera! Administratie (rekeningen betalen) heb ik net ook gedaan.......................
Verder moet ik zo even stofzuigen en verder hoef ik dan helemaal niets meer. We krijgen vanavond een eter, een jongen die meteen ons wc-tje gaat aanleggen vanavond als het goed is (of hij komt eerst kijken maar fons zou een beetje aansturen op het meteen aansluiten van dat ding!)
O, en gisteren hebben we een maxicosi en iets groter autostoeltje overgekocht van een collega van Fons, ziet er echt als nieuw uit!! Super, kindje was vrij groot en er dus heel snel uitgegroeid..............twee stoeltjes voor 90 euro.............kijk, dat zijn leuke dingen, zeker als het er gewoon nog heel goed uitziet.
Phoebe: Je klinkt lekker positief meid, ben benieuwd hoe de kruiden je gaan bevallen!
Anoeska: fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt he? Heb je toch het idee dat er aan gewerkt wordt! Maar als die volgende samenlevingstest niet zo goed uitvalt zeg je, dan beginnen jullie met inseminatie? Dat zijn geen halve maatregelen, jemig! Wordt dat dan IUI ofzo?? Spannend joh, ik hoop dat het allemaal niet nodig is!
Sterretje: voel je je alweer wat beter lieverd? Het is lekker weer dus misschien knap je van een stuk lopen wat op? Ach, je moet er ook maar net zin in hebben? Rommel lekker aan........................