klusbabes 26!!!!!

GOEDEMORGEN! (MIDDAG BEDOEL IK HIHI),

Even een berichtje om julie humeuren op te krikken:

WE HEBBEN ONZE LEVENDE GARNAAL GEZIEN!!!!! Ben vandaag 7 week + 3 dagen zwanger en het hartje klopte. Wat een geweldig gezicht zeg.

Ben zooooo gelukkig!

Moet nu nog werken: boehoe!! Ga het daar maar melden denk ik!!! Of ik ga het van de daken schreeuwen, heb ik ook wel zin in!!

X Pip en garnaal

Kijk en zo'n berichtje tovert een glimlach op mijn gezicht!
Pip, lieverd, het is je van harte gegund, als je hard genoeg schreeuwt hoor ik het hier!
Zo graag een cadeautje voor je maken (rood schaap ofzo) maaar hoe krijg ik het bij je.............Dikke kus voor jullie!

En werkze, je vliegt lieverd, de tijd is zo om!!!

he pip, van harte meid, das goed nieuws !!!!
schreeuw jij het maar van de daken hoor. helemaal mee eens hahaha

meiden ben het hondje uitlaten en dan ziek wel weer wat we doen, ben een beetje misselijk. mmhh/

xx bambi

Niet ziek worden bambi!
Ach, en misschien is het wel een voorteken?
Wandelze met de hond!

Wij hebben net even boodschappen gedaan, zo goed als voor de hele week dus dat hoeven we niet meer te doen, hoera! Administratie (rekeningen betalen) heb ik net ook gedaan.......................
Verder moet ik zo even stofzuigen en verder hoef ik dan helemaal niets meer. We krijgen vanavond een eter, een jongen die meteen ons wc-tje gaat aanleggen vanavond als het goed is (of hij komt eerst kijken maar fons zou een beetje aansturen op het meteen aansluiten van dat ding!)

O, en gisteren hebben we een maxicosi en iets groter autostoeltje overgekocht van een collega van Fons, ziet er echt als nieuw uit!! Super, kindje was vrij groot en er dus heel snel uitgegroeid..............twee stoeltjes voor 90 euro.............kijk, dat zijn leuke dingen, zeker als het er gewoon nog heel goed uitziet.

Phoebe: Je klinkt lekker positief meid, ben benieuwd hoe de kruiden je gaan bevallen!

Anoeska: fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt he? Heb je toch het idee dat er aan gewerkt wordt! Maar als die volgende samenlevingstest niet zo goed uitvalt zeg je, dan beginnen jullie met inseminatie? Dat zijn geen halve maatregelen, jemig! Wordt dat dan IUI ofzo?? Spannend joh, ik hoop dat het allemaal niet nodig is!

Sterretje: voel je je alweer wat beter lieverd? Het is lekker weer dus misschien knap je van een stuk lopen wat op? Ach, je moet er ook maar net zin in hebben? Rommel lekker aan........................

Hoi meiden,

Zo ff lekker naar de intratuin geweest, was al een aantal weken niet geweest en tjonge wat leuk allemaal weer !!!!

Pipje, das nog eens een mooi bericht lieverd. Schreew jij het maar lekker van de daken hoor !!!!!! Wil je kruimels ook de groeten doen als je haar weer spreekt ........Nogmaals van harte meisje

Rimke, zo pipje krikt jou humeur wel op hoor haha !!! Lekker de boodschappen binnen, administratie gedaan !! hopen dat hij vanaaf gelijk begint he..

Bambi, niet helemaal lekker meisje, kalm aan he. Misschien idd wel een voorteken ?????

Weet niet meer wie het vroeg maar, als ik positief zou testen op vakantie denk ik dat ik mijn waffel niet kan houden hoor....Is op zich natuurlijk ook wel lastig want we zitten in hetzelfde huisje, dan wordt mijn geduld wel heeeeel erg op de proef gesteld he hihi. Ben blij dat ik voor mezelf nog wel het besef heb dat et waarschijnlijk allemaal toch weer niet raak is. Anders zou de klap helemaal hard aankomen. Zodrs ik wat weet sms ik wel iemand van jullie hoor !!! Net de papieren opgehaald bij het reisburo. Heb er zin in ...lekker ff weg.

Kus happy

@happy: een tijdje niet bij intratuin geweest  Hoe is het mogelijk, hahaha. En ik vind het zo spannend voor je. Maar kan me voorstellen dat je je niet al te veel wilt verheugen.
@rimke: Gelukkig heb je alweer een goed humeur. Bij mij gaat het ook wel weer. Ik heb vanmiddag in bed lekker gelezen, gelezen en gelezen. (natuurlijk met af en toe een voeding tussendoor.) En alles al gedaan lees ik. dat is een fijn gevoel.
@bambi: ziekjes, ik hoop het niet voor je.
@pip: en schreeuw t maar lekker van de dagen.

De kleine heeft tot ruim een uur geleden geslapen en was toen wakker. Na wat te hebben gespeeld werd ze moe en viel ze weer bij me in slaap. Het wordt vaste prik. De momenten waarop ze in slaap valt kan ik het beste even achter de pc.

@april: hoe is t meissie: ik ben zo benieuwd.

@sterretje: Kijk, die uk van jullie heeft zich dus weer voorbeeldig gedragen.
En hoe fijn is het dat het lekker voorspelbaar wordt! Misschien kun je het dan ook uitlokken? Lekker een beetje ritme dus!
En wat is er lekkerder dan heerlijk in bed lezen, lezen en nog eens lezen!? Heerlijk joh, geniet er van!
Ik vraag me inderdaad ook af hoe het met April is, ze heeft al lange tijd niets van zich laten horen..........

Happy: Tuurlijk kan je je mond dan niet houden! Is toch ook te gek als je dat meteen met je familie wil en kan delen. Ik denk dat jij net zo'n open boek bent als ik, er valt weinig te raden voor je omgeving............niets mis mee hoor!
Ik duim stevig door...............

zo, ik heb even stofgezogen en wat declaraties op de bus gedaan, is altijd leuk, want het is een soort van verkapt sparen vind ik altijd, en inenen staat er dan weer een leuk bedragje op je rekening, terwijl je het natuurlijk zelf hebt voorgeschoten!
Fons is lekker het wiegetje aan het afmaken, ben benieuwd.
Vanavond eten we dus lekker pasta met zalm en tomaatjes en veel knoflook.
En ga zo eerst even een fruitshake maken voor fonske en mezelf...........lekker!!!!

Terug
Bovenaan