klusbabes 26!!!!!

Rimke; hmm lekker fruitshake, ik kom zo wel even buurten...

Happy; aan die klachtjes van jou te horen mag je best goeie hoop hebben hoor.Maar goed, kan me voorstellen dat je denkt van niet ivm een soort van zelfbescherming
Waar ga je ook alweer heen met vakantie?

Bambi; beetje misselijk...hmmm wie weet??

Linda; bloedheet in OOstenrijk

Phoebe; ben benieuwd of de kruiden aanslaan. Weer eens wat anders natuurlijk
Ach, en die vergunningen duurt altijd lang

Pipstip: schreeuw t maar van de daken hoor!! Fijn dat je t hartje gehoord hebt. Geniet er van meis

Vanmorgen op bezoek geweest bij mijn 2 nichtjes. 10uur was ik daar, half 3 pas thuis. Net snel eten voorbereid en gestofzuigd. Ga ik zo nog even van zonnetje genieten voordat vriendje thuis komt, dan gaan we gelijk sporten.
Ik heb met mijn nichtjes binnenkort weer afgesproken, dan gaan we high-tea-en. Heeft 1 nichtje pas gedaan, was erg leuk en lekker

Gister was t geen regen maar hagel!! echt supergrote hagelstenen. Heeft misschien een half uurtje geduurd, en toen kwam de zon weer door. Vreemd weer af en toe

dames, ga weer even de tuin in. Tot later!

Prima meisje, hij staat klaar hoor!
Lekker met een banaantje, kiwi, aardbeitjes en sinaasappel..........zet hem koud voor je!
Geniet in je tuin! Volgens mij ben jij ondertussen een negerinnetje of niet??

O, wij wonen natuurlijk in Arnhem, nou ja, Velp dus, maar dat ligt tegen Arnhem aan.
Dus hier is gisteren het noodweer recht over heen gekomen, maar wij zaten natuurlijk in Grootebroek, bij mijn ouders...........
Wij kwamen gisteren rond 22 uur terug, en met ons huis en tuin was niets mis, maar het leek wel alsof er een tyfoon gewoed had, overal een dikke laag met bladeren op de weg en grote takken, was niet normaal!!!!
Maar goed, geen persoonlijke ongelukken en hier in de buurt ook geen grote materiele schade.............

hehe,

nee word niet ziek geloof ik, maar ben niet helemaal lekker, heb niet veel gedaan, maar toch een zeur gevoel in me rug en gewoon een algemeen gevoel van bleggggg.... vreemd......

sterretje je meisje krijgt zolangzaam aan wel een ritme, bij mamma in slaap vallen. en lezen is ook ontspannen en daar knap je vast van op.

rimke jammie je eten klint weer zalig. en wij hebben hier in zuidholland geen spatje gehad, of jullie wel phoebe en happy ??? die zitten ook niet zoverweg.

bieb jij zit zo vaak in het zonnetje dat moet een geweldig kleurtje zijn in je jurk straks. sportse   straks he.

vanmiddag ff naar het postkantoor gewandeld, nou das mischien 5 minuten hiervandaan. was kapot daarna pfffff.
ga zo de sla maar kaar maken, maar heb helemaal geen zin om te koken.
gelukkig had ik de aardappels al geschild. vond ik die bak vies en die heb ik gelijk ook maar ff gedaan hahah. en we eten karbonade. favo prakje van me mannetje, die zo nog even het proefkaartje gaat halen, hoop dat ie nou eindelijk goed is.

xx bambi

Ola, was ik weer, eten staat de pruttelen........

Sterretje, wat een voorbeeldig kind heb je toch, hihi. Tja was echt al weken niet bij de intratuin geweest, dus nu was het dubbel zo leuk.....

Rimke, we kunnen elkaar idd een handje geven, ben een open boek ja. Heb het er net met mn mannetje over gehad en aangegeven dat mocht het zo zijn, ik echt mn mond niet kan houden. Haha hij had niet anders verwacht zei hij..........

Bieb, lekker in de tuin he...hier is het af en toe maar zonnig, snik. Zit ik net goed en wel, is de zon weer foetsie !!!! Ik ga naar hoenderloo naar landal. Dus blijf in eigen land maar, heeeeerlijk ff weg !!!

Bambi, je voelt je vreemd....spannend he haha. Toch nog netjes eten aan het maken, goed hoor ! Het gaat nu ECHT opschieten he .....pffff

Kus happy

he happy,

dat was ik trouwens die dat vroeg of je het gelijk ging melden mocht je posi testen. maar gelijk heb je hoor. kon het ook niet voor me houden . sterker nog liet haar die vage test zien en moest van haar een nieuwe doen hahaha. me moeder was toen eerder overtuigd dan me eigen man. maar goede moed houden hoor, snap dat je ergens niet helemaal wil laten gaan vanwege de teleurstelling mocht het niet zo zijn, maar meid een beetje moed is goed he hahahah.

weer lekker bij de intratuin geweest, ik zaterdag nog, wou een leuk plantje voor de babykamer en das gelukt. zon glazen bakje met 3 bakjes erin en dan met gele acsenten. heel leuk. en lekker voor de beesie wat te snoepen, gras enzo hahaha

ja me tuintje heeft vanavond wat water nodig, want dacht ook dat het zou gaan regenen, de bloemen hangen er zielig bij. agossie.

voel me iets beter zo na het eten, maar de onrust komt alweer, want ik weet niet wat ik moet gaan doen. er komt tegenwoordig niks leuks meer op tv.
zit trouwens ook voor geen meter meer op de bank, dus ben het liefst op bed, maar daar verveel ik me net zo hard, want de tv werkt daar niet. miss dat we een dvd speler aansluiten, maar dan moeten we wel ff een goedkope kopen die alles eet, kan ik boven op bed films kijken. want heb geen zin om te lezen en steeds achter die laptop word ik ook zat. Das echt erg dat ik gewoon niet weet wat ik doen moet. hahaha
nou ga eens ff kijken, me man is al naar boven gevlucht achter zijn pc.

xx bambi

Terug
Bovenaan