klusbabes 26!!!!!

Hoi lieve meiden,

Tjonge ik heb echt een heeeele luie dag pfffff. Heb echt nergens puf voor, net weer ff liggen slapen, heerlijk !!!! Ging net aan het eten beginnen want had honger. Heb verse kabeljauw voor in de oven. Zat er vanmiddag al tegen aan te hikken op de een of andere manier en ik doe de verpakking open wordt ik me toch een partij misselijk, bah. Nu is mn mannetje lekker voor mij chinees halen, de schat !!!! Jummie, lekker ossenhaas.....

Rimke, geen nieuw idol in jou gevonden dus hihi

Sterretje, lekker in de tuin zitten ontbijten, heerlijk he

Bieb, goh, heerlijk in het zwembadje liggen dobberen, vervelend he haha. Nu dus rotweer...hier is de zon al ff weg, het waait hard maar, het is wel droog

Klaasje, ook allemaal vage klachten he meid. Spannend he.............pffff we kunnen niet anders doen dan wachten. Duim voor je ..

Bambi, leuke avond gehad dus, op het voetbal na dan. Saai he zonder die oranje versiering. Geen ruzie gehad dus gisteren, das mooi iig he ....

Tot latersssssssss

hey meiden

hier effe snel een berichtje vanuit het bloedhete oostenrijk, pff niet normaal wat een hitte, ik heb er last van ,maar goed ik heb het globaal gelezen

phoebe: je voelt je gelukkig weer beter las ik en plantjes gekocht

happy: nog steeds allerlei klachten oooo spannend meid, hoe gaat het met je pa

pip-: morgen heel veel plezier bij de echo meid

sorry meiden   ik weet hetnietmeer, het ´zweet gutst nu langs me ogen yo warm is het nu, hier waar ik sta is ookk geen arco
jammer he dat we hebben verloren het zal wel inderdaad leeg zijn zonder al die   slingers

bambi: gefeliciteerd met je pa

meiden ik probeer morgen nog even tekomen, ik ga nu eten

xxxx linda

Jeetje meiden, we stonden haast op pagina 2......

Wat een kl*te wedstrijd zeg..... mijn vlaggetjes waren gister avond al uit de tuin!
Jammer dat het voorbij is, het is altijd zo gezellig.....

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb een hele goede band met mijn ouders, met mijn schoonouders trouwens ook.
Daarom wil ik het ze ook vertellen, om het te kunnen delen met ze en erover te kunnen praten. Maar me vriendje ziet het echt niet zitten, dus we doen het niet.
Ik wil niet dat hij zich ongemakkelijk gaat voelen daardoor.

Zo, vandaag in die hitte het hele huis opgeruimt, morgen komt de makelaar het huis taxeren. Als we het taxatie rapport binnen hebben kan de hypotheek voor de verbouwing afgerond worden en dan in het wachten op de aannemer..... die lui zijn zoooooo langzaam, je moet overal achter aan zitten.
We hebben de offerte nog voor dat we op vakantie gingen op de post gedaan, we zijn inmiddels 4 weken verder en volgens mij zijn de tekeningen nog niet eens klaar!
Dan moet de bouwvergunning nog aangevraagd worden, kan ook 3 maanden duren.... dus we gaan er vanuit dat de opbouw er op zijn vroegst in november pas opstaat.
Nou ja, zo erg is dat niet, we hebben die ruimte op zijn vroegst pas over 9 maanden nodig.....

Disndag ga ik trouwens met mijn kruiden beginen, me ongie is bijna over en ik heb er alle vertrouwen weer in, dus we gaan er weer voor!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Hoi meiden,

Zo we zijn heel ff naar de kroeg geweest net. Was helemaal gaar van zo n luie dag. Voetbal staat nu aan maar, kijk er gelijk heel anders tegenaan nu wij eruit zijn...

Anoes, haha je hebt een gezellig avondje gehad he zo te lezen, heerlijk hoor, heb je weleens nodig !!!

Linnie, daar was je weer ff !!! Bloedheet daar dus ......toch niet te warm om te klussen he haha. Met mn paps gaat het prima !!! We gaan volgende week maandag met mn ouders natuurlijk een midweek naar landal in hoenderloo, heerlijk ff weg en dan heb ik daar mn nod dus dat wordt spannend

Buuf, haha jij was helemaal rap met je vlaggetjes weghalen !!!! Ze zijn idd lekker vlot voor je opbouw pfffff. Fijn dat je vertrouwen hebt in je kruiden dan kunnen jullie er vol goede moed tegenaan !!!!!

Pipje, succes morgen meisje.....we horen het wel van je he ?

Ga ff lekker douchen.....
Kusssssss

@happy: misselijk van de kabeljauw . En je nod in hoenderloo. En neem je dan ook een test mee?
@phoebe: ik vroeg dat van je ouders. Ik kan het me voorstellen dat je het kwijt wilt. Zeker als dat zo'n belangrijke rol in je leven speelt. Jullie gaan verbouwen lees ik. Maar volgens mij heb ik iets gemist. Dat is voor een extra kamer?
@bieb: Je hebt de wijn-verdwijn-truc gedaan, hahaha.

Zo ik heb me toch een mega-ochtend-humeur. Ik ben echt met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik heb totaal geen zin in vandaag. Ik moet echter nog langs het consultatie bureau. Voor de rest hoef ik gelukkig niet de deur uit vandaag. Ik heb echter wel flink wat klusjes, maar ook daar heb ik geen zin in. #%$#^%$&

Goedemorgen meiden,

Tjonge heerlijk geslapen joh. Had overdag al mega veel geslapen dus was bang dat ik heel de nacht wakker zou liggen maar nee dus !!!! Sterretje, meisje is je humeur niet zo goed vandaag. Kan ook wel eens gebeuren he.........Vind het altijd heerlijk als ik niet hoef te werken om daar lekker aan toe te geven en dan verdwijnt het vanzelf. kijk maar veel naar je lieve meisje, wordt je vanzelf weer vrolijk !!!! Ja mn nod in hoenderloo en neem wel een test mee. Zal toch wel weer allemaal valse hoop zijn net als toen in ronde drie. Krijg gewoon mn broeken niet meer dicht nu, lijkt wel een ballon haha. Heb nu ook constant jeuk aan mn buik  Ach we zien wel, ben bang dat ik weer zwaar teleurgesteld ga worden .......Ga boodschappen doen met mn ouders ........Dikke kus voor jou !!

Meiden, tot laters
Liefs happy

Tjezus wat een schijtnacht...............waardeloos! Gewoon weer slecht geslapen dus, en nu dus oerchagerijnig, ik lees dat het heerst................

Pipje: succes
Happy: meisje! Wat maak je het eng.............
Sterretje: let's shake hands..............sterkte vandaag

ik ga even wakker worden, kan wel even duren, ben er in de loop van de dag nog wel natuurlijk..............

he meiden,

sterretje een slecht humeur, ach meid behalve voor de baby zorgen moet je ff niks he. je moet niet persee het huishouden doen en je moet niet persee mensen ontvangen of wat dan ook. je bepaalt alles zelf he. hoe gaan de nachten ? nog steeds geen doorslapen ? jammer hoor.

happy het word echt wel spannend voor je. stel dat je posie test in de vakantie, meld je het dan meteen ? is wel leuk zo met de familie bijelkaar.

bieb, hahah de wijn verdwijn truk. goed gedaan hoor, en 1 wijntje kan echt geen kwaad. lekker nog gepoedeld in het zwembad. nou hier geen regen gehad.

anoeska, haha ook zo zat als een balletje. wat goed trouwens dat ze in het ziekenhuis van die mooie stappen ondernemen.

lin, ook ff buurten . bloedje heet daar dus, hier iets minder warm, maar vind het al warm zat. hahaha.

phoebe morgen met de kruiden aan de slag. fijn dat je er zelf zo posie achter staat, want dan werkt het vast en zeker.

verjaardag gisteren was erg gezellig hoor. arm, maar goed heb heel de dag gezeten. aleen zijn me voeten nu weer heel dik, komt natuurlijk ook van het weer. alleen vandaag wat minder warm en de rest van de week weer   sop weer. pffff. en ik zit nu al te zweten hier. krijg de hitte niet uit me lijf en heb echt nergens zin in vandaag.

denk dat ik zo lekker ga douchen, dan ga ik eerst het babybadje en bijbehorenden ass. soppen en dan douche ik zelf ff hahaha

geloof dat we dan zo goed als klaar zijn. me man moet nog wel een haakje op de kamer maken, had een verkeerde gekocht. maar voor de rest zijn het schoonmaak klussen voor in huis en is de babykamer af. vind het wel wat kaal, maar kind krijgt vanzelf meer zooi hahahah.

xx bambi

Terug
Bovenaan