klusbabes 26!!!!!

Hey babes,

Het is tegenwoordig wel errug rustig zeg, maar daar ben ik zelf ook een beetje schuldig aan. Het is weer een poosje geleden dat ik gereageerd heb, maar lees wel (bijna) elke dag mee hoor!
Ben op 't moment druk met m'n nieuwe baan, maar de NOD komt er ook alweer aan. Klussen ging goed en nu zegt m'n ventje gister dat m'n borsten groter zijn!! En 't was geen grapje. Heb ook echt steken onderin m'n buik gehad, dus ....
Ik hoop 't echt!!
En Happy, bij jouw ook hoor!! Dat zijn goede tekenen die je verteld!! Juli wordt onze maand!!!

Ha Klaasje,

Spannend!!! Gaat goed met jullie he? Als ik dat zo mag zeggen...............fijn hoor, en ik ben blij dat je er lekker van kan genieten! En als het dan nog raak is ook.............duim, duim, duim............................
Voel je niet aangesproken joh, we kunnen niet in andermans agenda kijken enzo...........we hebben nog geen meldplicht.......! Ieder moet doen waar zij zin in heeft!
Fijn dat het zo bevalt met je nieuwe baan!

Ik was net even heel hard aan het meezingen met de radio maar ons meisje waardeert het niet, stopt zojuist haar vingers in haar oortjes................arme ziel.........

Fijne zondag, ik ben er nu echt vantussen!!!

hallo meiden,

dat is weer even geleden he, sorry maar heb het echt super druk ben aan alleen maar aan het rennen en aan het vliegen.
mijn man was dus van het weekend in zwitserland hij komt vanavond thuis. ben net wezen tennissen met me vader zweet me eigen helemaal het ongans.
vanmiddag naar een vriendin, gister ben ik voetbal wezen kijken en toen lekker op stap, normaal ben ik al uitbundig maar gister kon ik een keer drinken en toen was ik helemaal losgeslagen heb nog samen met me zus de radslag gedaan midden op straat... volgende week ga ik weer super leuk.

van de week ook het ziekenhuos gebeld moet de volgende cycles weer zoveel keer naar het ziekenhuis om me eitje in de gaten te laten houden en weer een samenlevingstest is deze weer niet goed dan gaan ze insimineren.

ga nu ook weer stoppen ff het zweet af spoelen... haha

heb voor de rest niet bijgelezen..

maar iedereen een fijne dag..

liefs anoeska

goedemiddag meiden,

ach wat een drama weer he. we liggen eruit. balen hoor. mensen kinderen zat echt te stressen op de bank gisteren. en het door het wokken was me kind ook erg druk en had steeds mega harde buiken. maar gelukkig toen ik eenmaal op bed lag werd het rustig van binnen. vanmorgen om half 6 zijn me man en ik eruit gegaan om de pop bij me ouders voor te zetten, wat was het heerlijk rustig en stil op straat.   en een lekker temp, toen om 6 uur aan het ontbijt lekkere warme croisantjes jammie hahha en om half 7 weer naar bed. duurde ff voor ik weer sliep het is ook zo warm. en toen om 11 uur er weer uit lekker hoor. zweet me alleen dood nu.

ga zo ff douchen voel me zo zweterig en dan naar me ouders toe. geen spandoek zag ik maar tekst op de ramen geplakt, ook goed. was gisteren best gezellig hoor. me zussie deed gewoon normaal en denk dus dat de ruzie over is he hahaha, maar goed wel zonder uitpraten. ach ja.dan niet hoor.
at me later op de avond wel te ergeren aan haar gekibbel met der vriend, doe dat lekker thuis ofzo.

rimke aan het zingen ? geen zangtalent zeker als je meisje het niet leuk vind haha, veel plezier bij (schoon)ouders

happy zere tepels, oooh i hope so, erg he je valggies weg halen, gaan we zo ook maar ff doen, gisteren aaf maar niet meer op de trap staan .

klaasje richting nod en klachtjes ? spannend meid, geeft niks dat je zo weinig post. maar houd ons wel op de hoogte.

pip ach je arme ventje, is ie aanwezig bij de nederlaag. succes voor morgen alvast he,

vandaag presies 37 wk, mag dus thuis bevallen. och hemel is het al zover. raar idee met een paar weken ben ik gewoon zeker te weten mama. mmmhh. niet te lang over denken hahaha. we zien wel.

nou ga douchen ben een grote zweetbabe.

xx bambi

@anouska: Echt goed dat ziekenhuis van jullie. Dat wordt echt grondig gedaan en er zit vaart achter. Dus lekker gedronken? Ik moet nog even wachten.
@klaasje: bijna je nod en ook al klachten. Ik hoop het zo voor je.
@bambi: een fijne dag, mét of zonder spandoek. De klachten die je omschrijft van je bekken had ik ook. Ik had echter fysio ervoor, dat hielp enigzins.
@anous en pip: beide mannen naar zwitserland, lekker. Helaas echter in een mineurstemming.
@pip: rust ze maar lekker uit, die moeheid hoort erbij. en de groetjes aan kruimels.
@phoebe: Vervelend voor je man dat hij het zo ervaart. ik kan me voorstellen dat je het aan iemand kwijt wilt. Heb je een goede band met je ouders?
@rimke: als ik nu met de kat praat reageert de kleine daar ook op. het heeft meer met de manier van praten te maken. (hogere stem die je gebruikt). Maar zo te zien ben je niet alleen.  succes met rijden vandaag.
@bieb: en hoe was de bbq?
@april: oh, ik ben zo nieuwsgierig hoe het gaat.

Nou, ik heb de laatste dagen proberen bij te lezen, maar kon telkens maar een beetje lezen. Gisteren hebben we lekker lang uitgeslapen (natuurlijk wel mét voedingen tussendoor, maar toch). Een paar boodschapjes gedaan en even de stad in geweest om te kijken voor een boek over frankrijk, ivm de vakantie. In de namiddag was ik bekaf en ben mijn bed weer ingedoken. Later gegeten en voetbal gekeken. Ik vind het jammer voor ze. Rusland had beter gespeeld, maar die laatste 3 wedstrijden had nl. het ook super gedaan. Ook knap dat boulahrouz gewoon meedeed. Hebben jullie de rouwbandjes om de arm gezien? Het team was  toch flink onder de indruk van het hele gebeuren.
Vandaag ook lekker uitgeslapen. Lekker in de tuin ontbeten: "La dolce vita". Straks onze kleine   meid in bad doen. En dan wil ik er zelf nog onder en vanavond nog even met vrienden weg.
@rimke: Dit weekend heb ik eigenlijk vrij weinig in het huishouden gedaan.  Dus mijn man heeft haar niet de hele tijd vastgehad.
We hebben vandaag van een laken even een tijdelijke draagdoek gemaakt en het werkt!!! Ze slaapt.

Sterretje; wat fijn dat de 'nep' draagdoek helpt. Volgens is t voor zo een babytje hartstikke fijn om dicht tegen een lichaam aan te hangen

Klaasje; voor jou wordt t dus ook weer spannend

Bambi; 37 weken alweer. Nog effies en je bent mama! jeetje, wat gaat de tijd snel

Rimke; haha geen zangtalent helaas

Happy; sja, hier zijn de vlaggetjes in de buurt ook alweer weggehaald. Elke keer als t waaide dachten we dat t regende, want dan gingen al die vlaggetjes zo wapperen

Anouska; was je lekker losgeslagen? haha, een radslag op straat.
Gaan ze dan nu al insemineren als de test niet goed is? Ach,dan wordt er tenminste wat gedaan. Spannende tijden dus

Zo, ook al heeft Nederland verloren, het was gezellig gister. Ze hadden alles leuk versierd, oranje vlaggetjes enzo, poule voor iedereen. Euro inleg, helaas niemand gewonnen haha. Man, wat speelden die slecht. Verdiend gewonnen de Russen, toch erg jammer. Ach,ik had de 30e vrij maar mijn collega vroeg of ik dan wilde werken, had nee gezegd ivm evt finale (althans nee ovb), maar nu ga ik maar werken, dan is tenminste vrijdag haar laatste werkdag ivm zw.verlof.
Dan ben ik wel alleen, 2 anderen hebben toevallig ook vrij (lang weekend weg), maar moet me volgens mij nu wel lukken.

Sja, alleen gisteren drank natuurlijk. Ik denk ga niet aan de bier  , maar aan de wijn. Meestal wordt ik daar sneller aangeschoten van, dus een smoesje om eerder te stoppen met drinken. maar wat had ik nou gedaan, stiekem aangelengd met water haha. en 2 glazen waren omgegooid (niet door mij hoor!) Dus ik heb denk totaal 1 echt glas wijn op.En ik ga gewoon gek doen, dus iedereen dacht dat ik dronken was, dus viel totaal niet op dat ik niet veel dronk. maar zonder drank kan ik ook gek doen hoor. Heb verder fris en water tussendoor gedronken. Uur of 2 waren we thuis.

Vanmorgen in tuintje gewerkt, net in zwembadje liggen dobberen. maar t werd zo donker, dus snel (de al) droge was binnen, alles opgeruimd, en nu gaat de zon weer schijnen!! maar ik zie al weer donkere wolken dus denk dat t zo echt gaat regenen

Mijn zus zit in Italie maar die vroeg of ik de trouwkaart wilde mailen, Heb foto';s gemaakt dus die mail ik zo door. Zal die ook even op Hyves zetten

Ja hoor, het onweer is losgebarsten en de regendruppels zijn ook aardig groot!!

dames tot later!

Heb net de kaart op Hyves gezet! Alleen de voorkant, niet iedereen hoeft de tekst te lezen....

Terug
Bovenaan