klusbabes 26!!!!!

Hey anoes, haha ook al een flapuit he. Tja vind het al knap dat ik niet verteld heb dat we bezig zijn !!! Mn ouders zouden het prachtig vinden hoor ...........lijkt me geweldig om het ze kunnen te vertellen. Wel fijn dat je moeder af en toe meegaat he...........Gezellig joh, woensdag avond !!!! Veel plezier met al je dingen meisje

Liefs happy

Het eten was zalig!! al zeg ik hetzelf................mannen schuiven het zo naar binnen en gaan dan weer verder, dus geef ik mezelf af en toe een schouderklopje..........
Was dus een saus van gerookte zalm, citroensap, 3 tenen knoflook, peper, tomaatjes en wat grof gesneden rucola, zalig!!!! Daarna nog een reep chocola als toetje.................mis mijn kopje thee want het water is even afgesloten voor de aansluiting van het wc-tje.................

Bambi: eten bij jullie klinkt ook lekker! Herken het gevoel van verveling wel hoor, we zitten natuurlijk best veel thuis, hebt niet de energie om veel te doen, en verder is iedereen aan het werk en thuis is alles wel gedaan. En dan ga je zitten wachten...........................

Happy: tuurlijk, ik heb het beide keren ook meteen verteld, is gewoon fijn als je het kan delen................lekker de plantjes water geven. Ik moet zo ook nog even, want de zon schijnt hier alweer de hele dag, maar ja, geen water............................

Anoeska: waar gaan jullie eigenlijk heen in Italie??

Hahaha, nee, na die creatieve uitspatting was het ook even over, maar van de week begin ik met het beschilderen van onze muur, daar komt het gedichtje op..............
Daar wilde ik dan van de week mee beginnen, maar het schijnt nog al mooi weer te worden.................en heb natuurlijk nog alle tijd..................

Mn mannetje is al heeeeeel lief de plantjes aan het doen !!! Ga ik mezelf maar lekker verwennen met een stuk vienetta, jummie.....Meiden las het raak zou zijn, gaan jullie allemaal randje fietsen hoor whahaha

Hey meiden,

Sjonge daar ben ik dan eventjes hoor. Ik ben still alive, maar de dagen vliegen voorbij zeg. Op zich gaat het hier allemaal prima en genieten we volop van ons kleine ventje. Ik heb vorige week alleen een beginnende borstontsteking gehad, dus we zijn aardig in de weer geweest om dit weer onder controle te krijgen, maar dat is gelukkig gelukt!
Ons ventje heeft nog niet echt een ritme en heeft vooral vaak honger, dus moeders is erg druk met voeden (soms om de 2 uur). Vandaag zijn we hem gaan wegen, maar hij zit nog wel behoorlijk wat onder zijn geboortegewicht. Eigenlijk moet hij vrijdag weer terug op geboortegewicht zijn, maar dat gaat hij denk ik niet halen. Ik denk zelf dat het ook komt door de borstont. want toen heeft hij slecht gedronken en had ik ook minder melk.

Meiden, verder heb ik helaas niks bijgelezen, ik zag alleen dat Bieb morgen op de roze wolk staat, hoe is het met je?

Ik denk aan jullie, maar het ontbreekt me nu even aan tijd vrees ik.
Tot snel
April

Ha lieverd!
Goed om even wat van je te lezen!
Doe rustig aan en vind je ritme en die van je kleine mannetje!
hoop dat het met je borstontsteking snel weer beter gaat, en je kleintje gaat echt groeien! heb namelijk nog nooit een 18-jarige van 3 kilo gezien.......................ach is flauw maar je weet wat ik bedoel, je doet het hartstikke goed en het komt ook allemaal goed!
Dikke kus voor jullie!!!!

Terug
Bovenaan