Hey meiden, de eerste werkdag van de week zit er al weer op, dag ging gelukkig snel.
April, fijn om even een berichtje van je te lezen. Bevalt het moeder zijn tot nu toe?
Buuf, als je toch naar de kroeg gaat.... haal daar ook ff die vlaggetjes weg, is geen gezicht meer hoor hahahaha
Anoeska, shit............... balen meid.
Ik ben blij dat je zoveel gehad heb aan je ziekenhuis bezoek.
Ik snap heel goed wat je bedoel, tuurlijk zie ik tegen het ziekenhuis bezoek op, maar als het aan mij ligt zouden we ook nu al stappen gaan ondernemen, alleen me vriendje ziet er nog erger tegen op dan ik, hij is echt zo verschrikkelijk bang dat het aan hem ligt, hij wil het eigenlijk (nog) niet weten. Hij wil echt die kruiden afwachten.
Ik heb dan ook zoiets van, die 3 a 4 maanden kunnen er ook nog wel bij.
Maar ik heb wel heel duidelijk gezegd dat we verder gaan als die kruiden niks uithalen, en hij heeft dat beloofd.
Pip wow................... super gaaf! ik kan haast niet wachten op dat moment...... geniet er lekker van meid, je heb er lang genoeg op moeten wachten.
Sterretje, we gaan idd verbouwen, maar we zijn al een jaar bezig met de voorbereiding hahaha, omdat we nog niet zwanger zijn hebben we er ook niet echt haast achter gezet.
Maar het wordt niet 1 kamer, maar een hele verdieping. We hebben een huis met een plat dak, daar gaan we een verdieping op laten zetten. De ruimte wordt dan verdeeld in 2 kamers ( we hopen ook 2 kids te mogen krijgen).
We hopen dat hij er in november opstaat.
Ik ga eens in de gids kijken wat er vanavond op tv komt, moet afkicken...... geen gtst meer................. hahaha
Liefs Phoebe