klusbabes 26!!!!!

Bambi; was de proefdruk nou goed?

Anouska; klote dat je ongi bent geworden. Wel fijn dat de behandeling zo snel op gang komt

Rimke; nou klonk heerlijk wat je gegeten hebt. Wij hebben weer zo een lekkere maaltijdsalade gegeten: sla, ui, paprika en tomaat gebakken met de kipfilet met zo een krokant korstje, nootjes, en dat allemaal op de sla, oja en nog een lekker sausje., Hmm heerlijk zo een chocoladereep als toetje

Phoebe; kan me wel voorstellen hoor dat je mannetje baalt omdat het aan hem ligt, maarja, hoe lang blijft hij balen? stel dat die kruiden niet helpen?? Gaat hij dan overstag, en wil hij dan verder onderzoek? Hij moet ook aan jou denken.

Vandaag had ik t trouwens aan mijn nichtjes verteld van mijn mk en dat we al tijdje bezig zijn. 1 van mijn nichtjes kan ook geen kinderen krijgen, althans zij wel maar haar man niet, Had vroeger 1 niet ingedaalde bal, te laat behandeld ofzo, en had ook bof gekregen, ik weet niet precies, maar alles bij elkaar had hij 20% toch vruchtbaar te zijn. Als ze inseminatie wilden   doen, dan moest dus het zaadje uit de zaadbal worden gehaald, en niet dat hij zijn kwakkie in een potje moest doen. Maar die behandeling deden (doen) ze niet in Nederland, en zij hadden geen zin om elke keer naar Belgie te gaan, en t percentage dat t zou lukken was heel klein. Waren 3 jaar bezig totaal om hier achter te komen.

Ben ondertussen serie op Veronica aan t kijken...o nu reclame

Heb net de trouwbedankjes besteld!!!

Spannend, zaterdag de trouwjurk passen!!!! van te voren kapsel en make-up. Vriendinnetje komt vrijdag al hierheen, gezellie!!!

April;;   leuk dat je er weer even bent. Das minder een borstonsteking. Ik heb begrepen dat dat heel pijnlijk kan zijn??? Maar volgens mij uit je verhaal te lezen was je er een beetje op tijd bij. Pff om de 2 uur voeden....doe je snachts een flesje, of echt alleen de borst?

Mag ik heel even schelden???
Wordt er af en toe zo schijtziek van!
Ze zijn die pleepot aan het installeren maar nou missen ze een klepje, dus dat ding ontlucht veel te hard, dus er plft elke keer van alles af..............nou wist IK al dat ze dat klepje nodig hadden, dus WAAROM is dat klepje er niet?????
En om de boel schoon te maken hebben ze mijn mooie egyptische WITTE handdoeken gebruikt.................kan wel even janken dus dat ga ik zo ook doen...................
We hebben namelijk maar 60000000 zwarte handdoeken in de kast...............en uitgerekend................
Ik sta op ontploffen.................doe ik zo als die jongen weg is.
IK WIL EEN SIGARET!!!!!!!!

he meiden,

april wat fijn om te lezen dat alles zo zijn gangetje gaat met jullie ventje. jammer van de borstontsteking, hoop dat hij snel op gewicht is dan komt ie vast niet meer om de 2 uur. succes ermee en we horen wel weer wat van je.

anoeska balen dat je ongie er weer is. en   veel sneller als verwacht. ben benieuwd of je eitje goed was. verder weer druk druk lees ik.

rimke geef jij jezelf maar een schouderklopje, dan doe ik dat ook, mannen vergeten dat het eten lekker was weten ze wel , maar het zeggen he.

happy moet nog stees me plantjes doen, jullie herinneren mij eraan hahaha. lekker vianeta ijs jammie. krijg gelijk trek in ijs. ja mijn ouders waren op de hoogte, kan zulke dingen niet voor me moeder geheim houden, flap er echt alles uit. dus toen ik van die vage posie testen had, had ik er 1 meegenomen en zij had zoiets van doe eens een ander merk, die ik net gekocht had. me man was erbij hoor hahaha.

phoebe, jou mannetje gaat het eigelijk uit de weg zeg maar. snap het ergens wel, maar goed dat je zegt als de kruiden niet werken dan heeft ie geen keus. kijk miss ligt het wel helemaal niet aan hem. zijn natuurlijk allemaal speculaties. maar het komt vast goed.

zit me nog steeds te vervelen blegggggg. ga dan toch die plantjes maar ff doen.

xx bambi

Conclusie, ik zit hier in de takkebende, mijn handdoeken zijn naar hun grootje, de plee werkt nog steeds niet en ik wil roken.....................
Kan dus gewoon nog steeds met mijn zere lijf naar beneden zo'n 4-5 keer per nacht!
Godverdomme!

woh rimke, Haal diep adem en tel tot 10. geen stress voor de baby, daar kunnen al die egyptische witte handoeken niet tegen op.
Meisje doe rustig he., mannen kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen, maar een sigaret is geen oplossing,,, eet een bak ijs leeg of nog een reep chocola ofzo. relax/ weet het klinkt moeilijk en staks gewoon ff uithuilen, maar niet te lang, krijg je harde buiken van...... rustig he meid, en anders ff   hier luchten.

xx bambi

nee rimke, geen sigaret en joh hoe lang gaat het dan nog duren anders haal je morgen een po ofzo ????

bieb, ja het kaartje was nu goed. gelukkig. fijn dat je met je nichtjes erover heb kunnen praten. lucht vast op en vooral als je dan ook haar geschiedenis hoort. dan ben je straks extra gelukkig als het jullie gaat lukken.

nou kom zo terug nu ff die plantjes doen.

xx bambi

Terug
Bovenaan