Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rimke............ adem in,,,,,,,,,,,, adem uit............... adem in......... adem uit.......pffff
Maar ik begrijp je woede wel hoor, zoiets moet gewoon werken . punt.
Wat een kneuzen zeg die plee instalatie mensen.....
Komen ze het morgen in orde maken???
@phoebe: ja, dat ken ik. Ik heb dat ook met de foto's van aruba. Aha, een hele verdieping, toe maar. Maar verbouwen is dan makkelijker dan verhuizen. Ik hoop voor jullie dat er vaart achter gezet wordt.
@april: mag je geen bijvoeding geven? Hypoallergene melk?
@rimke: adem diep in en uit. Mannen kunnen soms zo blunderen dat je je afvraagt waar ze mee denken (als ze dat al doen.) en die sigaret is geen optie hè dame. als ik je daarmee zie dan kom ik persoonlijk naar velp om hem uit je hand te slaan.
@happy: 3 intra-tuins, hahaha, vandaar dat je er zo vaak komt. ze hebben allemaal een andere indeling. Je mag anders wel vboor mijn woonkamer iets halen.
@linda: zitten jullie in het dal? En als jullie de bergen inrijden? daar zal t toch vast koeler zijn? Waar zaten jullie precies?
@anous: weer druk, druk zo te lezen.
@bambi: gelukkig zijn de proefdrukken goed.
@bieb: yes passen met alles erop en eraan. Dat gaat snel. nog 6 weken en je bent mevrouw bieb.
Als ik iemand vergeten ben dan spijt me dat heel erg. ik heb t even uit mijn blote bolletje gedaan. De kleine heeft vandaag meer rustige periodes gehad en daardoor kon ik in de avond de was nog doen en strijken. Morgen staat niks op de planning. Dus even kijken wat ik thuis ga doen, behalve t lezen dan ( dat was echt heerlijk, ik heb 2 tijdschriften uitgelezen.)
Rimke, gaat het weer een beetje lieverd ? Tjonge snap dat je boos was. Mannen zijn af en toe varkens en denken soms gewoon niet zelfstandig he, pfffffff. Wanneer gaan ze het nu afmaken ?
Sterretje, geniet van je dagje, lekker hoor helemaal niks op de planning
Bieb, zaterdag je jurk passen, leuk leuk leuk !!! Zal me een dag worden he, gezellie vrijdag je vriendin er al ..
Bambi, proefdruk was goed !!! Das mooi. Je bent toch niet je plantjes vergeten he
Meiden, ga de deur uit want de kapster komt bij mn ouders. Mn haar zit de laatste dagen zo drama dat ik in staat ben om het af te knippen pffffff. Maar niks overhaast doen he, stukje eraf en weer wat lichter gaan....verder niet zeuren haha. Worst moe van mezelf joh !!! Tot later meiden