klusbabes 26!!!!!

ha Bieb,
Klinkt interessant!
Ik heb destijds tarwekiem olie capsules geslikt en monnikspeper!
Is mij toen heel goed bevallen, moet je ook maar eens op googlen...............

Succes meisje met je beslissing over het klussen van komende maand...............lastig hoor!
Dikke kus voor jou!

klaasje spannend, ik ga duimen meid. wel laten weten hoor.

bieb. baat het niet schaad het niet he. gewoon proberen. en wie weet zijn het wonder kruiden.

rimke lekker pizza en film, was ie leuk ?? en miss wel klussen ??? weet je nog wat dat is ?? ik wel, gisteren toevallig en jeeminee wat had ik dat gemist. tja ik heb zon vent die niet wil,   wat moet je daarmee ...... gelukkig ging het gisteren perfect en had nergens last van en het kind hield zig stil hahaha...

ga nu ff knuffelen.

xx bambi

Goeiemorgen meiden,

KLaasje, en en en en en ???????????? zal blijven duimen !

Rimke, en lekker aan de klus geweest ?

Bambi, ja lijkt me ook wel vreemd je, je gaat met een lege maxicosi weg en komt met een volle terug !!!!

Bieb, idd gewoon proberen hoor meis, kwaad kan het niet. Succes met het nemen van je beslissing, pffff lastig hoor !!!!

Meiden , fijne dag allemaal.......ga aan de arbeid

liefs happy

zo wakker zat hoor, ga ff de deur uit voor een paar boodschappen. het kuurtje voor de blaas en langs de vk om te zeggen dat ik dus bij de gyn moet blijven en dd een paar boodschappen in huis halen, morgen de rest.

xx bambi

Goedemiddag!

Klaasje??????
Bambi: al begonnen met je kuurtje? Kun je heel anders op reageren dan als je niet zwanger bent he, dus als je diarree ofzo krijgt, goed drinken!!!! Ja zuster..........
Bieb: ben je er al uit wat je gaat doen? Ach, het heeft ook geen haast om die beslissing te nemen. Ik vond die pillen die ik slikte prima, heb er goede ervaringen mee!
Happy: weer aan het werk. En zie je dat we gelijk hadden: staan die duitsers toch weer in de finale!

Wij hebben gister niet meer geklust........hahahaha, was ook pas een paar dagen geleden! Twee keer in een week is wel heel veel! Whahahaha! Nee, ik was inenen zo uitgeput en Fons had net hardgelopen dus het kwam er gewoon niet van.............wie weet vanavond..............

Ha meiden,

sorry voor 't wachten, maar zag vanmorgen voor m'n werk geen kans meer. Heb wel vanmorgen getest, maar negatief.....

Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor, ik voel het gewoon!! Had ook met een DA-test getest en die zijn niet zo gevoelig geloof ik. Heb net dus Kruidvat testen gehaald en ik ga zaterdagochtend gewoon nog een keer. Voel soms wat rare steekjes helemaal onderin m'n buik. Ik ben wel reeel genoeg om te beseffen dat dat ook gewoon een komende ongie kan zijn, maar ik voel me echt anders.... (of 't zit tussen m'n oren natuurlijk)
Manlief denkt trouwens ook dat 't raak is, en tsja, die weten dat natuurlijk (ha ha ha)

he klaasje!
Kruidvat testen zijn idd hel gevoelig!
Ben benieuwd zaterdag! Ennuh, Bambi's mannetje zei ook meteen dat het raak was hoor! Dus ze kunnen het wel degelijk voelen!
Blijf lekker duimen!

Terug
Bovenaan