klusbabes 26!!!!!

hehe,

klaasje balen meid van de nega test. maar gelijk heb je gewoon de moed erin houden. pas als je ongie word weet je zeker dat het niet zo is, maar tot die tijd gaan we daar lekker niet van uit hahaha.

rimke oh je wist nog wel wat klussen was. tja we heten klusbabes, maar sinds 'de klus ' geklaard is was er weinig sprake van activiteit en intimiteit. gelukkig krijg ik ook wel eens me zin. heb me man al gezecht dat ie straks zoiezo een week of 6 niet kan en mag. maar toch denk ik dat ik de keren dat we echt sex hebben gehad sinds het zwanger zijn kan tellen op 2 handen. best beroerd al zeg ik het zelf. en das niet echt mijn schuld grrrrr. Als ik daarintegen mijn orgasmes ga tellen dan kom ik maanden tekort whahaah. zie je ik heb me man alleen maar nodig voor zijn zaad whahaha. .................

sorry laat me altijd een beetje meeslepen als er over sex word gepraat. ik was toch altijd al de nimfomane hihihihi in onze relatie. ik heb me man nog net niet versleten. hihih

ahum zo kan ie wel weer.he......
he er gaat ff een belletje rinkelen. ik heb sex gehad en pardoes vrouw heeft een infectie daar beneden, mmh is wel erg toevallig.
de 1e pil van me kuur zit erin. 3x per dag een joekel van een tablet. ach als het werkt he. had best een buikpijn vanmorgen, en ook ineens vervelend met plassen, dus wel prettig dat ik de echte klachten voor ben met de kuur.

we gaan zo pizza eten, lekker makkelijk uit de vriezer in de oven.

xx bambi

Whahahaha, Bambi de nymfomane! Zie het al helemaal voor me, jouw mannetje helemaal afgepeigerd omdat jij zoveel sex wil.............zielig!!!
Eerste pil vd kuur zit er dus in, werkt altijd best snel. Kan ook heel goed komen van de sex hoor, ik ben er best gevoelig voor sinds ik een vaste relatie heb..............hahahaha!
Maar moet zeggen, tijdens de zwangerschap nog niets.............maar hebben dus ook niet zoveel sex.........

Anyway.........het wiegetje is geschuurd en gelakt en dus helemaal klaar! Schilderijtje hangt er boven dus nu nog een kwestie van spulletjes wassen en dan is het helemaal af, op ons meisje na dan...............
Had vannacht trouwens forse krampen en harde buiken, echt 1,5 uur lang, ik dacht nog even en ik maak Fons wakker, maar toen zakte het weer en viel ik in slaap.......ik denk dat die uk aan het indalen geslagen is..................vandaag is ze weer gezellig aanwezig dus het heeft haar in iedergeval geen kwaad gedaan............

O, en ze zijn het toiletje aan het afmaken! Hoezee.........................heb alle handdoeken zorgvuldig uit het zicht gehaald.

Wij eten vanavond kant en klare lasagna met een groene salade met tomaat en mozzarella................altijd lekker en simpel! En daar hou ik van...........

@klaasje: waariom heb je de gevoelige niet genomen????? Ik sta op ploffen. Hoe kun je tot zaterdag wachten?

Aan alle klusbabes: Koop gevoelige testen. Deze spanning is ondraglijk. Ik vind het knap hoe jullie daar tegen kunnen.

@rimke: whahaha, heb je je satijnen overtrekken ook weggehaald? je weet maar nooit.

@bambi: bij jou is het op 2 handen te tellen, bij mij op 1 hand, hahahaa.

Die 6 weken klopt niet. in principe mag je weer als je niet meer vloeit en er klaar voor bent. zelfs als je vloeit kan er niet veel gebeuren. ze zeggen infectie-gevaar, maar lang leve de rubbertjes. ben toevallig vandaag bij de vk geweest en heb groen licht gekregen, dus dat zal mijn man leuk vinden. Ik ben benieuwd of het soepel gaat.

Vandaag op mijn werk langsgeweest. Dat was heel leuk. Had niet t idee dat ik lang was weggeweest. De kleine is nu bekaf van alle indrukken. Ze wordt trouwens een echt mama-kindje. Ze lacht en vindt het geweldig als ik er ben. wat betekent dat ze zich door anderen niet laat troosten.

Oh ja, ik had de rest eerder gelezen en weet t niet meer

he sterretje,

dat hoor je toch vaker dat de kleine aan het begin zo naar mamma toe trekt, maar die ziet ze waarschijnlijk gewoon het meest. jij heb zeker 10 wk na de bevalling terwijl je man er wettelijk maar 2 dg. krijgt van de zotte he.
op je werk geweest wat leuk, mis je je werk al. tis dat ik het niet heb, maar zou het geen seconde missen hahah.
en ook wer groen ligt om te klussen. nou nou ben benieuwd. Geen idee of je daar gehecht bent hahaha, als ze het maar niet te krap hebben gemaakt whahahaha, dat laatste is natuurlijk gekheid he.

rimke,

ookal is je eten zo simpel, jij laat het klinken als een wereldgerecht. hahaha.
ook ik had voordat ik zwanger raakte regelmatig een blaasontsteking, en indd tijdens me zw.schap tot nu geen last gehad, maar ach schijnt ook normaal te zijn op het eind ofzo.

pizza was lekker hoor. nu lekker aan het ijs.

xx bambi

Whahahaha!! Die sterretje...........stuk ongeduld!
Alle meiden aan de kruidvat testen!!!! Die zijn idd iets gevoeliger, zodat onze lieve klusmama niet zo lang hoeft te wachten..............hilarisch!!!
Heerlijk toch zo'n mama's kindje, wordt zo vast wat minder als ze wat meer gaat communiceren! Is wel zo leuk voor je mannetje..............

Bambi: ach ja, het was ook best lekker.........die lasagne, maar ja, verkopen is ook een deel he? Heerlijk, wat voor ijs ben je aan het eten????

Nou, het pleetje doet het! Hoera..............niet te snel juichen, want er lekt iets.............nu even alles poetsen en dan kunnen we lekker plassen..............

Hoi meiden,

Nou mn lijf doet weer vreemd pfffff. Moet heeeeel eerlijk zeggen dat ik er doodziek van word ( haha miss geduld he ). Ik had me er een soort van bij neergelegd dat het dan toch wel niet raak zou zijn en nu twijfel ik weer !!! Ik heb echt een vreemd gevoel ( soort van zwaar ) heel laag in mn buik. Hij kriebelt mega en mn borsten ook. Ik heb een ongi gevoel maar dan net anders pfffff. Mn mannetje zegt net, je bent zo anders, je borsten zijn groter en je straalt....tjonge hou je waffel !!! Nou ja, ga het nu heel simpel zeggen.......afwachten maar weer !!!

Sterretje, ik heb die kruidvat test in huis hoor

Rimke, wc doet het, joehoe !!! ZOu er lekker heel de avond op gaan zitten haha. Is het lekker al verholpen ?

Bambi, hihi ouwe nymf !!!! MOest wel lachen om je verhaal hoor, zag het net als rimke al helemaal voor me !

Klaasje, verdorie meis, das balen maar idd positief blijven he !! Bijzonder dat jij en je mannetje allebei zo sterk dat gevoel hebben he...blijf duimen

Liefs happy

Ik krijg net een sms van linnie dat het nog steeds heeeeeel warm is daar en dat ze vanaf zondag weer thuis is en dus weer komt kletsen hier !! Ze kan nu niet inloggen op deze site dus vandaar dat ze er al een aantal dagen niet geweest is ..........

Terug
Bovenaan