Klusbabes 27 !!!!

hey jacqy: foei meid gerookt maar ik snap je heel goed, ik heb ook af en toe en vooral na die operatie van mijn bbz trek in een sigaret van een meter maar heb het niet gedaan, goed dat je morgen weer stopt
en die beestjes wat je hebt gekocht die heeft mijn vriendin ook wel grappig hoor die beesies, haha

xx linda

Was die ontrekkingsbloeding door provera? Of spontaan, was hij spontaan, dan is het een ongi...............

spontaan, want ik was op donderdag geopereerd en op dinsdagavond begon ik te bloeden tot zondag

xx

O jacq! ik ben jaloers.......................heb zo'n enorme trek in een sigaretje!!!!!
je hebt gelijk lieverd...............ik ben gestopt toen ik een positieve test had...............dus wat dat betreft..................

Dan was het dus een ongi! En die was wanneer?? 3-4 weken geleden toch?

ik ben ook alweer bijna 4 jaar van het roken af en nog steeds af en toe een mega trek in een sigaret soms dan ga ik naast een rokende vriendin zitten om het even op te snuiven hahahaah heerlijke lucht hahahahaahhah

xxx

rimke; ja 3 juni was dat, maar ja ik wacht het maar rustig af ik kan niet anders hahah

maar bedankt voor het meedenken erg lief van je

xxx linda

haha, gelukkig ben ik niet de enige!!

Rimke, had niet iedereen in je omgeving meteen in de gaten dan wat er aan de hand was toen je stopte? Heb je ook nog gerookt tussen de miskraam en nu?

Terug
Bovenaan