Klusbabes 27 !!!!

Toen ze de eerste echo voor die miskraam maakte, waarop alleen nog stolsels te zien waren heb ik weer sigaretten gekocht.
Toen het hartje toch nog klopte van dat andere kindje ben ik weer gestopt om na de curretage full time weer te beginnen.
Tot de positieve test van dit grietje..........en heb het nu vooral af en toe erg lastig, dan zoek ik ook iemand die een sigaret rookt en ga meesnuiven...............twee, drie keer en dan zakt het wat.....................mis het echt maar doe het niet.....

Lin: misschien toch een testje wagen???

meiden ik ga stoppen ik ga nog effe lekker naast manlief liggen en je weet nooit wat daar van komt hahahaah

en o ja rimke we hebben ons best gedaan met klussen en niet gericht voor een zwangerschap ofzo haha

meiden fijne avond en hopelijk slapen jullie een beetje vanavond, morgen ben ik weer van de partij

xxx linda

ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren een tesjte heb gewaagd en die was negatief, hahaha erg he ben ik haha

xxx linda

maar nu ga ik echt stoppen hoor meiden, fijne avond en tot morgen

xxx linda

Ach, wie weet wordt ie nog positief!!!
Fijne avond meiden, ik schei er ook mee uit!

hoi,

geloof dat ik alles zon beetje gelezen heb, maar heb ff de puf niet om te reageren.
Zag wel een hoop verschillende berichten op mijn bericht. maar zover ik weet word ik niet gestript ofzo, en eigelijk hoop ik dat ze me nog over het weekend laten gaan. zie het niet zitten in het weekend,heb je al die weekend hulpen, begin nu een beetje de geizhten te kenne hahah. en dan kan ik zaterdag nog aanwezig zijn bij het etentje van opa en oma.
ach als het medisch moet omdat ik vrijdag weer een hogere bloeddruk heb of iets dan is het wat anders, maar laat me dan gewoon het weekend ingaan en kijken of het vanzelf komt en anders maandag inlijden ofzo.

zag dat er trek was naar siggareten, nooit geen last meer van gehad toen ik een maand voor ik zwanger raakte stopte.

happy is g*tver de g*otver ongie geworden. en lin heeft een nega test, maar miss wel een ongie uit jezelf aan het opwekken ?

ga me bed in, sorry voor de rest, ga nog ff me pool erbij pakken en die van rimke invullen.

xx bambi

pool rimke:

sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje
Linda2
Essy
Kruimels