Klusbabes 27 !!!!

Das een goede tip, kun je altijd nog iets versers toevoegen als je wilt!
Ga ik onthouden!
Ga toch van je avond genieten en als het gaat regenen, wat ik voor je hoop, ren je de tuin in en ga je erin staan! Niemand die het ziet!!!!
Kus!

Zo, de salade klaar, het wachten is op fons, die ging nog even naar zijn moeder, maar ik vraag me af of hij droog over komt..................heb net even op buienradar gekeken maar over een minuut of 20 zou hier een bui over gaan komen..................we hebben vlees voor op de bbq..............hahahahaha! ach burgertje kunnen we in de pan bakken en de spare-ribs in de oven............maar goed, van de bbq is lekkerder!

Het regent, het regent, de pannetjes worden nat!!!!!

hoera!!!!!!

rimke; kon het vlees nog op de bbq of is bij jullie ook de regen losgebarsten hier in ieder geval wel,

sterretje: je had gelijk hoor dat je even tekeer ging dat je met zwangerschapsverlof bent, haha zullen ze inderdaad wel denken als ze dat niet van jouw zijn gewend

hier is het nu inmniddels wel afgekoeld maar de ventilator staat hier in huis wel te draaien hoor want het is 26 graden in huis pfff
ik heb nu een warme modderzak tegen me baarmoeder misschien dat die pijn een beetje gaat afzakken het is ook weer niet echt pijn maar gewoon een soort druk ik denk gelijk weer dat ik de pleuris in me lijf ofzo heb maar ik zal wel weer teveel hebben gedaan en dat ik daarom last heb

xxx linda

We redden het net niet droog nee, de bbq! Maar Fons is een bikkel.............
Was lekker!
Heb je niet stiekem een eisprong gehad linnie? ik noem maar wat hoor, maar ik had erge druk in mijn baarmoeder toen ik net zwanger was.....................je hebt ondertussen een ongi gehad............heb je nog geklust? Rare dingen gemerkt zo'n twee weken geleden............wat een inpertinente vragen!!! Ik probeer te helpen....................

haha dank je voor het meedenken rimke, ik weet niet of ik een eisprong heb gehad, en me temp is gewoon nog 36,5 36,6 het is gewoon heel raar, ik vroeg me ook af of een eitje bevrucht kan worden in de linker eierstok ondanks dat daar geen eileider meer is,
stomme vraag misschien hahaha
en die bloeding die ik toen heb gehad was een ontrekkingsbloeding omdat me baarmoeder zich toen toch had klaargemaakt voor de zwangerschap maar die is weggehaald en daarna kreeg ik een bloeding en ik weet niet of ik die als menstruatie mag beschouwen

en gelukkig was het eten evengoed lekker meid, hahaha wat een bikkel die fons van jouw jammer dat het niet droog was

xx linda

He meiden!

Weer een drukke dag gehad! en dat in mijn vakantie!! haha
We hebben vandaag 3 nieuwe baardagamen gekocht. We hadden er al 1. (zijn een soort hagedissen). Erg leuk en lief! haha
Mijn zusje is gezellig komen eten. De eerste keer in 1.5 jaar!! haha eindelijk!

Wat kut zeg voor happy! Had echt goede hoop met die mooie temp van haar! Als ze nog maar wel een lekkere vakantie heeft gehad!

Bambi, fijn dat je toch naar huis mocht. En dat met de baby alles goed is! Alleen die bloeddruk dus... hm... afwachten tot vrijdag dan maar weer!

En Rimke en Sterretje, nog in de regen gestaan? haha

Ik moet trouwens iets opbiegten... toen ik op vakantie ongesteld werd, dacht ik bij mijzelf...SCHIJT!! en heb lekker de hele vakantie gerookt!  Morgen is het weer klaar, ga ik weer werken, en is ook de sigaret weer de deur uit! Heel slecht van me, ik weet het, en dan na 1 jaar gestopt te zijn. Maar geloof me, morgen is het weer klaar!

Oja, heb mezelf verkeerd op de roze wolk gezet. niet 11 ronde's maar 13.... morgen even aanpassen...

Ik ga filmpje kijken!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan