Klusbabes 27 !!!!

@ sterretje: dus die 4 uur die ik per nacht slaap zijn een oefening voor zometeen..........als ik jouw meisje zo mag geloven. Tja, is geen begrijpen aan die ongi van Happy, daarom denk ik dat ze heel dicht bij zat..............veel zwangerschappen sneuvelen voor de RD's arriveren he, echt een schokkend hoog percentage.
Wat is dat dan voor een actie op je werk? Je bent toch met verlof??? Goede reactie van je hoor!
Hier was net even de zon weg, en dacht daar komt de regen, koelde al wat af, maar helaas, de zon is terug, is niet te harden. Zat met mijn voeten in een bak water..........ben naar binnen gevlucht nu, maar daar is het niet beter..........
Krijg je zo nog visite............bleh..................misschien valt het mee...........is je mannetje erbij, want dat is dan wel fijn, kan hij wat opvangen...........maar hij zal er zo ook wel klaar mee zijn na een dag werk!?
Is idd raar dat ik zo de enige ben zo op het einde van een zwangerschap, maar volgens mij zit essy vlak bij me? Maar ja, die is hier niet zoveel..........maar goed, jullie kunnen me overal doorheen loodsen zometeen!!!

Ik hoor hier in de verte al wat rommelen. Laat maar komen!!!!! ik ben nu geneigd om met kleren en al in de regen te staan, zo warm heb ik t.
Mijn man is er idd, maar die zal idd niet veel energie hebben en zeker niet voor een paar kwebbelende dames.
Komt echt door mijn werk dat ik nergens meer zin in heb. Ben benieuwd op de reacties. zijn ze van mij niet gewend, alleen in mijn zwangerschap.
Ik zou t idd als oefening zien die uren. het stomme is echter dat je straks een hormoon aanmaakt waardoor je minder slaap nodig hebt. Eigenlijk moest je dat voor je bevalling al krijgen ivm t vele plassen, hihi

Dat van happy is echt rot. ik ben benieuwd wat ze gaat doen.
En tuurlijk loodsen we je er door. Even kijken wie nog bevallen moet.

essy en linda2 komen vlak na jou, maar die zijn er bijna nooit. en dan komen kruimels renee en pip kort achter elkaar.

Mocht die regen komen, bel effe, kom ik erbij staan!
Heb ik altijd met mooi weer, als je dan langs een rivier rijdt, ziet er zoooo aanlokkelijk uit dat ik er in zou springen........
Hier voorspellen ze de buien pas voor vannacht en morgenochtend.............hebben we wat aan, weer zo'n warme nacht........
Hahahaha, dat van die hormonen daar ben ik het mee eens, raar lijf hebben we............

Ga zo vast even sla snijden enzo, eten hetzelfde als gister...............hebben lekker spare-ribbetjes gekocht en ik maak een sla van ijsbergsla, tomaten, komkommer en geitenkaas, met lekkere dressing en croutons.................tja, je moet wat toch??

Ik wens jou vast sterkte met het bezoek, en je mannetje nog meer...................arme ziel.........

O, ik zie het inderdaad.........wij zitten met zijn drieen echt dicht op elkaar, alledrie in september..............ik weet zeker dat mijn uitgerekende datum niet 30 augustus is maar 6 september.............we gebruikten namelijk ovu-testen.............maar goed, zo kan ik nooit lang overlopen he...........heb het ook tegen de VK gezegd maar die laat het zo.........prima!

hihihi, idd de arme ziel.
over eten gesproken, je vroeg of we t invriezen meestal eten we 2 dagen t zelfde. dan hoef je nl. niet alles in te vriezen en ontdooien.
hier was ook 's avonds pas regen voorspelt, maar gerommel wordt erger.
eet smakelijk en tot gauw

Terug
Bovenaan